Miten saa hikitahrat pois vaatteista, kainaloista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansu82
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
En varmaan ole ainoa jolla on tämä ongelma treenatessa kun tulee kuuma niin varmaan muitakin voisi tämä kiinnostaa.
Mun tahrat toisn ei ole kerennyt treenistä tulla olen vasta aloittelija. Mutta siis ihan sellaisista vaatteista pitäisi saada tahrat pois kainalosta joita käytän päivittäin. Mulle tulle töissä aina hiki kun nostelen raskasta ja varsinkin kainalot hikoaa, joten paitoihin on jäänyt rumat läntit kainaloihin.
Klorite ehkä vois auttaa valkoisille mut mulla on pari paitaa joita en haluais heittää pois kun muuten ovat kunnossa, toinen vaal.vihreä ja toinen vaal.pun.

Jos joku tietääkeinon joka tuohon auttaisi niin kertokaahan pian, tavallinen konepesu ei niitä poista.

Aihe on ehkä vähän ulkopuolelta, mut ajattelin et teiltä vois löytyä vinkkejä, kun kovia urheilijoita olette :)

En kyllä mene vannomaan että tämä toimii, mutta kannattaa koittaa.
Mun äidillä on kauhee vimma putsata kaikki paikkoja ruokasoodalla ja etikalla.
Mulla oli valkoiset rintaliivit muuttunut keltaisiksi hiestä. Laitoin ne sitten märkänä ämpäriin, soodaa ripottelin pinnalle (aika reippaasti saapi laittaa) ja sitten tavallista etikkaa niin paljon että se rupee kuplii/"kiehumaan" oikein kunnolla. Annoin niitten sitten n. 3 tuntia olla ja sitten pesin tavallisesti pesukoneessa.
Nyt mulla ainakin on ihan vitivalkoiset rintaliivit.

Voisit ainakin koittaa, ei siitä haittaakaan pitäisi olla. =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom