Mistä nettikaupasta Deep Purple-DVD:t?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toivottavasti ei ole tyhmä kysymys, mutta...

Olen vankkumaton Deep Purple-fani. Kakkoskokoonpanosta (Blackmore, Gillan,Paice,Lord) tehty DVD kiinnostaisi.

Mikä lienee hyvä/luotettava nettikauppa josta voisi tsekata Purple-DVD-levyjä? Muukin 70-luvun rock/raskas rock kiinnostaisi.

http://www.cdon.com/ Tuolta olen itse tilannut jotakin musiikkia ja ovat kaikki tulleet perille. Saa tilattua esim. laskun kanssa, joten varsin luotettavaa kun ei tarvitse maksaa tuotteita ennen kuin ne ovat sinulla itselläsi.

Toivottavasti ei ole tyhmä kysymys, mutta...

Olen vankkumaton Deep Purple-fani. Kakkoskokoonpanosta (Blackmore, Gillan,Paice,Lord) tehty DVD kiinnostaisi.

Mikä lienee hyvä/luotettava nettikauppa josta voisi tsekata Purple-DVD-levyjä? Muukin 70-luvun rock/raskas rock kiinnostaisi.

Ei aavistustakaan, että onko näistä joku "kakkoskokoonpanolla", mutta Levykauppa Äx:stä olen löytänyt pirusti hyviä CD-/DVD-levyjä.
Lisäksi palvelu on pelannut hienosti. Esimerkiksi jos jotain tilaamaani tuotetta ei ole löytynytkään varastosta, niin ovat laittaneet meiliä ja kyselleet, että vaihdetaanko/odotetaanko/palautetaanko rahat jne.

-EDIT- Ja nopea. Muistelen, että jos tilaa ennen klo 16:sta, niin seuraavana päivänä perillä. Ja omassa postilaatikossa, ei postissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom