arvasinkin että kommenttini herättää keskustelua.. mun valmentaja e o lahtelainen eikä ihan turha jätkä:D
mutta tässäkin vain haetaan sitä pilkun viilaamista.missään tapauksessa jos ei kisalavalle mene ei näin tarvi toimia, ja ei tietyst vältsist silloinkaan.
jospa vähän osaisin selittää,mitä MK taitaa näillä hakea.hmm..
a)vehnät on valkoisia jauhoja, huonolaatuisempia kuin täysjyvä ym.ruisryynit, suhteeni tällä hetkellä on 140prot/220hh, joten kaikki mahdollinen hiilari tulisi saada hyvistä lähteistä.ja mahd.kuitupitoisista.sitoohan vehnä nyt vettäkin mutta tässä vaiheessa sillä ei kovin vielä väliä.
b)maitotuotteiden karsiminen max.yhteen purkkiin joko rahkaa tai raejuustoa päivässä.joo tuota, käytin kahvissa maitoa aika runsaasti ja raejuustoakin meni. mun rasvakudoksesta huomas että olin käyttänyt meitotuotteita ja yleensäkin protskua ehkä vähän liikaa.nimenomaan kudoksen laatuun noi maitotuotteet vaikuttaa, tän oon mä myös kuullu jossain leirillä ja ihmettelin suuresti.
c)makeutusainettahan voi varmast käyttää ja ei sitä kannata karsia, mä kuitenkin maustoin suurimman osan juomastani vedestä funlightillä ja sehän tosiaan vaikuttaa ravinnon imeytymiseen. sen takia vesi puhtaana.hermesetasta jne.en käytä joten..
d)palautusjuomahan taitaakin ehkä tuntua selkeämmältä. mä kun olen tämmönen hyvinhyvinhyvin pieni sälli, en tarvi sitä protskua ja hiilaria ihan niin paljoa, pienempikin määrä riittää.
e)no protskua vähemmän-hiilaria enemmän johtuu ihan siitä että olen automaattisesti protskua syöny kokooni nähden ihan hillittömiä määriä ja taas hiilarit on jääny vähäisemmiksi (200-250/200),kuin suositeltas.eli siis suhteet päin pyllykkää.tämän takia mulle toi oli suurin muutos.oli tosi vaikee saada hiilaria niin paljon ja vähentää protskut 140 kun oon niin tottunut toisenlaiseen rytmiin.
tottakai dietillä ja muutenkin pitäs protskua nauttia normaalia enemmän ja vähentää hiilareista, kyllä mullakin sit ennen kisaa hh tippuu minimiin..
olimpas epäselkeä..
raketti kuuntelee auliisti suurempaansa
jos diettiä normaalisti pitäisin en noista asioista toteuttaisi kuin ehkä d:n ja omassa tapauksessani e:n.