Mistä lukollinen säilytyslaatikko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Man78
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kaupunki
Vantaa
Eli tollanen pitäs löytää jostain, materiaalina voi olla oikeastaan mikä vaan, mutta muovinen varmaan järkevin. Ja lukko pitäs löytyä ja kokoa sais olla vähintään korkeuden puolesta 35cm, muut mitat eli leveys ja syvyys vois olla luokkaa yli 40cm ja 30-35cm, noi ois ne minimi mitat, isompikin voi olla. Mistä laatikoita vois lähteä etsimään, ilman lukkoa kyllä löytyy, mutta lukollisia ei...:rolleyes:
Värillä ei väliä, voi olla läpinäkyväkin jne.

Onko lukon tarkoitus olla vaan "näytillä" vai kestääkkiin jotain?

Kassalipas tyyppisiä ratkaisuja saa tilattua netinkin kautta, löytyy eri kokoa ja väriä yms. Ne on tietty pääsääntöisesti metallisia, mutta ajavat varmasti asiansa jos jotain vähänkin arvokkaampaa pitää säilytellä. Niihin saa tarvittaessa laitettua pieniä lokeroita/osioita jos tarvitsee tilaa pienelle tilpehöörille, tietty lokerot poisottamalla tulee yksi iso tila.

Aika isoja esineitä tuolla säilytetään ja ei lukon tartte kestää juuri mitään, se riittää, että on jonkinlainen lukko tai mahdollisuus laittaa siihen vaikka itse sellanen pikkulukko. Eli kunhan laatikko vain olisi lukittuna...

Isompi työkalupakki tai vastaava, niissä o monesti pienelle lukolle mahis. Jos halvimmasta päästä hakee, ni jostain muovisesta Jyskin/Ikean muutto/säilytyslaatikosta äkkiä askartelee lukollisen.

Eli tollanen pitäs löytää jostain, materiaalina voi olla oikeastaan mikä vaan, mutta muovinen varmaan järkevin. Ja lukko pitäs löytyä ja kokoa sais olla vähintään korkeuden puolesta 35cm, muut mitat eli leveys ja syvyys vois olla luokkaa yli 40cm ja 30-35cm, noi ois ne minimi mitat, isompikin voi olla. Mistä laatikoita vois lähteä etsimään, ilman lukkoa kyllä löytyy, mutta lukollisia ei...:rolleyes:
Värillä ei väliä, voi olla läpinäkyväkin jne.

Tommosen lodjunhan kuka vaan kantaaa veke?Mitä pointtia sillä lukollisuudella on?

No tää nyt ei ollu asian pointti, et mihin toi tulee, mutta tallille ja siellä vaan estääksen luvattomat käytöt. Jos ton lukon rikkoo, sitpähän tietää heti et joku on "lainannut" mun kamoja ilman lupaa. Vaikea tuntuu olevan löytää tollanen, kaikki paikat vaan täynnä lukottomia laatikoita... :(

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mikäs noissa työkalupakeissa on vikana? Lähes kaikissa työkalupakeissa on paikka lukolle. Lukko kyllä täytyy ostaa erikseen, mutta niitä saa muutamalla eurolla ihan jokapaikasta..
Työkalulaatikoita on esim Kärkkäsillä, Hong Kongeissa, Robin Hoodeissa ja kaikissa rautakaupoissa on kymmeniä erilaisia kun valitset vaan oikean koon ja värin...

30-9545_1.jpg

Enpä oo ainakaan itse nähny niin isoja pakkeja mihin mahtuu isoja pulloja sun muita tavaraoita, korkeus pitäs kuitenkin olla vähintään se 35cm(siis sisäkorkeus) ja leveyttä+syvyyttä 35-40cm ainakin...voihan noita silti vilkasta.

Onpas hyvän hintasia, mutta kiitoksia -kaakku- joka tapauksessa, juuri ton tyyppisiä olen etsinyt! Vielä ku löytys muovisia, niin hinta ois varmaan vähän lompakkoystävällisempi.

Mä tarvisin kans lukollisen laatikon..vois olla vaikka 50cm joka suuntaan?
Tulee heiteltyä kolikot lasipurkkeihin ja just vein 1500€ edestä kolikoita pankkiin :D
Nuo pullot vaan hankalia käsitellä niin jos tuollaisen metallisen ja lukollisen laatikon löytäisi jostain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom