Mistä Juliet Jonesin Sydämen Rakkauslaulun riffi on pöllitty?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei voi enää vanha muistaa myönsivätkö itse tuon plagioinnin, mutta hieman liian somasti ilmaantui Rakkauslauluun perskarvan verran varioitu versio vuotta-paria aiemmin ilmestyneen hittibiisin sahauksesta.

Väliäkö tuolla, parempi versio toi Rakkauslaulu noista kahdesta on vaikka molemmat aika pahaa kasarikuraa ovatkin.

Kyllähän tossa hiukka samaa on, mut en mä kyllä tosta lähtis vielä juttua nostamaan.

Mä veikkaan ettei Rakkauslaulun riffiä oo nyysitty mistään.

Niin en mä aatellu silleen oikeusjuttumielessä, kyllähän nuot muusikot riffejä lainailee,
mut kiinnosti vaan että eikö ollutkaan heitin oma.

Tossa The Cultin Love Removal Machine, riffi kuulostaapi melko lailla
Stoneksen Start Me Upin riffiltä.

Samoin Cultilta Wild Flower, riffi onpi AC/DC:n jostain kipaleesta, en vain muista notta mistä.

Nää nyt ei asiaan juuri liity, on vaan hirviän kauhian hyvejä piisejä :D

eikös se niin oo jos samoja sointuja suunnilleen veivataan niin kuullostaahan se väkisin samalta, jokaiselle biisille löytyy varmaan jostain toisesta joku pien pätkä joka on samankuulonen

On muuten törkeen hyvä bändi. Mitä ukoille muuten nykyään kuuluu ja onko noita mahdollista käydä katsomassa jossain?

On muuten törkeen hyvä bändi. Mitä ukoille muuten nykyään kuuluu ja onko noita mahdollista käydä katsomassa jossain?

Eiköhän bändi oo telakalla. Vittu, että tätä tuli kuunneltua paljon aikoinaan ja välillä vieläkin. Albania, Roistot, Jänis, kaikki huippulevyjä. Varmaan vieläkin osaisin laulaa biisit mukana.
On kyllä ehdottomasti yksi suomirokin parhaita bändejä. Todella aliarvostettu tosin, eipä semmosta isompaa hypeä oo koskaan tainnu olla.

Wikipedia osasi kertoa jotain perusjargonia bändistä. Telakalla ovat, mutta yksi jäsenistä vielä soittelee noiden biisejä. Käykää katsomassa itse tarkemmin, jos kiinnostaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yksi bändin pääjäsenistä joutui sairaalahoitoon liiallisen alkoholikäytön takia, tuskin on vieläkään täysin parantunut. Siksi ovat telakalla.

Uskokaa tai sitten älkää.

tuon tyyliset riffit, mitä tässäkin threadissä on esitetty, on sen verran yksinkertaista peruskauraa että niitä on soitettu äärettömät määrät eri bändien toimesta.. Kyseessä ei mielestäni ole enää plagiointi. Miettikää miten monessa iskelmä kappaleessa menee sointukulku samalla kaavalla.. Entäs joku Johnie B. Good.. onko kaikki rock soolot varastettu siitä??

Suositut

Back
Ylös Bottom