Miten sinut on otettu vastaan uudella salilla??

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tällasta threadia tänne nyt väsään, eli millainen vastaanotto teillä naiset on ollut salilla, jonne olette liittyneet?? Luulisin, että erilaisia tarinoita löytyypi...

Itse vaihtaessani viime viikolla salia, meinasin kuolla järkytykseen mennessäni ensi kertaa kyseisellä salille keskustelemaan mahdollisesta liittymisestä. Tiesin odottaa jonkinlaista palopuhetta, mutta en sitä mikä minua siellä odotti. Heti tullessani ulko-ovesta vastaanottovirkailijan suupielet kääntyivät hitonmoiseen hymyyn ja nimeni tuli hänen suustaan kuin hän moikkaisi tuttua ystäväänsä! Mä kattelin hoomoilasena taakse, että ketä se oikein tervehtii. Tajutessani, että hän moikkasi mulle, ihmettelin minkälaisiä meedioita siellä on töissä. :) Noh selvisin siitä ihmetyksestä ja sitten tapasinkin tämän itse "palopuheen" pitäjän ja jatkoimme matkaamme johonkin VIP-tilaan. Voitteko uskoa, että istuin siellä huoneessa 50 minuuttia kuunnellen suu auki, miten elämäni tulee tästä eteenpäin muuttumaan ja miten en ole ennen tajunnutkaan miten ihmeellistä ja ihanaa elämä voi olla!! Olin jo jossain vaiheessa tajuttomuuden partaalla. :zzzz: Vettä mulle tarjottiin 5 minuutin välein ja varmistettiin, että varmasti istun hyvin ja mulla on hyvä asento -voi luoja mitä touhua. Ainoa ajatus mitä päässäni liikkui oli, että säästäkää mut tältä jaarittelulta ja päästäkää salille :wall: Ymmärrän kyllä, et noi ihmiset on koulutettu tollasen palopuheen pitämiselle, mutta rajanssa kaikella. Se oli ylikiinnostunut kaikesta mitä sanoin, olisin voinut sanoa, että "haista huilu" ja se olis vaan nyökytellyt päätään ja kommentoinut "Kyllä kyllä, olet aivan oikeassa"!!

Että tallasia kokemuksia mulla :D

Joo, vaihdoin siis salia pari kuukautta sitten. Mulle ei tullut mitään palopuhetta tms. Otin itselleni ekalla käyntikerralla laiteohjauksen ja ohjelman teon. Miespuolinen salin ohjaaja katseli minua jokseenkin sympaattisen huvittuneena nähtävästi ajatellen että tuommoinen typykkä tulee salille ja nähtävästi oletti että olen rasvanpolttaja lähentäjäloitontaja lönkyttelijä. Elikkä suuremmitta puheitta teki mulle rasvanpolttoohjelman ja jostakin systä sanoi että selkää ei välttämättä tarvii tehdä. (?!!!) Ihmettelipä siinä sitten että olenpas minä vahva tyttö kun jaksoin tosta vaan tehdä viparilaitteessa vipareita ja nostaa scottipenkissä sen tangon :lol2: Eli huomas että olen käynyt salilla (olinpa vähän äimänä!!!)... Siinä vaiheessa sitten tuumas että eipä tullut noita sun tavoitteitas pahemmin kyseltyy... :rolleyes: No joo. Tyytyväisenä kummiskin laiteohjauksesta otin ohjelmankin vastaan ja pienin muutoksin (esim. toistojen määrä pieneni huomattavasti) toteutin sitä muutaman viikon ajan kunnes tein ihan ite itelleni nelijakoisen.
Muut salilla käyvät huomioivat tuloni salille, elikkä muutamat miespuoliset henkilöt ensinnäkin möllöttelivät minua ja rohkeimmat tulivat juttelemaan että taijat olla uusi täällä ku ei olla nähty ennen ja ootko paljonkin aimmin reenaillut yms...

Niin. Semmosta täälläpäin.

Huhhoijaa, jos saisin Iines Ankan kuvaileman vastaanoton ni se ois varmin tapa karkottaa mut saman tien, kiittikivamoi! :D Ei tommosta jenkkihehkutusta mulle please... :rolleyes:

Siirryin uudelle salille runsas puol vuotta sitte, ja mitäs siellä sen kummempaa ku "tervetuloa ja tässä kk-kortti ole hyvä". Asiallinen palvelu ilman turhamaisuuksia. No, sali ei tosin olekaan mikään ketju- tai trendisali. :) Loistava vastaanotto, omistajat kiinnostuneita treenaajista, jutustelevat sekä treeniasioista että niistä näistä, välillä heittävät treenivinkeillä.

Äijämeininkiä, kunnon treenaamisen makuä, hikeä, välillä värikästä äänimaailmaa. ;) Semmosta siellä on! :thumbs:

Kävin just tänään testaamasa yhtäsalia, kun olen suunnitellut hakevani lisää motivaatiota siirtymällä pois duunin salilta ns. ihmisten ilmoille.

Sali sitten paljastui sokkeloiseksi kellaritilaksi (ikkunat on plussaa), jossa ns. miestenpuolella käsipainot 5kg ylös ja kaikki levytangot.

Miehet katto nenän vartta ku kävin äheltämässä vinopenkissä ja käsipainoilla (kaikki muut naispuoliset yksilöt pysytteli tiukasti ns. omalla puolellaan missä miehet kävi treenaamassa myöskin laitteilla), yks kysäis loppu treenistä ristikkäistaljalla mahtuuko treenan toiseen päähän. En tosin minäkään ole maailman lähestyttävin treenateessani: punainen, irvistelevä yksilö, hienoinen hullunkiiltosilmissä.

Vastaan oton "setä" oli iahn mukava ja kyseli löytyy kö laitteet kun kattelin mitä löytyy. Ja esitteli paikat aluksi. Plussaa oli että pääsin ilmaiseksi kokeileen.

Työn puolesta on sali käytössä, ihan mihin aikaan huvittaa voi mennä. Yleensä näillä työajoilla ei muita ole paikalla, eli yksin sais rehkiä.. Nyt jos viimeinkin pääsis aloittamaan. Tosin ei niitä neuvojakaan sitten saa kokeneemmilta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom