Miten jaksatte pestä protsku sekoittimen?

Ikä
47
Itselläni jää aina siihen tiskipöydälle, kun menee sit päivä jossain muualla kuin kotona, niin koko kämppä haisee aika tuoreelta.. :mad2:

Miten ne edes voi haista niin pahalle ? :confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos se seos kasvattaa sinua, niin se kasvattaa myös mellevää bakteerikantaa. Ongelma kai se tämäkin, meillä sen ratkaisee pikahuuhtaisu ja tiskikone.

Jos ei heti jaksa tiskata, niin miten olisi laittaa sheikkeriin vettä ja hieman astianpesuainetta ja jättää sitten likoamaan tiskialtaaseen. Jos ei tuon vertaa jaksa nähdä vaivaa, niin mun mielestä saa syyttää kalman hajusta vain ja ainoastaan itseään. :)

Oliskin kaikki ongelmat näin helppoja ratkaista.
Jos juomas koostuu jauheista niin hommaa semmonen vatkausjuomapullohökötys, missä on ittessään semmonen "tähtikuvioinen pirstouttaja rengas" mikä laitetaan sinne sisään ja sit kansi päälle. Voi sit puntin jälkeen kaataa putujen sekaan tuoretta vettä ja ravistat ne mömmöt sekaisin ja kietaset huiviin. Sen jälkeen kun se pullo on tyhjä niin lisäät sinne puolidesiä vettä ja ravistat vielä muutaman kerran ja juot ne niin saat kaikki mömmöt pullosta kehoos. Eikä haise enää.
Mulla on jääny muutaman kerran toi huuhteluosuus jostain syystä tekemättä ja sit kun parin päivän kuluttua avasin sen kannen niin tsiisös mikä lemu!!! :urjo:

niksiä pukkaa: pullolla pystyy vatkaan myös kermavaahdon :kippis1:

Kyl mä jaksan. Reeniä on takana jotain 5 vuotta, niin ei sekotin enää paina paljoo, vaikka alkuun oli heikon selän takia kyllä vaikeeta.:D

ettehän te jätä jauhelihaa pöydälle? tai jätä tiskaamatta muita ateriointivälineitä ?

Originally posted by nikke1
ettehän te jätä jauhelihaa pöydälle? tai jätä tiskaamatta muita ateriointivälineitä ?

Ei varmaan kukaan uskalla jättää, ainakaan maaseudulla asuvat kun verenhimoinen lehmä voi haistaa lihan ja hyökätä. :lol1:

Ei mutta oikeesti niin ei kai kukaan joka aterian jälkeen tiskaa? Vai tiskaako? Kyllä mulla jää ainakin kertaan päivässä tai jopa vaan parin päivän välein.

Mitä jos vaikka huuhtelisit sen heti kotiin tullessasi samalla kun heität salivehkeet kuivumaan? Itse en pese sheikkereitä kunnolla kuin ehkä kerran viikossa, muuten ne on muijan iloksi koko ajan tiskipöydän reunalla ylösalaisin valmiiks huuhdeltuina. Kun huuhtelee kuumalla vedellä ja jättää ne ylösalaisin silleen että ilma kiertää sinne sisään ni ei tuu ongelmia.

Originally posted by trenboloni
Mitä jos vaikka huuhtelisit sen heti kotiin tullessasi samalla kun heität salivehkeet kuivumaan? Itse en pese sheikkereitä kunnolla kuin ehkä kerran viikossa, muuten ne on muijan iloksi koko ajan tiskipöydän reunalla ylösalaisin valmiiks huuhdeltuina. Kun huuhtelee kuumalla vedellä ja jättää ne ylösalaisin silleen että ilma kiertää sinne sisään ni ei tuu ongelmia.
Näin on! Sillon pestään kunnolla kun on muutakin tiskiä...

Originally posted by JJJ
ööö....mikset laita sitä astianpesukoneeseen?

Voi tulla hyvin nopeasti sanomista, jos yrittää vaikka naapurin tai kodinkoneliikkeen pesuriin ujuttaa. Kun omaa ei kaikilla ole.

Mä sain ongelman ratkeamaan ostamalla uuden sheikkerin hintaan 3euroataijotain. Pesasen sen aina juoman jälkeen ja tiskaan myöhemmin kunnolla. Kylläpähän tuokin taas joskus tulee unohtumaan kassin pohjalle viikonlopuksi, mutta semmoista se elämä on ja sitten haetaan taas uusi. Edellinen pönttö kesti vuoden ennenkuin haju pinttyi niin pahaksi, että puski jo läpi palautusjuomassa.

Miten helvetissä jaksat käydä salilla josset edes yhtä sekotinta jaksa pestä, prkl :mad2:

Eihän tuo nyt ole mikään iso ongelma sitä pestä. Ei muuta ku vähän kuuma vettä, astianpesu ainetta perään,sitte tiskiharjalla vähän suti-sutia, huuhtelu ja astiakaappiin kuivumaan. Meni aikaa ehkä se puoli minuuttia. Jos tuota ei jaksa tehdä niin sitte sun pitää hommata nainen joka tykkää tiskata :) .

Originally posted by Powerlift77
Itselläni jää aina siihen tiskipöydälle, kun menee sit päivä jossain muualla kuin kotona, niin koko kämppä haisee aika tuoreelta.. :mad2:

Miten ne edes voi haista niin pahalle ? :confused:

Miten jumalauta jaksat ees treenata...:rolleyes:

Kesällä taisi itselläni jäädä yli kuukaudeksi vai oliko kahdeksi pesemättä (treenitaukojen takia) ja sitten kun avasi pullon,niin hyi Helv.. mikä haju.. HUH HUH !
Joutui melkein muuttamaan eri taloon asumaan sen takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom