MM-kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Mahtaa jotain yhden aivosolun Kimmo Kinnusta ja junttien kuningas Rätyä vituttaa, kun Tero pokkaa kultamitalin. "Loistavaa" tukea entisiltä keihäshuipuilta arvostella Pitkämäen tekniikkaa juuri ennen kisoja.
Kisojen paras suomalaissuoritus tähän mennessä on ollut Seppo "jos vituttaa, niin vituttaa" Räty kukkaispoikana. Kisojen alussa Kimmo kerkesi jo arvostella myös Seppoa veitsen käyttämisestä illallisella; Kimmosta ei kuulemma koskaan tule samanlaista.

voi helv. muut kärkimiehet teki ennätyksiään tai kauden parhaita kuulassa mutta ei tietenkään Ojaniemi suomalaisella perussisulla.

gnut sanoi:
Mua vituttaa tämä suomalaisten positiivinen teeskentelyasenne aina paskan kisasuorituksen jälkeen.
Kalju munapää: -Mitä nyt tuntuu kun sinä jäit viimeiseksi etkä päässyt lähellekään omaa ennätystäsi?
Urheilija: -No ihan hyvältä! Pitää ajatella positiivisesti ja tämä kilpailu oli todella hyvä oppitunti minulle. Hyvä maku jäi suuhun.Sekin vitutti kun eräs nimeltä mainitsematon moukarimies heitti kauas omasta ennätyksestään, jäi viidenneksi ja alkoi TUULETTAMAAN!?! WTF? Minä en ainakaan tuulettaisi jos jäisin viidenneksi, vaan sanoisin kaljulle munapäälle "No nyt kyllä vituttaa ja kovaa, perkele!". Sitten avaisin Kossun ja ottaisin tömpsyt..
:curs:
Olisikohan Bjurströmin Marco psyykkisenä valmentajana?Nami nami.
Tai sitten kaljupää on kieltänyt tv:ssä kiroilun tai sitten Yle.
Alangon Ismo sanoi jo aikanaan,että jos vituttaa niin pitää näyttää,että
vituttaa.

Vähän tasapaksusti on menny Ojaniemeltä kaks viimeistä lajia, nyt korkeudessa 191. Tippuu tällä menolla kyllä, kun muut kärkipään äijät hyppää vähintään kaks metriä.

Noni Ojaniemi putos kauas mitalitaistosta ja Hanna Korell jäi kauden parhaastaan ihan helvetisti. Suurta venymistä ei oikein näy.

Vettä tuloo ku Estherin persiistä, toivottavasti sais ny jatkettua kisoja kun näyttää tällä hetkellä aika heikolta.

gnut sanoi:
Mua vituttaa tämä suomalaisten positiivinen teeskentelyasenne aina paskan kisasuorituksen jälkeen.

Kalju munapää: -Mitä nyt tuntuu kun sinä jäit viimeiseksi etkä päässyt lähellekään omaa ennätystäsi?
Urheilija: -No ihan hyvältä! Pitää ajatella positiivisesti ja tämä kilpailu oli todella hyvä oppitunti minulle. Hyvä maku jäi suuhun. Huono tulokseni muuten johtui siitä, että nivuseni oli revähtänyt viikko sitten ja hirvi raiskasi minut viime vuonna sienimetsällä. Siksi en päässyt aivan omalle tasolleni blaa blaa blaa...

Sekin vitutti kun eräs nimeltä mainitsematon moukarimies heitti kauas omasta ennätyksestään, jäi viidenneksi ja alkoi TUULETTAMAAN!?! WTF? Minä en ainakaan tuulettaisi jos jäisin viidenneksi, vaan sanoisin kaljulle munapäälle "No nyt kyllä vituttaa ja kovaa, perkele!". Sitten avaisin Kossun ja ottaisin tömpsyt..

Suomalaiset urheilijat: Myöntäkää että teitä vituttaa!! Älkää selittäkö!! Myöntäkää edes, että olette paskoja!! Älkää teeskennelkö!! AAAARGH!! :curs:

No itseasiassa Monoselta kun tänään kysyttiin miten kuvailisit omaa suoritusta? niin Mononen vastasi että yleisö oli tosi hyvä ja mies täys paska. Se tuli ainaki sydämmestä :D

