GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Missä naisille nyrkkeilyä tms. pk-seudulla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mafiatar
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Hei,
olen tässä mietiskellyt että olisi kiva aloittaa joku kuntonyrkkeily / ladythai tai vastaava treeni puntin ohelle.
Asun Hgissä, joten olisiko kellään suositella paikkaa jossa olisi naisten alkeisryhmää kuntonyrkkeilylle tai ladythaita (paitsi Combat Academyn tiedäkin)? Google ei auttanut tässä - ja nimenomaan siis ei sekaryhmää vaan naisten.

Kiitos!

Mä voisin lämpimästi suositella ainakin Helsingin Thaiboxing clubia. Meillä (treenaan siis itse siellä) alkaa uusi alkeiskurssi 20.8

Tässä: www.htbc.fi on linkki seuran sivuille, jossa voit lukea seurasta ja kursseista enemmän.

HTBC tarjoaa kyllä varmasti pk-seudun parasta valmennusta ja treenimahdollisuuskin löytyy seitsemänä päivänä viikossa

Hei, toi nyrkkeilyhän vois olla ihan mielenkiintoista! Miekin muutan nyt pk-seudulle... Olen kyl siellä niin kuusessa, et osaisiko ipana kertoa, et miten lähellä toi paikka on Helsingin Kauppakorkeakoulua, joka siis on muistaakseni Temppeliaukion kirkon vieressä, ihan Kampin lähellä. Mie en osaa Helsingissä suunnistaa yhtään.

matkaa on jonkun verran, mutta ratikka nro 6 menee rautatientorilta sinne ihan kulmille.
Eli ei ollenkaan mahdoton matka :thumbs:

Okei, tosiaan pääsee aina sekin unohtumaan että Helsingissä liikenneyhteydet on jotain ihan muuta kuin täällä Venäjän rajan helmessä Lappeenrannassa...

Mä voisin lämpimästi suositella ainakin Helsingin Thaiboxing clubia. Meillä (treenaan siis itse siellä) alkaa uusi alkeiskurssi 20.8

Tässä: www.htbc.fi on linkki seuran sivuille, jossa voit lukea seurasta ja kursseista enemmän.

HTBC tarjoaa kyllä varmasti pk-seudun parasta valmennusta ja treenimahdollisuuskin löytyy seitsemänä päivänä viikossa

Just tolle nimenomaiselle kurssille yritän avoa houkutella, että lähtis mun kanssa :thumbs:

mähän saatan törmätä moneen tuttuun sitten tulevaisuudessa meidän salilla :D ^^ jahka pääsen taas treenaamaan that is...

alkeiskurssin jälkeen on mahdollisuus mennä ladythaihin, mutta se alkeiskurssi käydään yhteisenä miesten kanssa. Eihän se kestä kuin muutamia viikkoja.

Jos iskee kunnolla toi laji, tekniikkaryhmä ois varmaan meidän "perheen" optimein jatko. Mun ei tartte kiskoa kaikkia lävistyskoruja vittuhun tai teipata (27kpl) ja avo ei saa turpaansa :thumbs:

En jaksa oottaa alkeiden alkua!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Suositut

Back
Ylös Bottom