• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Minkälainen naisen vartalotyyppi on seksikkäin?

Nuohan on lähtökohtaisesti ihan jees melkee kaikki. Listaltapuuttuu niitä kauheimpia: tosi kapeilla lonkilla varustetut leveälantioiset pökkelöt, ja sellaiset lerppahanurit jolla poimujen muodostama V onkin väärinpäin, jne. Tossa lähinnä vertailua kokoluokasta aika pienin eroin, vai.
Joo, noi on turhan tyyliteltyjä. Lähtisin siitä että perseethän on lähtökohtaisesti kaikki hyviä, helpompi listata ne poikkeukset.

Pitkä perse, eli laatikkomalli

Lättänä

Ylhäältä leveämpi, eli v-malli

noi on ehkä jossain määrin sama asia...

Tigre

VIP
Ikä
29
Voi vitun vittu oonko mä kännipäissäni menny postaamaan ton alemman videon viestissäni. Piti vaan esikatsella mikä video se ylipäätään on ku tubessa ei näy kaikki tollaiset videot jos ei oo tunnuksia ja nyt oon tollaisen kauhean löllöperseen postannu:jahas::D

Voi vitun vittu oonko mä kännipäissäni menny postaamaan ton alemman videon viestissäni. Piti vaan esikatsella mikä video se ylipäätään on ku tubessa ei näy kaikki tollaiset videot jos ei oo tunnuksia ja nyt oon tollaisen kauhean löllöperseen postannu:jahas::D
Meinasinkin kysyä että onko nuo videoklippien perseet (ja vartalot yleesäkin) todellakin miesten mielestä hyviä? Blondi on aika lösö mutta en menisi mustan muijan persettäkään kehumaan, selluliittiä löytyy. En kylläkään ole persenaisia, useimmat tänne postatut on mun makuun ihan liian isoja muuhun vartaloon verrattuna. Mielummin isot hinkit :D

Ikä
43
Joo mä en kanssa tajua tota ison perseen ihannointia. Pyöreät pakarat kauniilla ja optimitapauksessa häntäluuta korostavalla kiinnityspisteillä (geenilotto) ja sopusuhtaisella leveydellä on mun mielestä paras. Ei mikään Jennifer Lopez tai Kardashians - tyylinen ghettobooty. Tykkään ennemmin kapeahkosta mutta pyöreillä pakaroilla varustetusta perseestä.

S225T

Mode
Kaupunki
Helsinki
Joo mä en kanssa tajua tota ison perseen ihannointia. Pyöreät pakarat kauniilla ja optimitapauksessa häntäluuta korostavalla kiinnityspisteillä (geenilotto) ja sopusuhtaisella leveydellä on mun mielestä paras. Ei mikään Jennifer Lopez tai Kardashians - tyylinen ghettobooty. Tykkään ennemmin kapeahkosta mutta pyöreillä pakaroilla varustetusta perseestä.
Ihan samaa ihmetellyt viime vuosina. "Mitä jättimäisempi perse, sen parempi, eikä muusta kropasta edes väliä" - mentaliteetti tuntuu vallitsevan nykyisin. En voisi vähempää innostua jättiperseistä.
Treenattu sopivan lihaksikas kroppa siihen istuvalla muodokkaanlihaksikkaalla perseellä. Tuolta monivalintakuvasta bubblen ja musclen kombo on optimi.

Liityn edellisten ihmettelijöiden joukkoon. En ymmärrä mikä sellaisessa hehtaaritarakassa tuntuu kiehtovan jengiä. Kyllähän paras pylly on sopivasti treenattu trikoopeppu, joita näkyy ihan kotisalillakin (kaikkien meidän iloksi).

Kyllähän paras pylly on sopivasti treenattu trikoopeppu, joita näkyy ihan kotisalillakin (kaikkien meidän iloksi).
No kyllähän tuokin vielä jättää aika laajan haarukan pylly-connoiseureille.

Kaikkien iloksi ympyröin omat suosikkini.

Thick hourclass vois olla aika ideaali mutta ei nyt voi sanoa et olis vaan yks malli mikä sais innostumaan, jonkin verran pitää olla kuitenkin naisellista muotoa ei noi pojanpyllyt kyllä iske yhtään. Jos vyötärö ja lantio on about yhtä leveät eikä sivuttaissuunnassakaan ole lihaa niin se on pahin maholline yhistelmä. Lopezin perä on kyllä parempi kuin Kimin.

Ihan samaa ihmetellyt viime vuosina. "Mitä jättimäisempi perse, sen parempi, eikä muusta kropasta edes väliä" - mentaliteetti tuntuu vallitsevan nykyisin. En voisi vähempää innostua jättiperseistä.
Treenattu sopivan lihaksikas kroppa siihen istuvalla muodokkaanlihaksikkaalla perseellä. Tuolta monivalintakuvasta bubblen ja musclen kombo on optimi.
Liityn edellisten ihmettelijöiden joukkoon. En ymmärrä mikä sellaisessa hehtaaritarakassa tuntuu kiehtovan jengiä. Kyllähän paras pylly on sopivasti treenattu trikoopeppu, joita näkyy ihan kotisalillakin (kaikkien meidän iloksi).
Jos puhutaan ihan treenaamalla hankitusta takapuolesta, niin vaikea olisi kuvitella sellaista mallia joka olisi allekirjoittaneen mielestä liian iso - ei toki koko muun kropan kustannuksella ja kaveriksi tietysti aivan erityisesti sopivat lihaksikkaat reidet.

Olen kyllä miettinyt tätä, että kun itseltä löytyy mitä ilmeisimmin se treenattu pikku trikoopeppu ja aika usein olen saanut kommenttia, että on tosi kiva kun en ole treenistä huolimatta mikään "hirveä mörssäri" vaan pieni ja siro, ja vastaavasti monesta naisesta joilla minun mielestäni on just sopivasti pihviä on sitten sanottu että nämä ovat niitä "hirveitä mörssäreitä", että onko se sitten suuren luokan huijaus jos jossain vaiheessa saan kirittyä massavajeen kiinni :D

Ku noi perseet on nois kuvissa pääosis ni kysytääs kaikilt et millai se pitäs oikein olla?
Ja tästäkö pitäisi oma "tyyppi" löytyä? :lol2: Aika vaikea sitä on mielestäni määritellä minkälainen kankku sitä sattuu olemaan, ikäkin varmasti vaikuttaa ja vanhemmiten kaikki alkaa roikkua...:D Paksu nyt on ainoa sana mikä tulee mieleen jos omaa alavartaloa pitäisi kuvailla. Ei ole yhtään kivaa kun kaikki ylimääräinen pakkautuu reisiin ja persuksiin, oma vartaloni ainakin on hyvin epäsopusuhtaine eli ylävartaloni on vähintään yhtä kokoa pienempi kuin alavartalo. Ja housujen ostaminen on niin tuskaa joka kerta, ikinä ei löydy istuvia malleja kun kaikki on reisisitä (tai pohkeistakin) liian tiukkoja. :jahas: Ja jos ottaa isomman koon niin sitten vaihtoehtoisesti vyötärö on aivan liian suuri. Joten jos saisin valita, ottaisin mielummin sopusuhtaisen alavartalon! Mutta minkäs sitä geeneilleen mahtaa, onneksi nuo paksut pökkelöjalat sentään muuten toimii ja niin kauan kun pystyn liikkumaan, olen tyytyväinen. :)