Olla maailman viidenneksi paras moukarimies, on mun mielestä jotain todella helvetin hienoa, ja jos olisin joskus päässyt lajissani samalle sijalle mm kisoissa, olisin tuulettanut vieläkin enemmän ja kuollut onnesta. Jokainen, joka on tai on ollut vähänkään mukana huippu-urheilussa tajuaa, ettei kaikki olekkaan niin simppeliä. Joku päivä kulkee, joku ei. Saman huomaatte normaalissa sali reenissä, joskus kulkee ihan vitun hyvin, joskus takkuaa niiin perkeleesti. Ja mitä korkeamalla tasolla ollaan, sitä tiukemmalle koko fysiikka ja kunto on vedetty, mikä taas tarkottaa sitä, että pienetkin asiat ja seikat voi vaikuttaa tulokseen. Kuulee paljon penkkiurheilijoiden suusta "vittu älä selitä" juttuja. No jos suorituksessa joku on mennyt vikaan, ni todennäköisesti hommaan on vaikuttanut jokin seikka. Tulis aina muistaa, että jokaisen urheilijan onnistumista/epäonnistumista tulisi arvoida niiden oman tasonsa mukaan. Jokaisella urheilijalla on omat tavoitteensa. Joillakin se on maailmanmestaruus, joillakin oma ennätys, toisella 7 metriä pituudessa kun se toisella on 5.20. Jos urheilija on tyytyväinen itse, niin miksi ei sais tuulettaa ja olla positiivinen!? Damn, kun saavuttaa jonkin asettamansa tavoitteen, ihan minkä tahansa elämässä, saavuttaessaan sen saa iloita ja olla onnellinen, ja POSTITIIVISETKIN TUNTEET SAA JA PITÄÄKI NÄYTTÄÄ! Ei sitä kannata köyttä sovitella kaulaan. Aina tulee uusia kisoja, aina tulee uusia mahdollisuuksia.
Ni ja vähän realismia peliin. Matti Mononen esimerkiksi. Jätkä ollu vasta kolarissa, toipunu kumminkin sairaan nopeesti, vähän reeniä ja kisoja alla,nuori koko jamppa, voiko odottaa enempää?! Ei nuo MM kisat oo mitkään sunnuntaijumppareiden kesäretki, jossa mitalit otetaan parilla hyppyreenillä. Järkyittävää työtä päivästä toiseen. Tukea tarvis. Mutta kansa vaan valittaa.

Eli, kisat menee niinkuin menee. Jos tulee onnistumisia, helvetin hieno homma! Jos menee vituilleen, ni kunto ei ehkä silloin ole huipussaan tai paras mahdollinen päivä kohdallaan, mutta ei sitä tarvii luovuttaa ja hakata päätä seinään. Aina tulee uusia kisoja. Enempää ei voi vaatia, mihin tyypit pystyy. Onnea koko suomen joukkueelle. Mun oma suokka tuo Evilän Tommi, siinä on pojalla asenne kohdallaan. :haart:

Tänään itse paikanpäällä käyneenä täytyy sanoa, että lipunmyynti oli todella surkeaa. Lippuja myi jopa kaksi lipunmyyjää ja sen takia porukka saikin jonotella jopa tunteja päästäkseen stadionille. Kyllä siellä jengi kävi jo vähän kuumana.

Hoho, lähetys keskeytettiin ja nyt näkyy vain "hetkinen" ruudussa. Voi herttileeri sentään, tuliko pikku sade. Suomen maine nousee kohisten...vai onko kohina sittenkin vain sade? :/

edit. Jes, maailman vahvin steroi...eikun mies - kisat! Tulihan sitä urheilua lopulta.

Vettä tulee kun esterin perseestä. Ja itse asiassa Länsi-Helsingissä tällä hetkellä aika mukavan kokoisia rakeita. Ollut varmaan hetkellinen shokki järjestäjille ja kilpailijoille, koska toi ukkosmyrsky alkoi ainakin täällä ihan hetkessä.

Juu, ainakin väliaikaisesti keskeyty. Saas nähä jatkuuko ollenkaan tänään.
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101980538672

Liitteet

• bscap008.webp
    bscap008.webp
    9,2 KB · Katsottu: 396
Annie Stark sanoi:
Jos urheilija on tyytyväinen itse, niin miksi ei sais tuulettaa ja olla positiivinen!?
Mitenkäs tuo sun signature suhtautuu tuohon vuodatukseen ;)

Olet ihan oikeassa ammattiurheilijan näkökulmasta, mutta siitähän me penkkiurheilijat maksetaan niille ammattilaisille, että saadaan spekuloida, vaatia ja valittaa ymmärtämättä paskaakaan siitä kuinka vaikeeta se onnistuminen on.

:offtopic:

Tuleepa mielenkiintoista oheisohjelmaa. Ajattelin kun selostaja kertoi farmarikävelyn painon olevan 120 kg että eipä tossa mitään, itsekin pystyisi. Tulikin sama paino sitten molemmille käsille :rock: Lähtis varmaan kädet irti muutaman metrin jälkeen. Saiskohan tossa käyttää remmejä ;)

Integrandi sanoi:
:offtopic:

Tuleepa mielenkiintoista oheisohjelmaa. Ajattelin kun selostaja kertoi farmarikävelyn painon olevan 120 kg että eipä tossa mitään, itsekin pystyisi. Tulikin sama paino sitten molemmille käsille :rock: Lähtis varmaan kädet irti muutaman metrin jälkeen. Saiskohan tossa käyttää remmejä ;)
Ajattelin aivan samaa :D

Back
Ylös Bottom