Mitä tämän jälkeen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NH76
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Eli jos arvon rouvilta/neideiltä voisi vähän jelppiä saada.

Takana about 5 vuotta salitreeniä, ekan varsinaisen ohjelman meikkikselle duunas yksityisen urheiluklinikan (just sen, mitä ajattelitkin) fyssari tossa 02 leikkauksesta kuntoutuessa. Pari vuotta myöhemmin veivasin näitä pakkiksen aloittelija ohjelmia, joista perkeleenmoinen kiitos :) Ilman tätä palstaa en olisi tajunnut/osannut jatkaa!:rock:

Sapuskapuoli pärähti ajankohtaiseksi tossa 05, siihen asti elin jossain deliriumissa tyyliin: "kunhan riuhdon nää painot jotenkin ylös mahdollisimman usein, niin hyvä tulee". Ja paskat. Olen oppinut ymmärtämään ravitsemustiedettä enemmän kuin kuuna päivänä olisin voinut kuvitella! Kiitos teille, kiitos.

Lopulta tämä mutu/kokemus sai minut väsäämään oman ohjelman. Jos tämä kullostaa itsekeskeiseltä, se johtuu siitä, että tein tämän itselleni keskenäni.

Pv.1.

Kyykky (vapailla)
Pena(tanko/kp)
Pystypunnerrus (kp)
Avustettu leuanveto (talja)

Pv.2.

SJMV
Vinopena(tanko/kp)
Pystysoutu (tanko)
Kulmasoutu (kp)
Hauiskääntö(tanko/kp)

Pv. 3.

Prässi yhdellä jalalla
Rintaprässi/Etunojapunnerrus
Ylhäältäveto (talja)
Ranskis (tanko)

Meikäläinen painaa noi menemään n. 10 pv. sisään, eli viikossa kaikki em. olisi jo liian raskasta. Huilailen kaksi päivää treenien välissä. Aerobista olen kuitenkin onnistunut mahduttamaan treenien yhteyteen 3-6 h per sykli. Tätä vedetty nyt 2 kk ja pirunmoisella kirjanpidolla+tahdolla olen onnistunut kasvattamaan sarjapainoja (0,5-2 kg)/suorituksen puhtautta joka treeneissä.

Nyt seuraa kyssäri: Eli jos ja kun minun ah niin vanha ja väsynyt (mutta rakas:D ) kroppani ei enää ota annettuja painoja suosiolla vastaan?? Entä kun minun fysiikkani rajat sanovat stop? Minne minä sitten menen? Kuka on ystäväni? Onko ainoa vaihtoehto siirtyä body-gimmaksi (ei tarkoitus loukata ketään upeaa ja ihanaista kehonrakentajanaarasta)??

Sen verran olen realisti, etten tavoittele kuuta taivaalta ja kuvittele tämän olevan ikuista progressiota. Kuinka moni asia elämässä on. Rajani tulen löytämään, mutta kuinka ylitän ne?? Vahvuus? Voima, voima, voima...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mites pohkeet? Missä välissä treenaat ne? Ite ainaski tekisi ton ohjelman niin, et välillä joku viikko pidempiä sarjoja vähän pienemmillä painoilla ja sit taas raskaasti muutaman viikon. Kroppa saa sillon koko ajan uutta ärsykettä. Liikkeitä kannattaa kans muutella välillä, esim. parin kuukauden välein. Panostaisin kans aika lailla perusliikkeisiin, esim. just kyykkyyn, penkkiin ja vinopenkkiin, maveen ja raskaisiin olkapääpunneruksiin. Mut tää tää on taas vaan meitsin mielipide. En tiedä vastasinko mihinkään sun kysymykseen, kunhan höpöttelin lämpimikseni...:D

Nämä pohkeet eivät kaipaa enempää ympärysmittaa...believe me. Jos toi vanne pään ympärillä kasvais, eh-heh, entä perusvoimaliikkeiden paikanvaihto? Ei niinkään sarjapainojen muuttaminen.

Zone-sarja -42%
jos ja kun minun ah niin vanha ja väsynyt (mutta rakas:D ) kroppani ei enää ota annettuja painoja suosiolla vastaan?? Entä kun minun fysiikkani rajat sanovat stop? Minne minä sitten menen? Kuka on ystäväni? Onko ainoa vaihtoehto siirtyä body-gimmaksi (ei tarkoitus loukata ketään upeaa ja ihanaista kehonrakentajanaarasta)??

Sen verran olen realisti, etten tavoittele kuuta taivaalta ja kuvittele tämän olevan ikuista progressiota. Kuinka moni asia elämässä on. Rajani tulen löytämään, mutta kuinka ylitän ne?? Vahvuus? Voima, voima, voima...

Olet siis 30 v? Minä olen muutaman vuoden vanhempi, ja ne rajat ovat vielä kaukana edessäpäin, niin voimapuolella - joka minulle on se tärkein juttu - kuin lihasmassassakin. :thumbs:

On totta, että juuri kenenkään treeni ei etene aina ja ikuisesti kuin tanssi, mutta järkevästä jaksottamalla ja aallottamalla treeniohjelmaasi ja -progressiotasi saat "ison käyrän" pidettyä hyvinkin pitkälti nousujohteisena. Muista tämä: fiksu treenaaminen ei suinkaan aina tarkoita mahdollisimman kovaa ja hampaat irvessä vääntämistä!

Jos nimenomaan voimapuoli kiinnostaa (kuten tuosta hieman tulkitsin), niin suosittelen tutustumaan palstan voimailuosioon.

Joka tapauksessa: TERVETULOA! :)

Rakas Gillyanne (anteeks misspelling), mä kerron sulle tän, sä olet ollut mulle se AINOA naispuolinen tuki, joka on uskaltanut kirota sanan kiinteytys... Oon ihaillut sua pitkään ja kaukaa. Tää olikin provo sulle.

Mä vedän tota mun ohjelmaa vielä kuukauden ennen leikkausta. Laitan sitten uuden avautumisviestin. Ja kun en usko painojen pudottamiseen.

Latest posts

Back
Ylös Bottom