Minipillereiden sivuvaikutukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bree
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ajattelin nyt kysäistä ihan omassa threadissaan, minkälaisia sivuvaikutuksia muilla minipillereiden käyttäjillä on ollut. Vaihdoin minipillereihin (Mini-Pill) tuossa viime vuoden lopulla, ja nyt on ollut jonkin aikaa ihan kamalaa ahdistusta ajoittain... Tuossa ei kyllä lue, että ahdistus/masennus/mielialan vaihtelut olisi sivuvaikutuksina, mutta voihan ne kait silti olla...

Haluaisin vain tietää minkälaisia kokemuksia muilla on? Rupee pian oleen vähän liikaa sellaisia tuntemuksia joita tämä pieni ihmismieli ei pysty käsittämään...:(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En oo kyseisellä merkillä huomannut mitään tuollaisia vaikutuksia ja ovat käytössä olleet jo useamman vuoden. Ahdistanut kyllä joskus on tai muuten mieliala heitellyt, mutta aina niille on joku muu alkuperä löytynyt. Oikeastaan ainoot sivuvaikutukset on olleet, että kehon rasvaprosentin samanaikaisesti laskiessa menkat ei tule enää päiväntarkasti ja saattavat jäädä poiskin.

Kannattaa muuten varmistaa, että saat ruokavaliostasi tarpeeksi elimistölle välttämättömiä rasvahappoja, niillä on yllättävän merkittävä vaikutus mielenkin hyvinvointiin.

Olen syönyt vuoden alusta minipillereitä, aluksi Cerazettea kaksi kuukautta ja sitten vaihdoin Microlutoniin. Sivuvaikutuksena Cerazettessa oli jatkuva pieni vuoto, joka ärsytti. Microlutonissa tuntuu olevan samaa ongelmaa, mutta ei ihan joka päivä sentään onneksi. Mieliala on onneksi pysynyt samanlaisena kuin ennen pillereiden aloitusta.

Moi.
Mä oon syöny cerazettea pian vuoden. En oo havainnu mitään muuta sivuvaikutusta, kun että menkat on jääneet kokonaan pois. :rock: Sehän ei minua kyllä juuri haittaa.... :) En tiedä sit onko se elimistölle terveellistä pitemmän päälle...
Ootteko kokeilleet vaihtaa cerazettea siihen kapseliin? Ite tässä just mietin mitä tekisin, kun mahdollisuus olis vuoden pillerin popsimisen jälkeen ottaa se kapseli. On vaan aika kallis, jotai 170€, tosin se kai kestääki sit 3 vuotta.

Amelie sanoi:
Ootteko kokeilleet vaihtaa cerazettea siihen kapseliin? Ite tässä just mietin mitä tekisin, kun mahdollisuus olis vuoden pillerin popsimisen jälkeen ottaa se kapseli. On vaan aika kallis, jotai 170€, tosin se kai kestääki sit 3 vuotta.

Minä otin minipillerit juuri siksi, että saisin kokeiltua kapselin sopivuutta. Vaihdoin Cerazettet Microlutoniin siksi, koska Cerazetten hormonit eivät vastaa markkinoilla olevia kapseleita, eli koin, etten voi niillä kokeilla sopiiko kapseli minulle. Kannattaa siis varautua siihen, että kapseli ei välttämättä sovikaan, vaikka minipillerit sopisi.

Zone-sarja -42%
Oukei..
Hyvä tietää. Jotenkin kuvittelin, että se kapseli olis niinku samaa merkkiä ja ainetta mutta eri muodossa. tyhmä...
Joo, taidan pysyä noissa napeissa. :)

Niin minäkin kuvittelin, ja yllätys oli kun kuulin että on eri juttu. Siihen sitten meni 50€ kun piti käydä uudestaan gynellä että sai merkin vaihdettua. :jahas:

Latest posts

Back
Ylös Bottom