• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Minkälainen naisen vartalotyyppi on seksikkäin?

S225T

Mode
Kaupunki
Helsinki
Jos puhutaan ihan treenaamalla hankitusta takapuolesta, niin vaikea olisi kuvitella sellaista mallia joka olisi allekirjoittaneen mielestä liian iso - ei toki koko muun kropan kustannuksella ja kaveriksi tietysti aivan erityisesti sopivat lihaksikkaat reidet.
Tästä nimenomaan samaa mieltä. Treenattu perse on tietenkin aina eri asia kuin paskalehdistön viihdesivujen ghetto assit, joiden perään suuri yleisö kuitenkin kuolaa.

Ikä
37
Kaupunki
TRE
http://tinypic.com/r/5zpj6r/8

Tuossa Aatami etsii Eevaa sarjassa tuo Nina. Rungossa kaikki kohdallaan; isot luonnolliset tissit, jaloissa ja perseessä jotain mistä pitää kiinni, naapurin tyttömäinen naama/hiukset. Kuumottaa niin saakelisti :kuola:

Olut (Mythos) maistuu myös...

Entäs Feddyt??

Korostaako takamuksen muotoa hyvin? Auttaako hieman heikompiakin pääsemään nextille levelille? Vai onko aivan ruma ja turha housu??

Ite olen kyllä jokaisesta näkemästäni tähän mennessä tykännyt..

Tuossa Aatami etsii Eevaa sarjassa tuo Nina. Rungossa kaikki kohdallaan; isot luonnolliset tissit, jaloissa ja perseessä jotain mistä pitää kiinni, naapurin tyttömäinen naama/hiukset. Kuumottaa niin saakelisti :kuola:
Yllättävän jees, laitettuna naamakin toimii. Mutta mit vit, taidehistorian opiskelija? :enpanis:

Entäs Feddyt??

Korostaako takamuksen muotoa hyvin? Auttaako hieman heikompiakin pääsemään nextille levelille? Vai onko aivan ruma ja turha housu??
En ole huonoja freddypyllyjä vielä nähnyt. Vähän luulen että ne ainakin toistaiseksi valikoituu fitnesspebojen päälle, joihin sopii oikein napakasti.

gonzaless

#sasi
Kaupunki
Kuvitteellinen maailma
Yllättävän jees, laitettuna naamakin toimii. Mutta mit vit, taidehistorian opiskelija? :enpanis:.
Höpöhöpö;)

Mutta kieltämättä oli jotenkin hiton kuuma muija. Vaikka diggaan sporttisista pientisseisistä, mut toi kyllä kolahti. Todella naisellinen vartalo. Tuli jotenkin rivo vaikutelma muijasta (ehkä vaan mun pään sisällä). Vaatteet päälläkin oli hiton nätiks laittanu. Pakkien jälkeen Simo priceless.

eeva.jpg

Ikä
37
Kaupunki
TRE
Tuollainen taidehistorian opiskelija ei kyllä edes paskanna tälläisiin "supermassabodybuildereihin" päin mitä me kaikki ollaan :rock:

pyssy

Mode
Ei se ala kerro kaikkea. Pervoin akka (kohtuullisesta otannasta) jonka kanssa olen hommaillut opiskeli aikaan papiksi :rock:
Totta totta,

kirkon piiristä kannattaa käydä joskus pokaamassa joku "jumalan morsian": Jos haluaa KUNNON KYYTIÄ!...Kunhan sitten kestää sen, että sitä jeesusta ja jumalaa huudetaan sotilasarvon tai oman nimen sijaan...:dance2:

Ja ettei ihan offiksi meni. Taskuraketit ovat mieluisia.

Kaupunki
Helsinki
Höpöhöpö;)

Mutta kieltämättä oli jotenkin hiton kuuma muija. Vaikka diggaan sporttisista pientisseisistä, mut toi kyllä kolahti. Todella naisellinen vartalo. Tuli jotenkin rivo vaikutelma muijasta (ehkä vaan mun pään sisällä). Vaatteet päälläkin oli hiton nätiks laittanu. Pakkien jälkeen Simo priceless.

katso liitettä 126886
Toi Nina oli kyllä todella bueno. Se näytti vielä alasti paremmalta mitä vaatteet päällä IS:sän videolla. Tämä on aika harvinaista.

Simo olis saanut Bruceleeltä, mutta ymmärrän uhkapelin. Veikkaan että Nina olis syttynyt enempi rokkariukosta. Muttajoo, vaikutelma oli jotenkin vielä kuvia kuumempi. Sen teki kai kohtalaisen naisellinen tapa kantaa itsensä, olemus, eleeT, ilmeet ja tapa reagoida. Kuumis.

Tossakin yllä olevassa kuvassa just hyvä tuhma ilme...

Tästä nimenomaan samaa mieltä. Treenattu perse on tietenkin aina eri asia kuin paskalehdistön viihdesivujen ghetto assit, joiden perään suuri yleisö kuitenkin kuolaa.
Niin. En kyllä itsekään syty näistä naisista, joilla on perse kuin pussi raejuustoa. Tai vielä pahempaa, peppuimplantit. Kaikkea sitä.

Prismassa tuli eilen vastaan ihan Helgan näköinen nainen... sen kunniaksi :)
VK:n puolelta löytyikin aika lailla ronskimmin ja ronskimpia kuvia kuin instasta.

Oon diggaillut myös instan puolella Anllela Sagraa. Omaan silmään oikein kuuma vartalo.
https://instagram.com/anllela_sagra/

Taitaa olla se ero, että iskäbodit oli määritelmänä "näkee, että on käynyt salilla, mutta maistuu myös hampurilaiset".. Nuo matamit ei oo sohvaa kauempana tainneet käydä.