Mitä jauhoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bomber
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Maanantaina pitäis tilata lisäravinnepalvelusta paketti ja en osaa päättää mitä ostaisi, ni te viisaammat saatte antaa mielipiteenne
ALL STARS Tri Plex 2 kg ja
ALL STARS ZELL TECH II 2 kg
vai
1x BULL’S Training Loader, 1x BULL’S Recovery ja 2x BULL’S Basic Protein. Paketin tilaajalle lisäksi lahjana BULL’S POWER PRODUCT’S t-paita
Niissä ei kuitenkaan ole kuin 12€ hintaeroa. Molemmat kuitenkin ilmeisesti hyvän makuisia ja laadukkaita:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älä osta All Starsia. Se on ylihinnoiteltua kamaa, jota mainostetaan tökerösti jenkkityyliin.

Tuotteiden koostumuksissa ei ole mitään mikä tekisi niistä niin ihmeellisiä ja superhyviä.

En nyt väitä, että ne huonojakaan olisivat, mutta tökerön mainostamisen takia sijoittaisin omat rahani Bull`sin kotimaisiin tuotteisiin.

Lisäksi mitä olen tuoteslosteita lueskellut, niin Bull`sin tuotteissa on ainakin kunnolla kreatiinia ja glutamiinia.

Jep

Originally posted by Nitsku
Älä osta All Starsia. Se on ylihinnoiteltua kamaa, jota mainostetaan tökerösti jenkkityyliin.

Tuotteiden koostumuksissa ei ole mitään mikä tekisi niistä niin ihmeellisiä ja superhyviä.

En nyt väitä, että ne huonojakaan olisivat, mutta tökerön mainostamisen takia sijoittaisin omat rahani Bull`sin kotimaisiin tuotteisiin.

Lisäksi mitä olen tuoteslosteita lueskellut, niin Bull`sin tuotteissa on ainakin kunnolla kreatiinia ja glutamiinia.

Kiitoksia...oon kuullu ton saman jutun joskus aikasemmin että ne olis ylihinnoiteltuja, taidanpa tilata bull`sin tuotepaketin tossa hulluna maanantaina. Olin aikasemminki kyllä ton Bullsin kannalla kun on kuitenki kotimainen....Joo niin pitäs olla

Originally posted by Nitsku
Kuinka paljon tosta on hyötyä jos saa sen 8g (JOS palautumisjuomaan pistää 100g jauhoa) kreatiinia 3-4 kertaa viikossa? Kun eikös sitä käyttävät normaalisti vedä sitä ton verran joka päivä, ja vielä kun on ensin tankannut joku 20g/pvä parin viikon ajan? Eikös siinä joku tommonen tankkausvaihe ollu alussa?
Ai niin vielä, eikös kreatiinia vedetä kuureittain? Jos ottaa 3-4 kertaa viikossa sitä sen 8g, pitääkö siitäkin pitää joku tauko?

Tämmöstä vaan tuli mieleen...?

Kyllä minäkin rahani laittaisin noihin Bull`sin tuotteisiin.

Kyllä parhaan hyödyn saa kun vetää sitä kreatiinia joka päivä tietyn ajanjakson. Jos ottaa 3-4 kertaa viikossa kreatiinia niin ei mielestäni ole tarpeellista pitää mitään taukoja. Jotkuthan vetävät kreatiinia ympäri vuoden, ja esim. Matti " guru" Halosen mielestä se on ihan ok.

Originally posted by Nelson
Kuinka paljon tosta on hyötyä jos saa sen 8g (JOS palautumisjuomaan pistää 100g jauhoa) kreatiinia 3-4 kertaa viikossa? Kun eikös sitä käyttävät normaalisti vedä sitä ton verran joka päivä, ja vielä kun on ensin tankannut joku 20g/pvä parin viikon ajan? Eikös siinä joku tommonen tankkausvaihe ollu alussa?
Ai niin vielä, eikös kreatiinia vedetä kuureittain? Jos ottaa 3-4 kertaa viikossa sitä sen 8g, pitääkö siitäkin pitää joku tauko?

Tämmöstä vaan tuli mieleen...?
ei kreatiinin kanssa tartte välttämättä olla tankkausjaksoo jos ottaa vain palautuksen yhteydessä. eikä myöskään taukoja. hyötyä on, monet sanoo ettei sitä ees tartte muuhun ku palautukseen

No perhana toi Bull's Recoveryhan ois paljo parempi ku Fastin reco2 jota käytän nyt :eek: Halvempaa, vaikka on kreatiinia, glutamiinia ja vielä c-vitamiinia :D Hiilihydraatteja on vähemmän, mutta onko se parempi niin?

Joo ja sit viel hc-juttua. Toi 8g l-glutamiinia ei oo hyvä määrä, optimaalinen määrä on 5g kerralla. Vetää enemmin esim 5g aamulla ja sit 3g illalla. Tai jotain treenin jälkeen. :D

PS. Tää sit oli hc-juttua, mutta totta osakseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom