Miss May I - At Heart

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-Byrd
  • Aloitettu Aloitettu
Jenkkiläiseltä metalcore-poppoolta ilmestyy nyt kesäkuussa uusi albumi nimeltään At Heart. Se julkaistaan Rise Recordsin kautta ja levyn on tuottanut Machine (Lamb Of God, Suicide Silence). Alunperin levyn piti ilmestyä jo toukokuun lopulla, mutta se venyykin kesäkuun 12. päivälle. Tänään hetki sitten julkistettiin eka sinkkuvideo albumilta, nimeltään "Hey Mister".

atheartcover.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mua ne ei ärsytä, tulee aika lailla mieleen As I Lay Dying, tosi paljon samankaltainen on tyyliltään. Ja AILD toimii aina.
Oon kyl odottanut tätä levyä pitkään, nyt kun saisi nää vielä Suomeen. Hittooks niiden pitää jossain keski-Euroopassa pyöriä vaan.

Ähh, linkissäkin lukee että tulis ulos vasta 19.päivä. No saas nyt nähdä kummin käy.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen kyllä fiilistellyt tätä levyä viime viikkoina aika paljon, jotenkin se vaan iskee muhun, vaikka muille oliskin tasapaksua.

Ei näitä uusia metalcorebändejä kyllä helposti toisistaan erota. Kyllä on tänkin pumpun osalta vissiin KsE:t kuunneltu tarkasti ainakin tuon Hey Misterin perusteella. Ihan kuunneltavaa perushuttua, joka sopii taustamusiikiksi.

Back
Ylös Bottom