Minkälainen naisen vartalotyyppi on seksikkäin?

Muutamaan edelliseen yhtyen, liika on liikaa näissäkin jutuissa.
Sen olen pannut merkille että urheilulajeista joissa näkee todella kauniita ja sopusuhtaisia urheilijoita on eri tanssilajit.
Saattaa osin johtua seksikkäistä vaatteista ja vahvoista meikeistä mutta voi helvetti niitä reisiä ja pohkeita :kuola: ja ne ryhdit! Miehillä näkee myös todella jänteviä ja lihaksikkaita yläkroppia.

Toinen ääripää on sitten nais uimarit.. anteeksi nyt vaan mutta kaikkine leveine hartioneen ja rimpula jalkoineen monet näyttävät melko hassulta. Mies uimareilla tämä kontrasti ei jotenkin paista niin pahasti silmään.
No jaa...ainakin tämä minkki on melko mintissä:

Mä tykkään tasapainoisesta naisvartalosta, joka ei ole lihava, mutta ei liian laihakaan. Ei liian treenattu, mutta jotain lihaa tarvii olla. Rintojen koolla ei ole väliä, kunhan ei ole massiviset, hyvin pienetkin. Takapuoli on se millä on merkitystä. Fitness-peppu ei ole mun ihanne. Kasvot on kumminkin paljon tärkeämmät kuin koko kroppa yhteensä.

Tigre

VIP
Ikä
29
Uus kuva mun ihanasta Paige Turnahista. Tosta ei kroppa parane ja sit vielä nuo kasvotkin on ihan täydelliset pisamoineen.:heart: Jos saisin valita ketä naista maailmassa saisin panna niin se ois kyllä tää muija.:pano: