Mitä tuli tehtyä (hypnoosiohjelma Nelosella)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyssy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

pyssy

Mode
Onhan se tyhmää-->avata ketju ohjelmasta, jota en aio IKINÄ katsoa jaksoakaan.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012030615292323_vi.shtml

Vituttaa jo pelkät puffit, joita mainoksina on pyörinyt. Alla idea kaikessa lyhykäisyydessään. Tälläistä paskaa on ulkomaan kanavilta aikoinaan tullut ja nyt on sitten Suomen vuoro. Ihminen voidaan hypnotisoida, mutta hän ei tee hypnoosissan mitään "tahdosta riippumattomia" asioita. Esim: Ei muka pysty nostamaan tankoa maasta, kun hänet on hypnotisoitu ja se tanko on nin painava, ettei saa nostettua sitä maasta.

Kyseessä on koko perheen viihdeohjelma. Joka jaksossa hypnotisoidaan yksi julkisuuden henkilö.

"Uhri" laitetaan tekemään asioita, joita hän ei täydessä tietoisuuden tilassa tekisi. Osallistujat joutuvat esimerkiksi koe-esiintymisiin "idoliensa" eteen, kiusallisiin tilanteisiin perheenjäsentensä kanssa kuten sokkotreffeille oman vaimonsa kanssa, kuvitteellisiin konflikteihin virkavallan kanssa tai työnhakuun taidoilla, joita hän hypnoosissa kuvittelee itsellään olevan. Hypnoosin jälkeen henkilö tuodaan studioon ja hänelle paljastetaan kuvanauhalta pala palalta tilanteet, joihin hän oli joutunut.

VITTU MITÄ PASKAA!!! Siellä sitten mukajukkikset ihmettelee, Mitä MUKA tuli tehtyä. Ja katsoja luulee, että toi nyt tosissaan hypnoosissa teki noin...

Shokkialku uutuusohjelmassa:Näin kaatuu ex-missi Joanna

hypnoosiohjelma20603MT_503_vi.jpg

hypnoosi_1_0603TL_503_vi.jpg

TOIVOTTAVASTI KUKAAN EI KATSO, KYSEISTÄ SARJAA, eikä postaa tähän ketjuun mitään...:D AI MITEN NIIN? mulla on ennakkoluuloja.;)

Keskustelu hypnoosista alkakoot...

Mä muistan tämän aiemman ulkomaisen show:n, taisi olla Paul McKennan ohjelma, jonka tahdissa nauroin kippurassa. Saattaa tosin olla että aikaa on kulunut ja huumorintajuni on muuttunut... (tuskinpa)

Onko tällaiset ohjelmat totta vai tarua on viihteen puolesta yhdentekevää, mutta tulee mieleen vääjäämättä näistä opiskeluaikoina tutuksi tullut oikeustapaus jossa muuan Chris Gates haastoi Paul McKennan oikeuteen sen perusteella että Paul McKenna oli vaivuttanut Chrisin ja joukon muita studioyleisön jäseniä hypnoosiin, ja tämä Chris oli sen jälkeen joutunut sairaalaan skitsopäissään. Ei voittanut oikeusjuttua, mutta muistaakseni hommaa puitiin kuitenkin sen luokan tarkkuudella että jotain noissa ohjelmissakin saattaa tapahtua. Muuten koko homma oltaisiin ohitettu olankohtautuksella. http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/150850.stm

PS. Mä aion katsoa :D

Mä muistan tämän aiemman ulkomaisen show:n, taisi olla Paul McKennan ohjelma, jonka tahdissa nauroin kippurassa. Saattaa tosin olla että aikaa on kulunut ja huumorintajuni on muuttunut... (tuskinpa)

Onko tällaiset ohjelmat totta vai tarua on viihteen puolesta yhdentekevää, mutta tulee mieleen vääjäämättä näistä opiskeluaikoina tutuksi tullut oikeustapaus jossa muuan Chris Gates haastoi Paul McKennan oikeuteen sen perusteella että Paul McKenna oli vaivuttanut Chrisin ja joukon muita studioyleisön jäseniä hypnoosiin, ja tämä Chris oli sen jälkeen joutunut sairaalaan skitsopäissään. Ei voittanut oikeusjuttua, mutta muistaakseni hommaa puitiin kuitenkin sen luokan tarkkuudella että jotain noissa ohjelmissakin saattaa tapahtua. Muuten koko homma oltaisiin ohitettu olankohtautuksella. http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/150850.stm

PS. Mä aion katsoa :D

Huono mäihä äijällä, jos on skitsofrenia puhjennut joukkohypnoosin takia. Tuohan väite toki hylättiin sitten oikeudessa. Kattelin joskus juurikin tuota McKennan ohjelmaa ja siinä joku karski äijä " luuli olevansa kana" ja nokki lattialta murusia...:D

Kyllä saa ihminen olla julkisuudenkipeä, kun menee TV-ohjelmaan esittämään kanaa...:lol2:

Mainoksen perusteella Asikainen ei tule ohjelmassa osaamaan hyppiä hyppynarulla. Mä luulen kyllä nauravani katketakseni vaikka ihan tietoisesti yrittäisikin olla osaamatta :lol2:

Mainoksen perusteella Asikainen ei tule ohjelmassa osaamaan hyppiä hyppynarulla. Mä luulen kyllä nauravani katketakseni vaikka ihan tietoisesti yrittäisikin olla osaamatta :lol2:

Kerrot sitten tänne, joka jaksosta pääkohdat.:D Kun en periaatteen vuoksi katso tuota sarjaa
( paitsi salaa ). Niinkuin kukaan ei lue 7 päivää lehteäkään.

Mä myös muistan tän ja nauroin ihan hulluna.
Pakko testata jos tämä toimisi vieläkin! :D

Hypnoosista yleisesti. Monellako teistä on ollut ns. valveunia jolloin näette, kuulette ja tunnette jotain mitä ei ole olemassa? Itsellä on ollut niitä koko elämäni ajan about joka kolmas yö. On vaikka mitä hullua tullut koettua, kuten vettä lattialla, se tuntui ja näkyi jalkojen alla. Hiekkaa sängyssä, joten sitten pyyhin pois ja ihmettelin kun ei lähtenyt. Ihmishahmoja kävelemässä olkkarissa jne jne. 100% aina jotenkin ahdistavia kokemuksia ja olenkin miettinyt mistä moiset johtuvat, koskaan ei mitään miellyttävää tapahdu. Siksi uskon hypsnoosiikin, että ihminen voidaan määrätyissä tilanteissa huijata näkemään jotain mitä ei ole.

^ei kuulosta ollenkaan tutulta, eli tuskin on itsellä ollut vastaavia tilanteita.

Kerran olin "joukkohypnoosissa", mulle ei käynyt kuinkaan. Olin koko aika ihan normitilassani vaan, en osaa rentoutua eli johtui varmaan siitä. Joukossa oli niitä jotka vaipuivat jonkinsortin erilaiseen tilaan ja tekivät mitä heille sanottiin. Toiminee varmaan joillekin mutta ei kaikille(?). Suuri mysteeri koko homma.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hypnoosista yleisesti. Monellako teistä on ollut ns. valveunia jolloin näette, kuulette ja tunnette jotain mitä ei ole olemassa? Itsellä on ollut niitä koko elämäni ajan about joka kolmas yö. On vaikka mitä hullua tullut koettua, kuten vettä lattialla, se tuntui ja näkyi jalkojen alla. Hiekkaa sängyssä, joten sitten pyyhin pois ja ihmettelin kun ei lähtenyt. Ihmishahmoja kävelemässä olkkarissa jne jne. 100% aina jotenkin ahdistavia kokemuksia ja olenkin miettinyt mistä moiset johtuvat, koskaan ei mitään miellyttävää tapahdu. Siksi uskon hypsnoosiikin, että ihminen voidaan määrätyissä tilanteissa huijata näkemään jotain mitä ei ole.

Meikällä kans 1 - 5 kertaa viikossa. Yleensä jotain ötököitä käsissä, päässä tai sohvalla (nukun sohvalla). Häiritsevintä niissä on se, että niiden liikkeen tuntee ja käteen ottaessa ne tuntuu oikealta. Paniikki meinasi tulla ensimmäisillä kerroilla, mutta nyt niihin on tottunut.

Hypnoosista yleisesti. Monellako teistä on ollut ns. valveunia jolloin näette, kuulette ja tunnette jotain mitä ei ole olemassa?

Harvinaisen vittumaista muuten. Yhteen aikaan heräilin usein yöllä siihen kun alkoi kuulua jotain ampiaisen surinaa ja se yritti aina korvaan lentää. Tavallaan siinä on jotenkin hereillä mutta silti kuulee, näkee ja tuntee olematonta. Sitten heräsin täysin aina vasta silloin kun huitasin kunnolla sitä "ampiaista". Pieni kammo nykyään kaikkiin pörriäisiin.
Ja typerän mielikuvituksen takia tulee välillä "nähtyä" joku perkeleen ruumis istumassa huoneen nurkassa. Ei kiva...

Pakko se on kai jonkinlaiseen hypnoosiin uskoa, mutta en oikein usko että tuossa ohjelmassa mitään kummempaa hypnoosia kenelläkään on...Ettei jaksa esim. nostaa tyhjää levytankoa. Ihmisiä on tietysti erilaisia, mutta en usko että itse menisin hypnoosiin kovin helposti.

Huono mäihä äijällä, jos on skitsofrenia puhjennut joukkohypnoosin takia. Tuohan väite toki hylättiin sitten oikeudessa. Kattelin joskus juurikin tuota McKennan ohjelmaa ja siinä joku karski äijä " luuli olevansa kana" ja nokki lattialta murusia...:D

Kyllä saa ihminen olla julkisuudenkipeä, kun menee TV-ohjelmaan esittämään kanaa...:lol2:
Siis etkö "usko" hypnoosiin vai kritisoitko aloituspostissasi itse ohjelman toteuttamistapaa?

Hypnoosihan on aivan oikea "ilmiö", jossa ei ole loppujen lopuksi mitään taianomaista. Sen määritelmä on hyvin laaja ja epätarkka, sille on vain annettu hieno nimi. Suggestioherkkyys vaihtelee eri ihmisillä ja itse hypnoosi riippuu vain kohteen omista uskomuksista. Suosittelen lukemaan Derren Brownin kirjan Tricks of the mind (suomeksi miten mieltä hallitaan). Tietysti tällaiset ohjelmat voidaan toteuttaa myös kusettamalla, mutta se ei vaikuta millään tapaa hypnoosin totuudenmukaisuuteen.

e. Valveunet eivät liity millään tapaa hypnoosiin.

joskus on tuollaista tapahtunut, mutta sillon oli kyllä alla helvetisti valvomista ja paljon viinaa. varmasti osalle menee tuollainen helpommin perillekin, mutta todisteeksi voitaisiin laittaa jengi tekemään jotain sellaista mitä he eivät tosiaan muuten tekisi. meinaan jos joku päivi räsänen vetäisi alasti kameroiden edessä hypnoosin takia, niin voisihan siinä jo uskoakin. isä mitrokin voisi vetää, mutta se varmaan tekis sen muutenkin.

No mitä ny tossa sivusilmällä seurasin ja muutenki jotain kuuntelin, niin en tiiä kyllä.. En oikeen tajunnu koko ohjelman ideaa. Joten eiköhän jää ensi jaksokin katsomatta.

Ja mitä "valveuniin" tulee, niin itellä ollu kans tommosia, vettä jalkojen alla ja joskus jotain ötököitä tuntuu kun kipittäs pitkin selkää. Karmivaa !

Siis etkö "usko" hypnoosiin vai kritisoitko aloituspostissasi itse ohjelman toteuttamistapaa?

Hypnoosihan on aivan oikea "ilmiö", jossa ei ole loppujen lopuksi mitään taianomaista. Sen määritelmä on hyvin laaja ja epätarkka, sille on vain annettu hieno nimi. Suggestioherkkyys vaihtelee eri ihmisillä ja itse hypnoosi riippuu vain kohteen omista uskomuksista. Suosittelen lukemaan Derren Brownin kirjan Tricks of the mind (suomeksi miten mieltä hallitaan). Tietysti tällaiset ohjelmat voidaan toteuttaa myös kusettamalla, mutta se ei vaikuta millään tapaa hypnoosin totuudenmukaisuuteen.

e. Valveunet eivät liity millään tapaa hypnoosiin.

Kirja luettu ja voit uskoa, että aika monta muutakin kyseiseen aiheeseen liittyvää<----Siksi juuri jätänkin, tälläiset paskaohjelmat väliin...

Hypnoosilla, itsesuggestiolla ja jopa meditaatiolla: Päästää syvälle ihmisen mieleen, kohdehenkilön niin halutessa. Tälläisten tosiTV-ohjelmien taasen luodessa kuvan, jonkinlaisesta hypnoosin viihdekäytöstä. Turhat julkisuuden henkilöt, tekevät naurettavia juttuja, korvausta ja julkisuutta vastaan.

Toisia saattaa viihdyttää, minussa herättää ainoastaan myötähäpeää ja ärtymystä.

En nyt erityisen usein näitä nää, ehkä jokusen kerran vuoteen, mutta mulla on aina mukavia juttuja. Ahdistavia ei tule heti mieleen ainuttakaan.

Pettymyksen siinä tuntee, kun hokaa mistä on kyse, mutta ei mitenkään ahdistavaa.

Kirja luettu ja voit uskoa, että aika monta muutakin kyseiseen aiheeseen liittyvää<----Siksi juuri jätänkin, tälläiset paskaohjelmat väliin...

Hypnoosilla, itsesuggestiolla ja jopa meditaatiolla: Päästää syvälle ihmisen mieleen, kohdehenkilön niin halutessa. Tälläisten tosiTV-ohjelmien taasen luodessa kuvan, jonkinlaisesta hypnoosin viihdekäytöstä. Turhat julkisuuden henkilöt, tekevät naurettavia juttuja, korvausta ja julkisuutta vastaan.

Toisia saattaa viihdyttää, minussa herättää ainoastaan myötähäpeää ja ärtymystä.

Näitkö ohjelman vaikka kielsit katsovasi? Jos et, suosittelen! Koska päähenkilö vaikutti aidosti tietämättömältä sen suhteen mitä hän "hypnoosissa" teki. Mieskin sanoi että vaikuttaa vittuuntuneelta että on joutunut moisen kyselyn alaiseksi. Mä en tiedä Joannan näyttelytaidoista, mutta melkein itsekin liikutuin yhdessä kohtaa lopussa.

Näitkö ohjelman vaikka kielsit katsovasi? Jos et, suosittelen! Koska päähenkilö vaikutti aidosti tietämättömältä sen suhteen mitä hän "hypnoosissa" teki. Mieskin sanoi että vaikuttaa vittuuntuneelta että on joutunut moisen kyselyn alaiseksi. Mä en tiedä Joannan näyttelytaidoista, mutta melkein itsekin liikutuin yhdessä kohtaa lopussa.

En nähnyt, kun olin töissä. Enkä myöskään aio katsoa. Olen periaatteen mies...:D Kiinnostaa hiukan syvällisemmät jutut, kun tämä. Hypnoosi " oikein käytettynä" mahdollistaa hiukan enemmän, kun Oskari Katajiston sinapin levittelyt ikkunaan. Joten ei vaan pysty katsomaan...Rupeaa vaan vituttamaan...

En nähnyt, kun olin töissä. Enkä myöskään aio katsoa. Olen periaatteen mies...:D Kiinnostaa hiukan syvällisemmät jutut, kun tämä. Hypnoosi " oikein käytettynä" mahdollistaa hiukan enemmän, kun Oskari Katajiston sinapin levittelyt ikkunaan. Joten ei vaan pysty katsomaan...Rupeaa vaan vituttamaan...

Tulipa tuosta sun kommentista vaan mieleen, että taitaa tuo Katajiston pojan ura olla melkosessa alamäessä nykyään kun pitää itseään tunkea näihin kaiken maailman tosi-tv paskoihin. Vai onko se ura ikinä edes ollut nousussa, mistä koko mies on eden pölähtänyt julkisuuteen? Taitaapi olla ensi vuoden jättiyllätysjulkkisasukas BB:ssä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom