Mistä löytyy nyrkkeilykehä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja What
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen jo oikeastaan pari vuotta haaveillut, että sellainen nyrkkeily/showpainikehä olisi aivan mahtava. Tässä vähän aikaa sitten suunnittelin, että jos itse alkaisi rakentamaan, mutta se on niin suuri ja kallis projekti, että vaatisi ehdottomasti ammattimiehet asialle. Kallista neliöputkea menisi monen kilometrin verran. Sitten koitin netistä etsiä, mutta Suomesta ei ainakaan löytynyt. Sitten löytyi jotain, mutta location: Ohio, USA. Hohhoi.

Ehkä tuo kehä omalle pihamaalle on yliammuttua, mutta mistä sellaisia ylipäätään löytää? Liikkuuko täällä kajaanilaisia? Heiltä kysyisinkin, että löytyykö Kajaanista yhtään nyrkkeilykehää ja pääseekö köysien sisäpuolelle, jos ei aktiivisesti harrasta lajia? Ja löytyykö koko Pohjois-Karjalasta/Kainuusta yhtään kehää johon tällainen "tavis" pääsisi vähäksi aikaa viettämään hauskaa aikaa?

Alkaa nimittäin turhauttaa, kun joka päivä tulee mietittyä: "olisi sellainen kehä kyllä siisti". Niin, eli mistä löydän kehän ja sitten vielä paljonko pitäisi pulittaa, että pääsee sinne kehän sisäpuolelle edes puolen tunnin ajaksi?

Vastatkaa kiitos, koska tämä asia on rassannut minua jo pidemmän aikaa

Ongelmahan on se, että en minä halua nyrkkeilyä harrastaa, mutta haluaisin kuitenkin silloin tällöin päästä kehään mäiskämään. Saattaa kuulostaa lapsellista, mutta se olisi mitä parhain tapa vähän päästellä paineita pihalle.

Voisiko joku oikeasti vihjaista, että mistä noita kehiä löytysi P-Karjala/Kainuu alueelta?

et tarvi kehää nyrkkeilemiseen.

Semmosesta saat maksaa useita tuhansia euroja jos omaksesi haluat.. Jossain törmäsin, en muista missä.

Backyard wrestling- ja muut vastaavantyyppiset dvd:t katsottuasi voi todeta, ettei siihen ameriikan meininkiin mitään kehiä tarvita. Sen kun kapuat saunan katolle ja hyppäät sieltä 3/4-voltin selällesi esim. kaivon kannen päälle, niin huomaat että ne sellaiset kehät on ihan turhanaikaista rekvisiittaa ... :hyper:

Undertaker rules :worship:

jamirr sanoi:
Ei löydy... Etkö voi silloin tällöin, ehkä kerran kuussa hakata kaverin kanssa vaikka takapihalla?

Jep. Tuo on kesällä ihan kivaa. Aurinko paistaa ja parhaat kaverit koittaa olla hakkaamatta toisiaan ihan paskaks.

Backyard wrestling- ja muut vastaavantyyppiset dvd:t katsottuasi voi todeta, ettei siihen ameriikan meininkiin mitään kehiä tarvita. Sen kun kapuat saunan katolle ja hyppäät sieltä 3/4-voltin selällesi esim. kaivon kannen päälle, niin huomaat että ne sellaiset kehät on ihan turhanaikaista rekvisiittaa ...

Ehkäpä just tuon takia sellanen kehä pitäsi olla. En tarkota, että kotona, mutta jossain salilla. Muutenkin, jos näitä harrastuspaikkoja olisi enemmän, niin nämä BYW-idiootit malttasi EHKÄ olla rauhassa.

Hitto, kunhan perustan oman salin niin sieltä kanssa löytyy nyrkkeily ja wrestling-kehä. On nimittäin nassikoiden turvallisempi riehua siellä kuin hyppäillä voltteja talon katolta.

Mielikuvitusta peliin! Tarvitset tolpat, alustan, vaijeria ja sukan siihen vaijerin päälle. Kyllä tuohon tarkoitukseen sopivan kehän rakentaa kuka vaan. Soitat vaikka johonkin paikalliseen ammattikouluun metallimiehille ja pyydät hitsailemaan ne kulmat. Pehmusteet teetät saman koulun ompelijoilla :)

Mitään kantaa en hankkeen järkevyyteen kyllä ota...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos nyt aikuisten oikeesti puhutaan OIKEASTA kehästä niin onkohan kellään antaa vinkkiä mistä löytäisi korotetun kehän "kokoamisohjeet"? Lähinnä kehänalusrakenteet kiinnostaisi.
....................vai onko pakko käydä vihollisen salilla kameran ja mittanauhan kanssa? :evil:

leukamononen sanoi:
Jos nyt aikuisten oikeesti puhutaan OIKEASTA kehästä niin onkohan kellään antaa vinkkiä mistä löytäisi korotetun kehän "kokoamisohjeet"? Lähinnä kehänalusrakenteet kiinnostaisi.
....................vai onko pakko käydä vihollisen salilla kameran ja mittanauhan kanssa? :evil:

Seuroista löytyy tietoa ja kehiäkin (tosin antavat vain vuokralle, eivätkä ihan mihin tahansa tarkoitukseen). Mitä mittoihin tulee, ne löytyvät ainakin ihan tuosta nyrkkeilyn sääntökirjasesta. Ja kehän kokoamisen käytännön taitoja oppii mm. kun pääsee järjestämään nyrkkeilyturnausta ;)

Vai että oma kehä pitäis si saada :lol2: .

Eikös TWINS myy kehiä? Sekä korotettuja että lattiamalleja.
Niitä voi löytää myös yllättävistä paikoista. Monella kaupungilla voi lojua jossain varastossa vanha kehä jota ei ole käytetty aikoihin.:eek:
Kyselyä päälle vaan.

venla sanoi:
Seuroista löytyy tietoa ja kehiäkin (tosin antavat vain vuokralle, eivätkä ihan mihin tahansa tarkoitukseen). Mitä mittoihin tulee, ne löytyvät ainakin ihan tuosta nyrkkeilyn sääntökirjasesta. Ja kehän kokoamisen käytännön taitoja oppii mm. kun pääsee järjestämään nyrkkeilyturnausta ;)

Vai että oma kehä pitäis si saada :lol2: .
Suomalainen kamppailu-urheiluskene on valitettavasti niin pieni ja sisäänpäinkääntynyt että neuvoja kehän tekemiseen tuskin heruu. :down: Toivottavasti olen väärässä??? ja itse KEHÄN mitathan ei ole mikään ongelma vaan tukeva alusrakenne, joka kuitenkin olisi tarpeeksi kevyt siirtämiseen esim. salilta kilpailuihin.
Kerran olen ollut kokoamassa kehää mutta eipä silloin kerinnyt tekemään muistiinpanoja. Erittäin yksinkertaiset rakenteet ovat kuitenkin kyseessä, niitä osia ei montaa päivää hitsari duunailis.

leukamononen sanoi:
Suomalainen kamppailu-urheiluskene on valitettavasti niin pieni ja sisäänpäinkääntynyt että neuvoja kehän tekemiseen tuskin heruu.

Saattanee pitää paikkansakin :/ tai pitää sitten tuntea oikeita ihmisiä. Pitääkö sen kehän sitten olla korotettu välttämättä? Vähentänee ainakin sitä liikuteltavuutta jos ei mitään alusrakennelmia sinne tarvie kyhätä.

Tai kuka kieltää käydä vakoilemassa jotain kehärakennelmia? :D Mä oon ainakin tehnyt sellaista. Kehän alla oli pölyistä.

Joillain kaupunkien liikuntatoimillakin noita kehiä tosiaan on.

Ei kysyvä tieltä eksy. Voithan joskus kysyä muualtakin kuin asuinpaikkakunnaltasi, tietääkseni on kuitenkin aika pieni paikka? Mutta onnea etsinnöille, mutta saa ne ne paineet muuaallakin purettua.

venla: mitä sä olet tehnyt kehän alla?? :D heräs vaan mielenkiinto...

Tämä nyt ei ehkä kuulu tähän ketjuun, mutta minun unelma-ammatti voisi olla yrittäjä ja omistaisin kuntosalin. Hankkisin sinne nyrkkeilyyn soveltuvan kehän ja wrestlingiin soveltuvan kehän. Sitten vielä lapsille jonkun pomppulinnan. Pitäsi vain olla hyvät toimitilat ja aika hirveästi rahaa, että saisi homman alkuun.

Ei ehkä kuulosta järkevältä, mutta ainahan sitä voi unelmoida

Suositut

Back
Ylös Bottom