Mistä ostatte lisäravinteenne?

Itse ostan lisäravinteeni Boosmanin jälleenmyyjältä koska boosmanilta saa suhteellisen halvalla lisäravinteita. Lisäksi boosmanin jälleenmyyjä systeemi toimii tosi hyvin, ei tartte maksaa kalliita postikuluja sun muita rahtikuluja. Jos tilaa yli 2 sadalla eurolla(vai oliko se sata euroa) niin saa t-paidan kaupanpäälle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä mainospuhe. :rolleyes:

Joo, itse ostan milloin mistäkin, salilta, marketeista, luontaistuotekaupasta.. Protskuja en jaksa tilailla mistään sen kauempaa

Itse ostan lisäravinteet yleensä luontaistuotekaupasta... En ole tilaillut netistä. Myös salilta tulee haettua joskus United Feelingsin tuotteita, hyvä kun ei pidä maksaa niitä heti (2 viikon maksuaika). ...

Kaikki on tullu ostettua salilta, välillä tuntuu että pidän koko puljua pystyssä.

Voorumin bodystoresta helsinkistä. Helvetin pieni paikka, mutta tavaraa kyllä löytyy. JA vieressä on sitten toinen kauppa jos haluamaansa tuotetta ei löydä.:kippis1:

Hullu maanantai.

Hullu maanantai
W****e
nettikaupat uk ja nl
K - ja luontaistuotekaupat

Savolaisen kaupasta käyn hakemassa Optimumini ja W*****lta tilaan perusscheisset ja Boosmanilta on jotain tullu tilattua...

Mistä millonki...

Originally posted by Tonza
Savolaisen kaupasta käyn hakemassa Optimumini ja W*****lta tilaan perusscheisset ja Boosmanilta on jotain tullu tilattua...
Kävitkö en-muista-minä-päivänä -hmm...- heinä-elokuussa Maken kaupassa Optimumeja hakemassa? :D Porisit Maken kans jotain ettet ole päässy treenailemaan... siis jos se sinä olit :D Oltiin serkun kanssa liikkeellä ja käytiin siellä töllistelemässä ja ihmettelemässä, siis kaks sellasta 185cm heinäseivästä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom