Mitä joululahjaksi puolisolle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Siru
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Yleisellä puolella olikin jo keskustelua omista joululahjatoiveista, mutta millä meinaatte omaa rakasta jouluna muistaa?

Mä itse rakastan hankkia joululahjoja. Mä annan niitä vain lähimmille ihmisilleni mikä käsittää äidin ja avomieheni.:haart: Saatan pitkin vuotta olla korvat höröllään joulua ja synttäreitä varten. On ihana antaa toiselle jotain minkä tietää olevan haluttua. Tänä vuonna teetin miehen intohimosta (amerikanauto) taiteilijalla piirroksen. Jotain muuta vielä haluaisin hänelle hommata. Haluan, että lahjani osoittavat, että niitä on mietitty eikä viime tingassa haettu jouluaattona.:)

Mutta olisi kiva tietää miten muut muistaa lähimmäisiään arvokkaan yhdessäolon lisäksi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Toi on mulla ikuinen ongelma...mitä miehelle lahjaksi!!! Hyviä ideiota kaivataan! Se lähinnä harrastelee kokkailua ja elokuvia..mut ongelma onkin siinä kun sillä on melkee kaikki mahdollinen keittiössä ja leffojakin hyllyssä jo useampi sata :)

Täällä kans sama probleema. Tosin ollaan lähdössä pariks viikoks Intiaan sillai, että tullaan aatonaatonaattona takaisin Suomeen, joten kyllähän tuo reissu itsessään on aikamoinen joululahja. Silti olen sellainen, että haluan yllättää ja tulla itsekin yllätetyksi, mutta tuo joululahjakysymys tekee mulle harmaita hiuksia :lol2: Tässä tapauksessa vaatteet (sukat/bokserit/neule tms.) eivät ole ratkaisu, sillä niitä kyllä löytyy ja vielä helvetin hyvännäköisiä. Muutenkin tuntuu, että on sillai kaikkea.. Olen ihan :confused:

Tää nimenomaan on helppo juttu. Pitää vaan ne korvat auki ja kun mies (tai joku muu) valittelee, ettei sitä ja tätä ole ja sitä ja tätä haluaisi/pitäis saada, käy sitten hakemassa.
Ite ostan miehelle tänä jouluna McGyver-boksin, kun se kuolasi sitä jo pari kuukautta sitten kaupassa. Ja jotain muutakin, pari ideaa on työn alla.

Viime vuonna tilasin sille Eglannista ManUn Giggsin pelipaidan painatuksella, maksoi mukavasti mutta oli "hieman" otettu mies tuon ansiosta. Harmi, ettei mitään yhtä hyviä ideoita ole tälle vuodelle..

Mä hankin akkuporakoneen kahdellla akulla, koska meillä aina remppaillaan vaikka mitä ja vanha akkuporan akku vetelee viimeisiään. Alunperin tilasin sille Simpsonit-boksin, mutta annoin sen isänpäivälahjaksi, etukäteen...:nolo:

Mulle joululahjajutut tuottaa jokavuotisen tuskan. Tulen itse perheestä, jossa joulu eikä varsinkaan lahjat ollut iso juttu. Avomiehen (isossa) perheessä taas joulua juhlitaan perin pohjin ja lahjakasat on valtavat, vaikka nuorin veljeksistä on yli 20 sekin. Viime vuonna taisin saada anopilta neljä tai viisi lahjaa minäkin! :eek: Eikä mitään turhaa höskää vaan todella tarkoin mietittyjä, usein mm. elämysjuttuja. Tämähän aiheutta mulle tietty kauheat paineet, vaikkei varmasti olekaan tarkoitus...

Mutta asiaan. Omalle kullalle ajattelin ostaa lumivyörysetin, eli piipparin ainakin ja mahdollisesti sondin ja lapion.

Viimeksi muokattu:
Mä olen kyllä niin huono keksimään miespuolisille kanssaihmisille lahjoja:wall: Kaikki ideat on käytetty ja sit ku se oma ukko sattuu olemaan aika nirsokin. Toisaalta ajattelis että mikä tahansa lahja rakkaalta kelpaa, mutta mä ainakin haluan antaa lahjan josta varmasti pidetään. Lisää vinkkejä, naiset:hyper: !

Mä satuin viikonloppuna vahingossa kuulemaan kun toinen osapuoli puhu takista mimmosen hän haluais..Siinä tuli heti yks idea..Täytyy pitää vielä korvat höröllä jos kuulis lisää hyviä ideoita..=)

Tapana on ollut ostaa jotain vaatetta - paitaa, vyötä yms. helposti ostettavaa. Tänä jouluna ajattelin lisäksi lahjakorttia hierontaan, kun hän ei ole koskaan käynyt, vaikka liikkuu paljon. Voisko joku suositella miel. miespuolista, kohtuuhintaista hierojaa Turusta?

Zone-sarja -42%
Turusta suosittelen aina Heijarin Kimmoa. Entinen hieronta opettajani. Todella osaava ja hyvät kädet.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaatteita aattelin ostella. Ehkä yhen kivan hupparin ja sit varmaan jotain boksereita tms.. Tylsää joo, mut ainaki tuo mieheke osaa arvosta tuommosia lahjoja. :)

Me ollaan yhdessä päätetty että ei osteta toisillemme joululahjoja. Varmaan moni ajattelee, että haluaa lahjalla ilahduttaa ja osoittaa miten toisesta välittää, mutta minusta näitä asioita voi tehdä arjessa muutenkin - siihen ei tarvita kalliita materialahjoja. Lisäksi lahjojen ostaminen yleisestikin - etenkin joulun alla - on meille molemmille stressaavaa ja epämieluisaa puuhaa, joten oikeastaan paras lahja on se, ettei lahjaa tarvitse hankkia. :thumbs: Suosittelen lämpimästi kaikille samoin ajatteleville. Lahjan metsästämisessä säästyneen ajan voi käyttää vaikka muuten joulutunnelman luomiseen - leipomiseen, siivoiluun, yhteiseen vaahtokylpyyn tms.

Meillä toivottuja lahjoja on esim. kaikki Leathermanin ja Gerberin tuotteet sekä kaikenlaiset eräilyyn ja ulkoiluun liittyvät vaatteet ja varusteet, elektroniikka, vaatteet, tietyt korut... Paljon on vaihtoehtoja! Loppujen lopuks aika helppo ostaa. Kunhan on laadukas merkkituote.

Jouluna 2004 ostin hierontaöljyjä ja annoin kokovartalohieronnan. Sit jotain nameja kans ja axe-paketin. Sen mutsi sit löys ne öljyt ja heitti menee syystä x. -_- Viime jouluna ostin kaikkee pikkusta, mitä se toivo..

Tänä jouluna en tiä. Sen toivomukset on niin kalliita.. Tietäisin kyl pari levyy, mitkä se haluis, mut sen vanhemmat tai sisko varmaa ostaa ne. Oon yrittäny kuulostella kaikkii toivomuksia, mutku ne kaikki liikkuu jossain 200-400 euron tuntumissa, ni ei oikee rahat semmosiin riitä. Eipä sil, tuskin ees olettaa et mitn noin kallista oon sille ostamassa.

Ukolla on alkanu tuo parta enempi kasvamaan niin partakoneen meinasin ostaa. Ei vaan oo hajuakaa mikä olis hyvä.

Viime vuonna ostin suomileijonakantasormuksen ja oli ukko ihmeissään. Minusta on kiva ostaa toisille lahjoja, enkä ota siitä stressiä. Ostelen muutenki ukkelille ympäri vuoden kaikennäkösiä pikkuyllätyksiä jos vähänki on ylimäärästä.

Meillä on toivottu iPodia. Ajattelin vähän katsella ympärilleni jos tuolta Dubaista löytyisi halvemmalla kun pitäisi ensi viikolla niille suunnille lähteä.

Lahjoja on kiva ostaa kun saa jonkun hyvän idean ja tietää, että se on mieluinen. Mikään ei ole kamalampaa kuin koittaa väkisin ostaa lahjaa jollekin. Onneksi miehen suhteen sitä ongelmaa ei yleensä ole:).

Dääm, teillä on selvästi miehet, jotka kertoo materiaalisista toiveistaan :) Olen yrittänyt pitää korvat auki, mutta hittolainen, ei se tunnu naukuvan mitään :lol2: Itse hingun toisenkin edestä kaikkea..

Meillä mies on sellainen, että ollaan monesti ennen joulua sovittu, ettei osteta lahjoja toisillemme ja sitten aattona mulle on kuitenkin ilmestynyt paketti mieheltä. Olenkin päättänyt, että mitään tuollaisia sopimuksia en enää tee:D
Mieheltä jos kysyy, niin hän ei koskaan tarvitse mitään. Kuitenkin olen keksinyt montakin ihan kivaa lahjaa, joille on ollut käyttöä: viime jouluna ostin kunnon partakoneen ja synttärilahjaksi kellon, jota mies on moneen otteeseen ihaillut kelloliikkeessä. Myöskin hyvä lahja treenaavalle miehelle on laatikollinen protskupatukoita :hyper: Ainakin meillä veti suun hymyyn.
Vaatteita en osaa toisille ostaa, mutta lahjakorttihan on ihan hyvä keksintö.

Mä pysyn kanssa vaatelinjalla. Viime vuonna ostin miehelle uudet treenihousut ja tänä vuonna ajattelin sitten ostaa lisää treenivaatteita. Kateltiin jostain lehdestä Gaspin vaatteita ja paljon vinkkejä sain sieltä :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom