Minkä valmistajan lisäravinteita käytätte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orpheus
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli tässä vaan mieleen, että minkä valmistajan lisäravinteita porukka käyttää. Itse olen käyttänyt vain ja ainoastaan Fastin tuotteita ja on toiminut hyvin. Siis kyselisin tässä mielipiteitä ja onko valmisteilla ylipäätään mitään eroa käytännössä?????

Juupajuu:hmmm:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käytössä on noita Wrangella myytäviä perusproteiineja, Optimum Nutritionia ja Fastia nyt ainakin. Ja monia muitakin on tullut kokeiltua. Nykyään pysyn kohtuullisen pitkälti näissä, mutten välttämättä orjallisesti, jos hyviä tarjouksia tulee eteen...

Evolutionin ja Biotestin lähinnä. Tuttavina ei oo yhtään Organonin myyntiedustajaa : (

En usko mihinkään merkkiuskollisuuteen vaan kun tarviin proteiinia ni katon kuka myy sitä mitä tarviin ja ostan siltä joka myy halvimmalla.

No ok täytynee tunnustaa että on tuolla kaapissa näköjään tuon Väästin lisäksi myös Tai Kanen kreapurkki.

FATS on mun lempparia. Maistuvat yksinkertaisesti hyviltä ja saatavana melkein mistä vain.
Evolutionia olen kokeillut, mutta peräkontin sulkijalihas ei ehtinyt paljoa olla kiinni, siis ei sopinut oikein mun vatsalle. Ja toiseksi, nuo Evolutionin markkinointistrategiat saavat ainakin minulta karvat pystyyn...

Ja kerran pikku poikana kokeilin myös jotain soijajutskaa :urjo:

Tällä hetkellä löytyy kaapista Fastia, Optium Nutrionia sekä United Feelingsiä.

:p

Mä oon testannu noita jauhoja vaikka kuinka.. Wrangen, Fastin, Twinlabin, Prolabin, Spiritin, sit niitä jotain suomalaisia (en muista kaikkia merkkejä) jauhoja.. Mutta tällä hetkellä olen pysytelly twinlabin ja fastin tuotteissa.

Tällä hetkellä kaapissa:
All Stars, Bull's, Dorian Yates, EAS, Evolution, Fast, M Double You, Optimium Nutrition, Ortis, Pirkka, Prolab, Twinlab, Vitalife, Weider, Wrange

Originally posted by jpm
Fastia ja cytosportia on tullut käytettyä eniten. ja niin tulee todennäköisesti olemaan jatkossakin.

Mistä sitä Cytosportia saa ? Itse ostin kesällä Oulusta purkillisen palautusjuomaa ja se oli parhaimman makuista mitä koskaan olen maistanut.

Lisää haluaisin, mutta asuinpaikkakunnalta ei saa, ja nettikaupoista en ole löytänyt. :mad:

Palautusjuoma kootaan Fastin tuotteista. Lisäks tällä viikolla tuli ostettua tota Bull's Basic Protein suklaata välipalaprotskuks ja täytyy sanoa että meinas mennä kieli mukana. Vistkut ja mineraalit pääsääntösesti Twinlabilta.

Fast on mielestäni ylivertainen hinta/laatusuhteeltaan.Eli Fastia löytyy kaapin täydeltä.Wrange on boikotissa kaikkien tuotteiden suhteen niin kauan,kun myy voima-twistereitä ja muita hilavitkuttimia.Minkä helvetin takia tuotakin täytyy pitää edelleen valikoimissa iänikuisten proteiinipillereiden lisäksi? Ostaako joku hullu noita vielä,ei kai ne turhaan niitä tyrkytä.Monenkohan hyvän ja "terveellisen" liikuntamuodon aloittaneen innostus on "tapettu",kun isolla rahalla tilattu voimawister,jolla saa koko vartalon treenattua läpikotaisin,ei toimikkaan.Saatana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom