MM-kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Pitkämäelle sympatiat. Koko kansakunnan paineet niskaan newbielle ja ihan ihme paskakeli suoritusten aikana. Koko paskakisat voi tunkea perseeseen 400m:n vesiesteineen....

Keihäs meni ihan päin koiraa... mutta oikeastaan enemmän voi vaan naurattaa suomalaisen lehdistön ainainen hehkutus kun on joku kärkituloksen omaava kilpailija messissä. Tällä kertaa valitettavasti ei nuorella kaverilla pää kestänyt. Sama juttu jossain vitun jääkiekon MM-kisoissa, joissa aina ollaan finaaleissa jo ennen kisojen alkua, mutta lopputulos on jossain ihan muualla.

Mä en näe sympatiaa nyt kyllä yhtään Teroa kohtaan. Niin oli mediassa paljon ja kehui kuntoaan huipuksi ja oli niin varma mutta mikä ihme on että tulee kuraa punttiin kun pitäs heittää. Ja keli oli kaikille sama se on aivan varma.

Sääliksi käy Pitkämäkeä. Siinä kyllä laitettiin nuorelle jätkälle valtavat paineet niskaan. Eikä kestänyt. Tokkopa moni muukaan olisi kestänyt. Mä olin kotisohvallakin ihan paskat housuissa :D Kyllä se vielä ehtii voittamaan monta mestaruutta.

Ricu sanoi:
Ei onnistu kovissa kisoissa. Kyläkisoissa kyllä heitetään. Toivottavasti ymmärtää harjoitella... Surkeaa...

Niinpä. Kaksi Kultaisen Liigan -kisaa voitettuna tällä kaudella. Eli Pariisin ja Oslon kyläkisat.

juzzi, jaa kyllä tulokset viittaisi tällä kaudella että kaveri oli huippukunnossa. Ei kukaan sitä pidemmälle viskannut ole, ja tehnyt tasaista tuhoa missä liikkuu. Eli jätkä oli ja on huippukunnossa. Mut meni vaan perseelleen tänään. Ja jos on huippukunnossa niin ei mitään Raipea kaivata sitä kiistämään jos se totta on. Sanotaan niinku asiat on.

Ja ne jotka on heti lynkkaamassa nuorta miestä, te olette syy miksi sillä oli niin kovat paineet :) SAATANAN LYNKKAAJAT!!11

:itku: :itku: :itku:

Kylläpä ovat menneet kotikisat täydellisesti penkin alle tähän mennessä. Ennen kisan alkua heitin kavereille arvioni, jonka mukaan Tero heittää ensimmäisellä joka 74 metriä (=ei mitalia) tai sitten lähemmäs yhdeksääkymmentä (=voitto). Ja aika hyvin tuli sitten arvattua, kun ensimmäinen heitto oli minun arvausta metrin pidempi ja mitali jäi saamatta.
Toisaalta pitäisi kyllä olla tyytyväinen tuohon neljänteen sijaan. Kyseessä on kuitenkin nuori kaveri, jolle tuo neljäs sijakin on hyvä. EM-kisoissa sitten heitetään jo varmasti pidemmälle ja Tero voittaa. :thumbs:

Juzzi87 sanoi:
noni vittuperkele saatana kauden surkein kisa pitkämäölet eio vittu perkele saatana s voi olla mies paska hermonen ei helvetti
edit:joku suomen valmennusta mättää ja PAhaSTI, aina kisoihin tullaan ja jäädään vitusti kauden parhaista tuloksista miks on niin vaikeaa valmistua kisoihin ei jumalauta

Mikä asiantuntija. :david: Kenties sinussa on Suomen urheilun tulevaisuus.

En myönnä olevani asiantuntija tai että heittäisin itse edes 30 meetriä mutta onhan se nyt vittu jos ehdoton ennakko suosikki heittää 81metriä ja jää neljänneksi. Varsinkin kun sekä värnik ja thorkildsen heitti lähes kauden parhaat.

edit. voitteko tosissaan olla tyytyväisiä tohon tulokseen. ettekö tunne yhtään pettymystä. Mä ainakin odotin kultaa koska se oli täysin mahdollista. Mutta ilmeisesti täytyy itekki alkaa tyytymään noihin pistesijoihin ja aina kun kattoo kisoja niin ajattelee että eihän se vittu mitää osaa.
Ei ainakaan pety

Goldberg sanoi:
No näis kisois ei sit tullu yhtää mitalia :(
Näin käy.. jos ei Evilä pääse kunnon hurmokseen!!? :thumbs:

Edit. Thorkildsenin rentoudesta pitäisi suomalaisurheilijoiden ottaa mallia.
Kaveri vaan virnisteli, fiilisteli ja kannusti muita koko ajan!!! :5:

Tomppa85 sanoi:
Voi lollo. Miten voi tulos pudota 10 metriä kauden parhaasta? Vähän kuin 250 kg penkkaaja menisi kisoihin ja 220 jää rinnalle...
eihän tuossakaan mitään ihmeellistä ole, kuntohan voi ailahdella paljonkin tyypistä riippuen.

kuten jo aiemmin manasin

-toivottavasti pitkämäen kunto piikki ei tullut liian aikaisin.

no niinhän siinä sitten kävi:)

no vakavasti ottaen, keihäs on niin tekninen laji, että pikku klikki tekniikassa tietää jo useiden metrien pudotusta :(

neutraali sanoi:
no vakavasti ottaen, keihäs on niin tekninen laji, että pikku klikki tekniikassa tietää jo useiden metrien pudotusta :(

Äsken kun vielä näytettiin tulosruudussa Pitkämäen heittoja, niin se ite heitto näytti jotenkin tökkivän (perkeleen hieno termi). Pitkämäen tekniikka poikkeaa kuitenkin aika paljon muiden heittotyylistä ja märkä alusta saattoi vaikeuttaa enemmän juuri Teron heittämistä, tiedä sitten. Kaikillehan ne olosuhteet on samat mutta toisten tekniikka kärsii niistä vähemmän, toisten enemmän.
Pitkämäki on tosiaankin vielä nuori mies, ehtii tulevaisuudessa voittaa monet kisat vaikka enemmän ois näistäkin skaboista odottanut!

Juzzi87 sanoi:
En myönnä olevani asiantuntija tai että heittäisin itse edes 30 meetriä mutta onhan se nyt vittu jos ehdoton ennakko suosikki heittää 81metriä ja jää neljänneksi. Varsinkin kun sekä värnik ja thorkildsen heitti lähes kauden parhaat.

edit. voitteko tosissaan olla tyytyväisiä tohon tulokseen. ettekö tunne yhtään pettymystä. Mä ainakin odotin kultaa koska se oli täysin mahdollista. Mutta ilmeisesti täytyy itekki alkaa tyytymään noihin pistesijoihin ja aina kun kattoo kisoja niin ajattelee että eihän se vittu mitää osaa.
Ei ainakaan pety
No kun katselet vielä muutamat kisat, niin huomaat, että tämä on ihan tavallinen kuvio. Suomen media hehkuttaa jotain uutta kykyä (siis ainoaa toivoa) ja lopulta ollaan siinä pisteessä, että tavallisissa uutislähetyksissäkin haastatellaan "sankarin" koiraakin etukäteen. Sitten kaverin kantti pettää... Olisin yllättynyt, jos olisi kestänyt!

neutraali sanoi:
-toivottavasti pitkämäen kunto piikki ei tullut liian aikaisin.

no niinhän siinä sitten kävi:)

Eiköhän poika vedä seuraavassa gaalassa taas 85+

Veikkaisin, että kotikatsomo oli tällä kertaa liikaa...

:itku:

Back
Ylös Bottom