Kannattaisi kertoa vaikka nykyisestä syömisestä tarkemmin. Ilmeisesti et juurikaan aamupalaa syö? decubalin kaurapuuro lisukkeineen on kyllä aika ehdoton pelkästään jo hinnankin puolesta. Vähänhän siinä joutuu vaivaa näkeen kun sen valmistaa (helpoimmillaan mikrossa) ja sen syöminen voi olla tuskaa, jos ei hirveästi aamulla uppoa. Mutta se on pelin henki, on syötävä vaikkei se helpolla meniskään alas. Kokeile noita smoothiejuttuja jos oikeesti on hankaluuksia syödä aamusta.
Mitään halpaa ihmeherkkua täydellisine makroineen, ja joka menis alas kun vettä vaan, ei ikävä kyllä taida olla olemassa. Oon itse kanssa tosi huono syömään aamuisin, esim. tänään söin pari vaaleeta paahtoleipää nutellalla autossa ajaessani töisin (ehkä paskin aamupala mitä voin keksiä). Keitän myös kananmunia valmiiksi, niitä tykkään myös syödä pari heti aamusta. Itse tosin teen konttorityötä joten ei niin energiat pääse loppuun ja syön kuitenkin järkevästi parin tunnin välein työpäivän ajan. Aamu vaan tökkii. Bulkilla tietty eri asia, sillon on pakko nykiä se puuro tai myslit tai jotain järkevää naamaan heti aamusta.
Lisäksi, katso vähän mitä syöt, älä mitään suklaapatukoita tai karkkia muutenkaan. Parin-kolmen tunnin välein koita syödä fiksusti, just jotain ruisleipää, hedelmiä, pähkinöitä, rahkaa jne. Silloin sulla pysyy insuliinitasot kurissa ja energiaa tulee tasaisesti, niin ehkä se alkaa vaikuttaa yleiseen jaksamiseen työpäivän mittaan.