"Minä olen se tyttö" muistaako kukaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roope
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Muistaako kukaan elokuvaa "minä olen se tyttö"? Se tuli tv:stä ainakin joskus 70-80 luvun vaihteessa ja on jäänyt mieleeni aivan mielettömän jännänä leffana. Siinä nainen joutuu murhan silminnäkijäksi ja murhaaja näkee tämän naisen, mutta ei jostain syystä voi tappaa tätä naista heti. Alkaa takaa-ajo monikerroksisessa virastorakennuksessa jossa ei tietenkään ole ketään muita.Mieleeni on jäänyt hissillä ylös-alas ajot ja murhaaja näkee hissin valoista mihin kerrokseen nainen menee ja takaa-ajo jatkuu.Sitten muistan esim. sellaisen kohdan jossa nainen yrittää soittaa apua jostain huoneesta, mutta murhaaja onkin puhelinkeskuksessa ja saa näin selville missä huoneessa nainen piileksii.
"minä olen se tyttö" oli tosiaan tuon piinaavan jännittävän leffan suomennettu nimi.Se on tehty todennäköisesti 70-luvulla.Olisiko kellään mitään hajua mikä olisi alkuperäinen nimi tai kuka näytteli siinä tai mitään millä voisi päästä tuon elokuvan "jäljille"?

Kiitti setae! Laitan kysymyksen tonne.Tästä leffasta tai sen jäljittämisestä on tullut jonkunlainen pakkomielle mulle,heh.Monta tuntia googlettanut,tuloksetta.Ainut osuma on, että jossain YLE:n sivuilla joku muukin muisteli tätä samannimistä leffaa. Se antoi toivoa ,että muistan edes leffan nimen oikein.
Suuri mahdollisuus on vielä, että leffa onkin b-luokan surkimus kun sen uudelleen katsoo.Aika kultaa muistot.No,salapoliisityö jatkuu...

YES! Se löytyi.Kyllä netti on ihmeellinen.Eli leffa on "I'm the girl he wants to kill". Pitäisi vaan vielä jostain löytää se VHS tai DVD.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom