Köntillä meinaan, että lihaksista tulee liian isot, mikä nyt kyllä on aika epätodennäköistä, kun en treenaa isoilla painoilla.
Minun tanssilajini on flamenco. Liikkeiden tulisi olla voimakkaita ja nopeita, mutta myös hyvin hitaita ja jalkojen lihaksia vaativia. Olen harrastanut sitä jo aika pitkään, mutta olen huomannut, että jalkojen lihakset eivät riitä, mutta ne liikkuvat kuitenkin niin kuin pitää ja nopeutuvat samalla, kun harjoittelen kuvioita.
Salitusta tahdon kyllä jatkaa, koska siellä tulee aina hyvä olo
Ohjelmani laatia halusi, että treenaisin myös yläkroppaa, sillä hartiani ovat aika jumissa. Ja siltä osin ohjelma kyllä toimi, sillä en kärsi enää niin paljon hartia- ja niskakivuista.
Jalkojen osalta taaJalkojen osalta taas homma ei toiminut. En huomannut mitään muutosta entiseen.
reidenojentajalaite 3 * 15-20
reidenkoukistaja 3 * 15-20
pohkeet hackissa 3 * 15-20
Mahdollisimman pienillä painoilla, mutta sillä tavalla, että pari viimeistä toistoa tuntuu. Liikkeet tuli suorittaa myös hitaasti. Tuon jälkeen en tuntenut tehneeni jaloilla juuri mitään. Sen takia motivaatio alkoi olla laskussa. Siksi haluaisinkin muutosta.
Enemmän salitusta harrastaneet ystäväni varoittivat, että ennen salia ei tulisi lenkkeillä. Mietin sitten, että jos ajoitan salitukseni iltaan, kykenenkö samana päivänä kuitenkin lenkkeilemään aamusta. Vai pitäisikö sali ja lenkki laittaa eri päiville?