Mistä Sennheiser HD600 johto??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Relg
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Osaisiko joku neuvoa mistä saisin tilattua Sennheider HD 600 uuden kuulokejohdon? Entisestä loppui musiikki toisesta korvasta ja en vielä ole uutta löytäny. Helppikää jos tiedätte...

Oman kokemuksen mukaan nuo kaapelit on aina Sennheiserillä huonosti suunniteltu ja heikoin komponentti. Kolmet tai neljät minulla on ollut ja kaikissa on ollut jotain häikkää ainakin yhdessä liittimessä tai johdossa. Kilpailijasta nimeltään BeyerDynamics puolestaan on vain hyviä kokemuksia.

Osta siis kunnon nippu noita johtoja tai vaihda merkkiä ;)

Konna sanoi:
Osta siis kunnon nippu noita johtoja tai vaihda merkkiä ;)

Niin taikka sitten opettelee käyttämään kuulokkeita siihen mihin ne on tarkoitettu eikä hyppynaruna.. Omista sennheisereistä ei mitään pahaa sanottavaa. Kaiken saa paskaks jos vaan on niin käsi..

Relg sanoi:
Osaisiko joku neuvoa mistä saisin tilattua Sennheider HD 600 uuden kuulokejohdon? Entisestä loppui musiikki toisesta korvasta ja en vielä ole uutta löytäny. Helppikää jos tiedätte...
Jos en ihan väärin muista Sennheiserilla on takuuta 5v..

kaksi vuotta oli takuu ainakin ennen. Ja tosiaan on ollut HD600/650 jo useamman vuoden eikä piuhojen kanssa ongelmia. Eli ei ajeta konttorituolilla sen johdon päälle ja sitten ponkaista seisomaan ;)

jjj84 sanoi:
Niin taikka sitten opettelee käyttämään kuulokkeita siihen mihin ne on tarkoitettu eikä hyppynaruna.. Omista sennheisereistä ei mitään pahaa sanottavaa. Kaiken saa paskaks jos vaan on niin käsi..

Kokeilepa ottaa ne pakkauksesta pois ja käyttää niitä jonkin aikaa. Itse olen duunissa, jossa on pakko kuunnella koko ajan musiikkia, ja kuulokkeet joutuu kovalle koetukselle. Toki johdon yli rullaillaan, mutta ei se niihin liittimiin vaikuta.

Noiden johtojen lisäksi joistakin kevyemmistä Sennheisereistä on jopa kulunut pehmusteet puhki.

Merkkiä en kuitenkaan halua dissata mitenkään, pidän itsekin tuosta basso-/diskanttivoittoisesta soundista enemmän. Jokaisessa mallissa on myös ergonomia hyvää tasoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom