Minna Pajulahti

Oottekos lukenu tota juttua...

http://www.kpfitness.fi/muutinen.php?id=224

Kylläpäs se KP nyt hehkuttaa Minnaa. Syksyn kisoista on nyt kuulemma toivuttu ja vanhat unohdettu. Minna tulee lavalle kovempana kuin koskaan, mut se miksi otin tämän jutun esille on se että itseäni ainakin hieman huvitti tämä:"Minna ei treenaa enää ”akkatyylillä” eli kevyillä painoilla, vaan hän antaa palaa oikein kunnolla," kertoo hänen poikakaverinsa.

Nytkö se tyttö vasta keksi sen? Millä hiton tyylillä se on aiemmin niitä rautoja heilutellu :confused:

...tää oli tarjotus olla sitten ihan päivän kevennys...:D

Originally posted by fitnesspimu
Oottekos lukenu tota juttua...

http://www.kpfitness.fi/muutinen.php?id=224

Kylläpäs se KP nyt hehkuttaa Minnaa. Syksyn kisoista on nyt kuulemma toivuttu ja vanhat unohdettu. Minna tulee lavalle kovempana kuin koskaan, mut se miksi otin tämän jutun esille on se että itseäni ainakin hieman huvitti tämä:"Minna ei treenaa enää ”akkatyylillä” eli kevyillä painoilla, vaan hän antaa palaa oikein kunnolla," kertoo hänen poikakaverinsa.

Nytkö se tyttö vasta keksi sen? Millä hiton tyylillä se on aiemmin niitä rautoja heilutellu :confused:

...tää oli tarjotus olla sitten ihan päivän kevennys...:D

Toi oli hyvä fitnesspimu !!!:lol1: :lol1: :lol1:
Pitäähän sitä aina joku lellikki olla !!! :D

Mä voin toimia agenttina, ja kertoa teille uusimmat niksit...kun tää Pajulahti ja siippansa reenaa sylikkäin täällä Mansessa :rock: jotensakin hieman imelän näköistä... Ei vaan, ihan tosissaan sanottuna, niin onhan se Minna söpö nuori nainen.

Silloin niissä kisosisa kun voitti oli hyvä kroppa, mutta nyt on vähän liian pehmoisen näköinen mun makuun.

Marjo Krishi kisakunnossa on kyl ihan ehdoton pop :)

Originally posted by Hippa
Silloin niissä kisosisa kun voitti oli hyvä kroppa, mutta nyt on vähän liian pehmoisen näköinen mun makuun.

Mut ei kai kukaan jatkuvasti kisakunnossa ja kireenä olekaan?!

Originally posted by Angelica-82
Mut ei kai kukaan jatkuvasti kisakunnossa ja kireenä olekaan?!

Ei, mut mä haluaisin silti nähdä alan lehdissä kisakuntoisia vartaloita, joista voisi ottaa tsemppiä päälle ja motivoida itseään.

Ei siis mitään Minnaa itseään vastaan (tai sen kroppaa).

Back
Ylös Bottom