Mistä haaveilet

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja efuman
  • Aloitettu Aloitettu

efuman

Kohti kondista
Liittynyt
1.5.2002
Viestejä
621
Ikä
47
Kun tuossa oli viestiketju kulisseista,tuli mieleen herättää keskustelua haaveista. Minkälaisia haaveita pakkislaisilla olisi ja lähinnä ajattelin realistisia haaveita. Koitin haulla etsiä,mutten löytäny vastaavaa ketjua ainakaan näin 7 karhun jälkeen.

Oma haaveeni olisi nätti talo maaseudun rauhassa. Terve ja onnellinen elämä efuttaren ja parin skidin kanssa. Mikäs sen mukavempaa ku kölliä takkatulen ääressä ku ulkona paukkuu 30 astetta pakkasta
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensin terveys ja sama koskee nätimpää puolta(tai myöhemmin perhettä) ja tietenkin et pysyttäs yhdessä. Jos ei pysy terveenä, on ihan sama miten muuten asiat on. Sit molemmilla hyvät työpaikat(läpi koko työelämän) eli sit on rahaa tehdäkin kaikkee. Hyvä asunto(asutaan sellaisessa jo, en todellakaan haaveile omakotitalosta) ja hyvä/tehokas auto aina alla. Tällä hetkellä ainakin kelpaa vain kaupunki, maalle tai pieneen kaupunkiin ei kiinnostas tippaakaan lähteä. Sit muut onkin pieniä asioita, mutta niistäkin se onnellisuus koostuu.
 
Oma haaveeni olisi nätti talo maaseudun rauhassa. Terve ja onnellinen elämä efuttaren ja parin skidin kanssa. Mikäs sen mukavempaa ku kölliä takkatulen ääressä ku ulkona paukkuu 30 astetta pakkasta
Toi kelpais kun ois sitä h****tin pakkasta, mutta tätä saatanan räntäsadetta on nyt jatkunut jo siitä saakka kun lentokentältä tänne Suomeen tulin (keskiviikko). Kertaakaan ei ole tauonnut :curs:
Olikohan 2 tai 3 sadepäivää koko kesän aikana Saksassa, silloinkin lämmintä.

Mulle on ihan sama kunhan itse ja läheiset pysyis terveenä.

Tästäkin on jo keskusteltu, dokaisit vähemmän ;)
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=49815&highlight=unelmasi
 
Toi kelpais kun ois sitä h****tin pakkasta, mutta tätä saatanan räntäsadetta on nyt jatkunut jo siitä saakka kun lentokentältä tänne Suomeen tulin (keskiviikko). Kertaakaan ei ole tauonnut :curs:
Olikohan 2 tai 3 sadepäivää koko kesän aikana Saksassa, silloinkin lämmintä.

Mulle on ihan sama kunhan itse ja läheiset pysyis terveenä.

Tästäkin on jo keskusteltu, dokaisit vähemmän ;)
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=49815&highlight=unelmasi

:eek: missäpäin suomea sataa räntää?
 
No tottakai jokaisen haaveena tulisi olla terveellinen elämä niin itselle kuin perheellekin.

Mutta jos jätetään nämä syvälliset pohdinnat vähemmäksi ja paneudutaan enemmän käytännön tasolle, niin oma haave on työllistyä osaittain omistamassani yrityksessä vuoden sisällä. Eli päästä pois palkkarengin hommista. Ihan realistista, mutta haasteita riittää varmasti ja perse edellä puuhun ei ole varaa mennä.
 
Tällä hetkellä lähinnä siitä että pääsisin ensi vuonna Uuteen-Seelantiin kouluun.
 
Ois kiva palata jotkut muistot uudestaan elämään.
 
Olis kova sana saada palautuminen kohdilleen. Ei palaudu ei millää, treenaa vähän tai paljon niin tuntuu että kehitys junnaa. Toisaalta taas perustyytyväisenä kehitän uuden lajin jossa varmasti tulee tuloksia, vaikkapa suokeilailu.
 
Haaveilen siitä että oma yritys menestyy, tulee tunnetuksi ja sivutuotteena rahaa tulee joka rööristä sisään. Se raha sitten mahdollistaa pienemmät haaveet kuten Ferrarin, kymmenien tuhansien kotiteatterin ja muut maalliset asiat joihin ei normaalisti olisi varaa.

Ja jos se minusta on kiinni niin se ei tule jäämään haaveeksi. :)
 
Haaveilen siitä että, minulla olisi joku jonka kanssa voisin elää onnellisena elämäni ajan. Raha on toissijainen haave.
 
Haaveilen siitä että pääsisin sellaiseen asemaan työpaikalla että lähtöni harmittaisi enemmän firmaa kuin itseäni ja sen lisäksi haaveilen että ex-tyttöystäväni rättifirma menisi konkurssiin.
 
haaveilen että ex-tyttöystäväni rättifirma menisi konkurssiin.
:hyvä:

Pitkällä tähtäimellä mulle riittäis kohtuu hyväpalkkainen homma kohtuu hyvillä lomilla(ekonomin paperit hakusessa niin pitäisi olla aika realistinen) että on varaa ja aikaa matkustella eikä sen paremman puoliskon löytäminenkään(tää on se epärealistinen osa) varmaan pahaa tekisi;)
Lyhyellä tähtäimellä opintotukien nosto ettei tarttisi töissä käydä ja pääsis mahdollisimman nopeasti koulusta ulos.

Niinkun joku jo sanokin niin se terveys on kuitenkin ykkösjuttu, se kusee niin ei mikään toimi
 
Mulla kanssa liittyy omaan yritykseen. Kunhan nää vapaa-ajalla pyöritetyt projektit sais valmiiks ja näkis saako rahaa sitä kautta ja miten paljon verrattuna käytettyyn aikaan niin pystyis alottamaan oman firman pystyynpistämistä ja hitaasti valumaan sieltä päiväduunista poispäin kunnes kaikki toimeentulo tulis omasta takaa.
 
-Parantuisin täysin
-Oma sali
-Personal Trainerin paperit
-Omalla salilla personal trainerin hommia ja salillle vielä oma pieni lisäravinne putiikki
-Menestystä Cbb-lavoilla.

Siinä tällei aluks...
 
Back
Ylös Bottom