Minkälainen kuva fitnessmallihakemukseen?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
41
Ajattelin nyt sitten pistää hakemuksen tuonne Fitnessmallikisaan. Hakemuksen liitteeksi pitäisi laittaa _yksi_ :eek: valokuva, joten minkälainen sen mielestänne pitäisi olla?

Ajattelin, että kokovartalokuva jossa yläosana on bikinit ja alaosana farkut (inhoan jalkojani bikineissä, niissä on vielä tehtävää) tms. Tämmöistä kuvaa minulla ei valmiina ole, joten se täytyy ottaa.. minkälainen tausta? ihan kunnon kuvausmeikit + rusketukset? hiuksiin joku kampaus? vaikeaa, kun saa laittaa vain yhden kuvan :(

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos olet Helsingissa niin kysaisepas Pakkiksen Mikelta. Han ainakin ottaa todella hienoja kuvia, mina suuntaisin ihan ekana Miken juttusille kuvausasioissa. :) Oli se sitten minkalainen kuva hyvansa, jonka siihen hakemukseen tarvitset.

Onnea hakuun!

Hei Mafiatar! :)

Säännöt ovat ilmeisesti muuttuneet myös kuvien osalta, muistelen että ennen tuli laittaa kasvo + kokovartalokuva. IMO farkut ja bikiniyläosa... :jahas: Ehkä jotain vähän sporttisempaa, siistit urheiluvaatteet esim. jazz-housut ja joku kiva minimini toppi. Näin siis jos itse laittaisin, tämä on vain yksi ehdotuksista. Ei mitään järkkyä meikkiä vaan suht luonnollinen, "raikas" ja urheilullinen ulkoasu kaiketi. Eikö kuvausympäristöksi tässä yhteydessä kävisi ihan hyvin vaikka joku kuntosalin sopukka, tietenkin siisti eikä mikään hc-loukko.. You know. Mut niinkun Faidra sanoi, ota yhteyttä valokuvaustaitoiseen henkilöön, heillä on yleensä myös ne parhaat ideat, ns. silmää hommalle.

Tsemppiä jatkoon! :thumbs:

MerZi sanoi:
Säännöt ovat ilmeisesti muuttuneet myös kuvien osalta, muistelen että ennen tuli laittaa kasvo + kokovartalokuva. IMO farkut ja bikiniyläosa... :jahas: Ehkä jotain vähän sporttisempaa, siistit urheiluvaatteet esim. jazz-housut ja joku kiva minimini toppi.

Niin kun ainakin nettihakemuksessa on tila vain yhdelle kuvalle. Kasvokuvia minulla on hyviä aikaisemmista mallijutskoista, ja samoin on kyllä sporttiasukuviakin, mutta niissä on päällä jazz-housut ja tiukka t-paita (voisin kai malliksi laittaa tänne jonkun, mutta en osaa lisätä kuvia mihinkään..). Joten eivät kyllä tuo esille kroppaa mitenkään hirmu paljoa.. :rolleyes:

Poseerauksista jne on onneksi omaa kokemusta, mutta todellakin nuo vaatteet ovat ongelma.. minulla kun ei ole mitään sporttitoppia, mikä paljastaisi esim. vatsan. Täytynee ehkä ostaa joku?

Aiemmin lähetettiin kasvo+kokovartalokuva, voi tosiaan olla nettihaku- yms. systeemit muuttuneet. Tai sitten mä muistan väärin, sekin on yksi vaihtoehto. :rolleyes: Itse sä tietty tiedät minkä tyylisen kuvan haluat lähettää, jotenkin vaan ensimmäiseksi tulee olo, että kun kyse on urheilumallikilpailusta, joku sporttinen ja pirtsakka kuva sopisi myös hakemukseen. En toki poissulje muitakaan vaihtoehtoja. Kun saat valokuvaajan, jos mahdollista niin ottakaa sen verran reilusti kuvia, erilaisia - erilaisissa ympäristöissä ja pukeissa, sitten on helppo valita se paras. :)

Kyllä sä tiedät kun sulla kerta on jo aiempaakin kokemusta! :thumbs:

Kannattaa laitta kuva joka on omasta mielestäs hyvä ja näytät siinä itseltäsi! Ei kovia pakkeleita naamassa (eli suht luonnollinen) Ja kyllä jos löytyy nii esim.jotai tyyliin "bikinikuvaa". Se kuvahan ei vielä ratkaise mitään,sillä suurin osa sinne kutsutaan kyllä haastateltaviksi jokatapauksessa,jos vähänkin on "potentiaalia" hommaan. Vakuutat sitten siellä ne tuomarit,ja nappaat jatkopaikan:D

Säännöt on muuten muutuneet jonkin verran koko kisan osalta. Eli nyt siellä haetaan aikasempaa sporttisempaa tyyppiä (tuomaristossa lähinnä urheilupuolen edustajia) "mallimaisin" tyyppi saa fondin "ihannetyttö" palkinnon,mutta ei ole enää ns.voittaja...Elikkä kovaa treeniä kehiin! :whip:

Latest posts

Back
Ylös Bottom