Miten treenata passiivisesti vatsaa?

Liittynyt
17.9.2024
Viestejä
1
Kaupunki
Helsinki
Moi. Oon uusi täällä. Olen miettinyt tota mun 38-vuotiasta vatsaani. Aloin vasta tämän vuoden puolella treenaa kovemmin, mutta vatsaan keskittyviin liikkeisiin en ole sortunut. Toki haluaisin sen saada treenatessa jotenkin kuntoon. Miettinyt myös uimista, mutta juuri nyt kaipaisin ihan vaan ideoita, että onko jotain suositeltuja liikkeitä, missä treenais kohtuuhyvin vatsaa, mitkä EI ole niitä vatsaan kohdistuvia liikkeitä. Haluan vähentää mun orastavaa dadbodia näin rehellistesti kuvattuna. Sikspäk ei todellakaan ole kiikarissa, mutta jos nyt vähän saisi treenattua vatsaa salakavalasti, niin se olisi iha tosi jees. Tykkään eniten treenata penkkiä, vinopenkkiä, kässäripenkkiä ja tehdä soutuliikkeitä. Nämä ei kuitenkaan vissiin oikein kohdistu vatsaani.

Kiitos etukäteen vastauksista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pystypunnerukset seisten tangolla tai käsipainoilla 1 käsi kerrallaan ottaa vielä enemmän coreen. Viking press, jota voi myös tehdä yks käsi kerrallaan.
Farmers walk
Etukyykky
Voimistelurenkailla punnerrukset, dipit
Leuanvedot jalat L-sit asennossa tai polvet koukussa kropan edessä
 
Voimistelurenkailla punnerrukset olikin jo yllä, mutta lisäksi renkailla ranskalainen punnerrus. Se lienee ottaa vähän samoin kuin voimapyörä. Säädät vastusta kropan kulmalla.
 
Back
Ylös Bottom