Minkälainen pankki

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orgis
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
13.12.2006
Viestejä
11
Tuossa käytiin keskustelua asuntolainoista. Itse olen jo pitkään miettinyt sellaisen ottamista, mutta loppupeleissähän kyse on aika isosta asiasta. Siinä sitoo puolet elämästään pankille. Mutta omat kokemukset pankeista ovat olleet vaihtelevia. Palvelu on muuttunut mielestäni väärään suuntaan. Pienempiä lainoja on vaikea saada ollenkaan kun taas miljoonan lainaa tarjotaan. Aktiivisuuden puolesta ollaan ainoastaan tarjoamassa eläkevakuutuksia. Siirryin alunperin Samposta Nordeaa ja nyt olen padasjoen säästöpankkiin. Pienet pankit tuntuvan toimivan köyhän miehen mandaattumina. :hyper:. Onko kuinka montaa ihmistä ahdisteltu tiskillä ellu eläkevakuutuksilla? Hieno homma, mutta mielestäni rahat heitetään hukkaan.:wall: Tarvitaanko rahaa pankissa että saa oikeaa palvelua.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa käytiin keskustelua asuntolainoista. Itse olen jo pitkään miettinyt sellaisen ottamista, mutta loppupeleissähän kyse on aika isosta asiasta. Siinä sitoo puolet elämästään pankille. Mutta omat kokemukset pankeista ovat olleet vaihtelevia. Palvelu on muuttunut mielestäni väärään suuntaan. Pienempiä lainoja on vaikea saada ollenkaan kun taas miljoonan lainaa tarjotaan. Aktiivisuuden puolesta ollaan ainoastaan tarjoamassa eläkevakuutuksia. Siirryin alunperin Samposta Nordeaa ja nyt olen padasjoen säästöpankkiin. Pienet pankit tuntuvan toimivan köyhän miehen mandaattumina. :hyper:. Onko kuinka montaa ihmistä ahdisteltu tiskillä ellu eläkevakuutuksilla? Hieno homma, mutta mielestäni rahat heitetään hukkaan.:wall: Tarvitaanko rahaa pankissa että saa oikeaa palvelua.

Kyllä ja mitä enemmän rahaa tai lainaa sen parempaa palvelua saat.
 
Nordea on itellä pankkina ja ihan tyytyväinen olen ollut. Kyllähän ne niitä eläkevakuutuksia aikansa tarjos, mutta tein selväksi etten sellasta kaipaa ja ainakaan toistaiseksi ei ole enää tarjottu.

Tottakai mitä enemmän rahaa, lainaa, sijoituksia yms. on, sitä parempi asiakas on pankille ja parempaa palvelua saa.
 
Mikä on se niin kutsuttu palvelu mitä sieltä pankista pitäisi ilmaiseksi saada? Itselle riittää, että kortit toimii ja nettipankki ei kaatuile. Mitään perseennuolentaa tai muutakaan en ilman eri pyyntöä tai maksua sieltä kaipaa. Lainaa saa kunhan on vakuudet ja tulot kohdillaan otettavaan lainasummaan nähden. Tuskin eroaa mitenkään mikä pankki on kyseessä. Maksut peruspalveluista on myös aika samat kikilla pankeilla.

Ilmeisesti nämä "palvelua" kaipaavat ovat niitä, jotka haluavat suoraan 0,3 marginaalin ja 300 000€ lainan ilman takaajia ja säästöjä, kun tulot on 2000€ kk. Ihmetellään päälle miksi pankki on niin kylmä.
 
Tuossa käytiin keskustelua asuntolainoista. Itse olen jo pitkään miettinyt sellaisen ottamista, mutta loppupeleissähän kyse on aika isosta asiasta. Siinä sitoo puolet elämästään pankille. Mutta omat kokemukset pankeista ovat olleet vaihtelevia. Palvelu on muuttunut mielestäni väärään suuntaan. Pienempiä lainoja on vaikea saada ollenkaan kun taas miljoonan lainaa tarjotaan. Aktiivisuuden puolesta ollaan ainoastaan tarjoamassa eläkevakuutuksia. Siirryin alunperin Samposta Nordeaa ja nyt olen padasjoen säästöpankkiin. Pienet pankit tuntuvan toimivan köyhän miehen mandaattumina. :hyper:. Onko kuinka montaa ihmistä ahdisteltu tiskillä ellu eläkevakuutuksilla? Hieno homma, mutta mielestäni rahat heitetään hukkaan.:wall: Tarvitaanko rahaa pankissa että saa oikeaa palvelua.

Ei kai sitä mitenkään sidottu siihen pankkiin ole asuntovelan ottamisen jälkeen. Ainahan voit ottaa toisesta pankista lainaa maksaa edellisen pois.
 
Jos menee pankin sijoitusneuvojan juttusille, niin ne nyt tyrkyttävät vaikka mitä. Jos menee ihan vain asioitaan hoitamaan, niin ei ne tee muuta kuin mitä pyytää. Ehkä pankista kiinni, mutta noin Handelsbankenissa.
 
Jep ja jos soitat pankkiin myydäksesi rahasto-osuuksia niin sieltä on alettu tuputtamaan vaihtoehtoisia kohteita näille vapautuville varoille.
 
Back
Ylös Bottom