Mistä tukeva painonnostopenkki edullisesti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joze86
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäis alkaa autotalli salia rakentamaan ja nyt olisi penkki hakusessa. Löytyykö kokemuksia tästä setistä ?

Hintansa puolesta ei paha ollenkaan. Kokemuksia ja vinkkejä mistä penkki kannattaisi hankkia?.

Oishan sekin yks vaihtoehto pitäis vaan vissiin löytää oikeat mitat jostakin ennekuin teetättäs. Kyselisin vielä kokemuksia esimerkiksi tuon yllämainitun nettikaupan tuotteista ? :)

Tuossa linkin penkissä nuo telineet on ärsyttävän lähellä toisiaan. Itse nostan mielummin penkistä, jossa telineet ovat käsien ulkopuolella.

Teetä ihmeessä ammattikoululla jos mahdollista. Halvalla ei saa hyvää. Tollaset tuppaa olemaan aika epävakaita ja telineiden leveys on perseestä. Toinen homma mihin kannattaa kiinnittää huomiota on toi levytangon holkin paksuus. Jos haluat joku päivä treenata isommillankin painoilla kuin 100 kilolla, niin kannattaa ostaa levytanko, jonka holkki on standardipaksuinen. Toki löytyy niitä levyjä kaikenpaksuisiin tankoihin, mutta muutenkin kunnon tangolla voi käyttää kunnon sitten nostaa kunnon romujakin.

Multa saisit penkin joka kestää 360kg ja sillä voi kyykätä,tehdä penkkiä,alaviistopenkkiä ja vinopenkkiä! Myös reidenojentajat ja koukistajat! Mukaan 20kg laakeroitu tanko + 120kg kiekkoja sekä lukot. Hintapyyntö 600€. Nii ja siinä on turvaraudat jos nostelee yksinään. Mä ajattelin myydä pois ku veinaan lähteä pitemmäks aikaa Vietnamiin.

Multa saisit penkin joka kestää 360kg ja sillä voi kyykätä,tehdä penkkiä,alaviistopenkkiä ja vinopenkkiä! Myös reidenojentajat ja koukistajat! Mukaan 20kg laakeroitu tanko + 120kg kiekkoja sekä lukot. Hintapyyntö 600€. Nii ja siinä on turvaraudat jos nostelee yksinään. Mä ajattelin myydä pois ku veinaan lähteä pitemmäks aikaa Vietnamiin.

Mistä oot ostanut?

Mistä oot ostanut?

En nyt muista sitä maahantuojaa, mut on tosi hyvä penkki. Ei oo mikään pilipali penkki mitä noi halvat yleensä on. Jos on kiinnostusta voin laittaa sähköpostiin kuvan. Tai jos asuu lähellä ni voi tulla kattomaan. Laittakaa sähköposti osoitteenne mun profiiliin ni vastailen. Nii ja en oo treenannu sil ku kaks kertaa ku piti alkaa taas treenaamaan. Se ja painot on just pakasta vedetty.

Pitäis alkaa autotalli salia rakentamaan ja nyt olisi penkki hakusessa. Löytyykö kokemuksia tästä setistä ?

Hintansa puolesta ei paha ollenkaan. Kokemuksia ja vinkkejä mistä penkki kannattaisi hankkia?.

Keltasessa pörsisä oli joku tyyppi joka teki levyjä ja penkkejä. Näytti ihan tukevilta mötkyiltä. Pörssin harrasteosiosta teet haun vain, niin eiköhän ne löydy.

Back
Ylös Bottom