mitä ennen aamuaerobista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

Kipi I

Banned
Ikä
43
Kun menen aamulla salille polkemaan pyörää ja venyttelemään/yhteiskesto n.1-1,5h), niin kannattaako ennen tätä ottaa mitään, esim.heraa tai glutaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Proteiinijuoman voit ottaa, tai sit vaan esim. kofeiinia+tauriinia+glutamiinia. Tästä on kyllä juttua ollut aiemminkin, koitappas searchia. :)

Heitetään tähän nyt tälläinen offtopic-tyylinen lisäkommentti kun tuossa maanmainiota podauslehteä lueskelin yön tunteina ja silmiini osui eräs vinkkivinkki. Eli kun sieltä aerobiselta sitten tulee kotiin niin seuraavan kerran kannattaisi syödä vasta reilun tunnin päästä sillä rasva kuulemma palaa suorastaan käryten vielä tovin aerobisen jälkeenkin.

Onko kukaan samaa mieltä?

anyone?

Pulla sanoi:
Heitetään tähän nyt tälläinen offtopic-tyylinen lisäkommentti kun tuossa maanmainiota podauslehteä lueskelin yön tunteina ja silmiini osui eräs vinkkivinkki. Eli kun sieltä aerobiselta sitten tulee kotiin niin seuraavan kerran kannattaisi syödä vasta reilun tunnin päästä sillä rasva kuulemma palaa suorastaan käryten vielä tovin aerobisen jälkeenkin.

anyone?

Kyl mä oon samaa mieltä. Mutta toi tunti tuntuu jotenkin pitkältä ajalta tohon. Oon kuullut puhuttavan puolesta tunnista. Mutta oon sitä mieltä että juu, rasvanpoltto jatkuu myös itse aerobisen jälkeen tovin. IMO kannattaisi odottaa sen puolisen tuntia ainakin jos vaan pystyy .. Näin olen itse tehnyt kun olen joskus aamuaerobisia vetänyt

Amen

Pulla sanoi:
Eli kun sieltä aerobiselta sitten tulee kotiin niin seuraavan kerran kannattaisi syödä vasta reilun tunnin päästä sillä rasva kuulemma palaa suorastaan käryten vielä tovin aerobisen jälkeenkin.

Jos vetää HIIT:tiä niin rasvanpoltto tapahtuu lähes yksinomaan harjoituksen jälkeen. Tavallisenkin aerobisen jälkeen kannattaa venailla jonkin aikaa ennen kuin syö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom