Mishalle koppia?

No voi perkele... Saas nähdä kuinka miehen käy. :rolleyes:

mw2

Ikä
34
Kaupunki
Vantaa
Todella ikävä juttu :( miehen videoita oli nimittäin mukava seurata netistä.

Voihan paska. :(
Meikän ja varmaan monen muunkin suosikki voimailija.

RRKalle

Team Hymykuoppa
Joo, huhut liikkuu heti. Odotetaan kunnon tietoja.

Olisi saatanan sääli jos hänen uransa tällaiseen loppuisi!

Ei mua ainakaan säälittäis yhtään jos yhden ryssän ura menee pilalle sen takia, että ajaa viinapäissään jonkun kylmäks.

Ikä
54
Ei mua ainakaan säälittäis yhtään jos yhden ryssän ura menee pilalle sen takia, että ajaa viinapäissään jonkun kylmäks.
Näin on! Jos kännipäissä autoillessa jonkun tappaa, saa kyllä ihan ansionsa mukaan. oli voimailija tai ei.

Ikä
32
Todella surullinen juttu Mishan kannalta. Toivottavasti mies ei joudu istuun, vaan huipputuloksia syntyy jatkossakin. Misha:rock:

ihan turha kenenkää ruveta moralisoimaan kerta yks lähde sanoo et kännis ylinopeutta ja toinen et rajotusten mukaan selvänä ja et jalankulkija meni punasia päin..

"Koklyaev is described as driving his “Toyota Camry at breakneck speed,” over 130 kph (over 80 mph), and refusing to stop for an police officer. In the resulting chase, Koklyaev stuck and killed a 51-year pedestrian who was crossing the street against a red light. Koklyaev drove on, fleeing the scene, but then was apprehended by the officers who had been chasing him."

Tää oli siis niiden poliisien raportti tapahtuneesta, jotka oli oikeasti paikalla. Koklyaev pakeni poliisia vitullista ylinopeutta osuessaan jalankulkijaan, joten mun silmissäni ei kyllä oo väliä, vaikka jalankulkija ois kuinka mennyt punaisia päin. Ja tosiaan ainoa lähde, joka sanoo, että Koklyaev olisi ajanut normaalivauhtia ja selvänä oli miehen oma henkilökohtainen tiedottaja ja manageri. Varmaan aika riippumaton lähde... :rolleyes:

Ikä
32
Ootko tätä mieltä vaikka Mikhail oliskin ollut kännissä ajaessaan?
Mä en todellakaan oo mikään vitun vara-jeesus, enkä väitä omaavani kummoistakaan moraalia mutta mua kiinnostaa mishan voimailutulokset ja mahdolliset maailmanennätykset aika vitusti enemmän kun joku tavis venäjältä.

Mä en todellakaan oo mikään vitun vara-jeesus, enkä väitä omaavani kummoistakaan moraalia mutta mua kiinnostaa mishan voimailutulokset ja mahdolliset maailmanennätykset aika vitusti enemmän kun joku tavis venäjältä.
edit. tai antaa olla, ehkä toi viesti kertoo itessään tarpeeks

Kyllä tappajat aina linnaan joutaa, oli ne sitten vaikka Kiinan keisareita. Linnassa ei tosin oo vissiin muuta tekemistä kuin treenaaminen...

Siis olen kyllä ihan tosissani sitä mieltä, että jos tyyppi on tappanut ihmisen ajamalla kännipäissään ylinopeutta sen yli, sitä pitäisi rangaista. Ei kai se nyt niin kauhean kummallista ole?

Käsittämätöntä keskustelua.

Miten vitussa täällä pakkiksella saahaan joka asiasta riita aikaan?Jopa siitä pitäisikö joku laittaa linnaan jos se ajaa ihmisen yli ja se kuolee?Mutta kun se ajaja sattu olemaan kova voimailija,niin ei vissiin.
Onneksi se kuollut oli vaan joku "tavis" (tämäkään ei ole varmaan, onhan se saattanu olla vaikka Jeesuksen opetuslapsi).

Jos tuo homma paikkansa pitää niin penaltia vaan ja kunnolla, osakkeet laskee aika vitusti jos noin toimii. Aika heppoisin perustein annetaan kaverille "hyvän jätkän leima" otsaan jos vitsailu kyykky tms videoissa riittää.

Ja kyllä: minäkin nautin niiden videoiden katselusta, mutta ei se poista sitä että nyt on lipsuttu idiotismin ytimeen.

Ikä
20
Käsittämätöntä keskustelua.
(tämäkään ei ole varmaan, onhan se saattanu olla vaikka Jeesuksen opetuslapsi).
Tai kehonrakentaja!

Linnaan pääsee loppuiäksi, ei tosin tarvinne suihkussa paljon pelätä.