Mistä uudet treeni pöksyt Hesassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vacsuli
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mistä löytyisi reilunkokoisia treeni housuja (e à la juoksu trikoo tai college vaan löysempää) mutta silti hengittävää matskua? Kivatkin olis kivat.

Uusia treeni vaatteita on ollu yllättävän hankala löytää, koska koot tuntuvat loppuvan kesken (sovitin just Rönishenin Xl wide pantista ja ei hyvä) ja jotka tutnuvat olevan suunniteltu "hernekepeille". Olen siis suomalainen ns. pers-jalkainen :rolleyes:

Help please, siis.

Moi....

Helsinkiinhän avattiin 2uncles vähän aikaa sitten. Sieltä saa vaatteita jos jonkinmittainen ja muotoinen treenari ;). Myös lisäravinteet. Mutta pakkislaisethan ostavat täältä lisäravinteensa ;)

Mutta tuo vaatepuoli on hyvin 2unclesillä hallussa....

-edit- eipäs linkitetäkään, mutta googleta tai jotain jos haluat ko. putiikin nettisivuilla käydä. Ihan näppärät sivut.

Minä ostin Sokokselta alennuksesta Casallin treenihousut (39e). Olivat väljät, mukavat, kevyet ja hengittävät. Pidän kovasti :)

Sopii hyvin tanssitreeneihinkin :)

Kiitos vastauksista.

Housu ongelma ratkesi Sokoksella Espritin tarjous pöksy (vika oli rekissä mua oottamassa).

Toi 2Uncles vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta enkä tiennyt tolalista olevan Hesan keskustassa (sijainti Kluuvin kauppakeskus?). Valikoimista BetteBodies vaatteet kiinnostaa eniten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom