Mistä spinning-pyörä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hamara
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Mistä mimmit ovat hankkineet spinning-pyöränsä?

Olisi kiva aamulla, ihan kotoa poistumatta :rolleyes:, tehdä vähän aerobista ja olen harkinnut spinning-pyörän hankkimista. Ihan käytetty pyörä olisi hakusessa ja mielellään tietysti täältä pohjoisen suunnasta niin ei tarvisi, maksella huikeita posti/rahtikulujua-

Turusta Nummen Pyörähuollosta tilasin käytetyn Tomahawkin ja halvalla tuli pohjoiseen asti. On aivan mahtava pyörä.

Turusta Nummen Pyörähuollosta tilasin käytetyn Tomahawkin ja halvalla tuli pohjoiseen asti. On aivan mahtava pyörä.

Saako udella hintaa..?

Elloksellakin näytti olevan jonkinlainen pyörä myytävänä, hinta alle 200 euroa. Testasin samanlaista eräällä salilla ja kyllä sillä nyt polki. Itse asiassa säädöt, asetukset ja satula tuntui siinä olevan hyvin kohdallaan, mutta sit vaihteet ei ollu ihan priimaa... tai ainakaan niin hyvät, mitä Tomahawkeissa (ei sikäli mikään yllätys :D).

Yleensä mä muistan kaikki tällaiset hinnat tosi hyvin, mutta nyt on ihan mustaa aukkoa sen kohdalla. Jotain 300-500 väliltä se taisi olla.

Mulla on kans tuollanen Nummen Pyörähuollosta tilattu Tomahawk. Pulla osti sen mulle yllätyksenä. :D

Ihan huippu vekotin, ei oo yhtään syytä enää olla tekemättä aamuaerobisia!

Kiitoksia, pitääpäs laittaa tuonne sähköpostia ja kysellä tarkempia hintoja! Kiitoksia suuresti mimmit!

Multa löytyy kotoa tuollainen Elloksen/Josefssonsin (en muista kumpi oli) pyörä, ja ihan hyvin silläkin on polkenut - ainakin on rutkasti parempi kun edellinen normikuntopyörä mikä meillä oli. Merkki taitaa olla Carl Lewis sen juoksijan mukaan.. Mutta joo, pointti oli, että mikäli ei mitään huippupyörää tarvihe, niin tuolla pärjäilee vallan mainiosti! .. Ja aamuaerobiset sujuu kuin siivillä. :)

kaisa_yllatys.jpg

Tuollanen on mun pyörä, taitaa olla just samanlainen kuin siellä sivuilla. :) Ehdottomasti kannattaa sijottaa tuollainen raha noin hyvään pyörään. Se on tosi jämäkkä ja pysyy paikallaan kuin liimattu. Bodybike olis varmaan tämän hetken paras spinningpyörä, mutta ne on ihan julmetun kalliita. Tomahawkissa ainut huono puoli on kova satula, mutta senkin kestää kun ostaa siihen päälle geelipehmusteen. Yksi parhaista puolista pyörässä on tuo ohjaustanko... se on niin iso, että oon kyenny jopa integroimaan siihen mun läppärin. :lol2: Todellista ajankäytön maksimoimista, kun tekee aamulla klo 5.30 yhtä aikaa aerobista ja töitä! :D

kaisa_yllatys.jpg

Tuollanen on mun pyörä, taitaa olla just samanlainen kuin siellä sivuilla. :) Ehdottomasti kannattaa sijottaa tuollainen raha noin hyvään pyörään. Se on tosi jämäkkä ja pysyy paikallaan kuin liimattu. Bodybike olis varmaan tämän hetken paras spinningpyörä, mutta ne on ihan julmetun kalliita. Tomahawkissa ainut huono puoli on kova satula, mutta senkin kestää kun ostaa siihen päälle geelipehmusteen. Yksi parhaista puolista pyörässä on tuo ohjaustanko... se on niin iso, että oon kyenny jopa integroimaan siihen mun läppärin. :lol2: Todellista ajankäytön maksimoimista, kun tekee aamulla klo 5.30 yhtä aikaa aerobista ja töitä! :D

Itselläni löytyy juuri samainen spinningpyörä, juuri myös tuolta Nummen Pyörähuollosta tilattuna. Oikein hyvä pyörä, satula tosin inhottava, mutta sekin korjaantui, kun pistettiin vaihtosatula :D

Bodybike olis varmaan tämän hetken paras spinningpyörä

Ainakaan mun mittasuhteilla Bodybikessa ei saa hyvää ajoasentoa Penkki suhteessa polkimien akseliin jää liian taakse. Eikä ne ole ketjuvetoisia niinku Tomahawk, joten polkutuntuma on paljon "epäpyöräilyllisempi". Tomahawk rulaa :rock: Ja Spinner on kans hyvä.

Nostellaan.

Mitä käytännön eroa on hihna- ja ketjuvedolla?

Osaako kukaan kommentoida tälläistä pyörää:
https://www.budgetsport.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=56340415

Hinta mielyttää ainakin, mutta muuten en tiedä onko kannattava ostos. Tollaiset 600 e < pyörät taitaa mennä vähän yli meikäläisen budjetin. Pystyisikö joku suosittelemaan sellaista alle 400 euron pyörää, jonka käyttö keskittyisi ihan aamuaerobisiin, mikäli ylläoleva osoittautuu sekundapyöräksi.

:offtopic: mutta, mutta... tietäiskö täällä kukaan mistä vois ostaa käytetyn, edullisen naisten harjoituskilpapyörän?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom