Minkälaista aerobista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
Aluksi morjensta vaan taas kaikille pakkislaisille. On ollu ilo ja suuri hyöty lukea kaikkien osaavien neuvoja ja niksejä. :worship:

Sitten itse asiaan... Elikkäs kun nyt olen onnistuneen 4-5kk bulkkauksen jälkeen aloittanut diettaamisen ja homma on ruvennu toimimaan "suht hyvin" :david:, niin kysyisin neuvoa tuohon aerobiseen osuutteen salitreenin jälkeen.

Itselläni treenit on ma,ti,to,pe ja joskus la.
Vedän yleensä 1-1.5h treeniin ja sen jälkeen aerobista ja hikiliikuntaan jonkun 10min-30min esim: nyrkkeilyä/potkunyrkkeilyä/painia kaverin kanssa. hyppynarua yleensä semmosina 100 toiston sarjoina (ei jaksa enempää) :nolo:
ja vatsanseutua elikkä lähinnä vatsalihasliikkeitä piiitkilllä toistoilla :whip:
venyttelystä nyt ei ole minkäälaista tietoa, mutta teen joitain pikkuvenytyksiä käsille ja jaloilla sekä siltaa harjoittelen suht paljon.

Mutta joku ex-pertin oma rasvanpoltto treeni tohon pitäs saada 20-40min suurinpiiirtein, että sais tota rasvaprosenttia alaspäin. Kiitoksia vastanneille. :haart:

Ps: vielä tiedustelisin palautusjuoman/protskujuoman kannattavuutta tai tärkeyttä dietin aikana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
3 kertaa viikkoon aamulenkit reipasta kävelyä, tyhjään mahaan, noin 45 min kerrallaan...

Hyvä herätys, virkeämpi päivä + rasva palaa kivasti....

Eikös tuo pyöräilykin saman asian aja. Mielestäni ei kannata tehdä tuota aerobista jalkalihasliikkeiden jälkeen tai seuraavana aamuna. Pulssia voi hieman keinotekoisesti nostaa aluksi ottamalla kävelyn tai pyöräilyn aluksi pienen spurtin ja aikaa voi hieman alentaa.

Itsellä tuo kolmevarttia tietää jotain 5km ripeätä kävelyä ja ilmeisesti tahti on hyvä, koska paita ja perse vähän kastuu, mutta ei tarvitse puuskuttaa, joten pulssi ei nouse liikaa. Aamulla en ehdi tuota tehdä, mutta päivällä kävelen suht tyhjällä vatsalla ja kupillinen kahvia tuntuu vaikuttavan positiivisesti.

Daug sanoi:
Hei mitens ton aamuaerobisen kanssa, palaako rasva yhtä hyvin 30-45 min pyöräilyllä kun lenkkeilemällä?

Aivan sama mun mielstä miten tekee, sykkeen taso siinä on se tärkein ja aerobisen kesto. Vaihteluahan se vaan on tehdä eri tavoilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom