Mimmien suunnitelmat vuodelle 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MerZi
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kun tuolla yleisellä puolella on tuo perinteinen jouluntoivotus-thread, niin laitetaanpas tänne tämä myös perinteeksi muodostunut "katsaus tulevaan vuoteen"-ketju. :)

Eli onko mimmeillä jotain erityisiä suunnitelmia tulevalle vuodelle?
Onko treeni-, opiskelu/työ-, tai kotirintamalla tapahtumassa jotain erityistä?
Aiotko tehdä uudenvuodenlupauksia?
Jne.. Olen huono keksimään kysymyksiä, mutta vastaan heti alkuun omasta puolestani:

Nyt kun on jonkin aikaa tuntunut, että treeni- ja ravintokuviot ovat löytäneet paikkansa ja ovat balanssissa keskenään, treenit kulkee hyvin jne, on aika ottaa seuraava askel. Tutulta body-bisneksessä vaikuttavalta henkilöltä kyselin jo vinkkejä valmentajasta, kuka olisi hyvä ja pätevä sekä "hinta-laatu-suhteeltaan" ok, joten valmentaja on hakusessa. Vähitellen voisi alkaa lyömään lukkoon jotain aikataulua kisojen suhteen, itselle se ainakin on tietynlainen motivaattori, kun tietää konkreettisesti mihin tähtää. Itse olen ajatellut, että ehtisin vielä valmistautua kevään 2007 kisoihin. Jos tuleva valmentaja on samaa mieltä siitä, että aikataulu on järkevä niin eikun tähtäämään sinne. (Pääsisinpähän jo suunnittelemaan bikineitä, ehtisin ommella varmaan viidetkymmenet siihen mennessä... :D)

Opiskeluista sen verran, että olen ajatellut keväällä hakea ammattikorkeaan, vaikka nykyinen ala yliopistolla kiinnostaakin minua paljon, tuntuu kuuden vuoden opiskeluaika melko pitkältä. Saa nyt sitten nähdä kuinka käy, jos en pääse hakemaani kouluun, jatkan luonnollisesti puurtamista nykyisten opintojeni parissa eikä siitä sen enempää.

Tänä vuonna olen päättänyt tehdä uudenvuodenlupauksen: en enää syö sohvalla. Loppuu se valitus muruista ja tahroista, kun en enää murustele siihen. Saahan nähdä, kuinka helppoa tämä lupaus on sitten "hups kuinka ollakaan" unohtaa...

Siinä jotain pientä näin alkuun. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hmm.. Vuosi 2006. Mitä ilmeisimmin muutosten vuosi.

Ensimmäiset kahdeksan kuukautta menee kyllä töiden parissa. Ansaitaan kovasti rahaa, jottei opiskelujen ohella olis sit pakko tehdä duunia. Eli syksyllä olis sit vihdoin ja viimein tarkoitus lähteä kouluun ja valmistua johonkin ammattiin. En tosin ole vielä edes päättänyt, että tahdonko ammattikorkeaan vai yliopistoon. :rolleyes: Todennäköisesti haen viiteen paikkaan ja menen sit sinne, mihin pääsen. Toivottavasti johonkin pääsisin! Mut jos mihinkään kouluun en pääse niin.. no kai sen uskaltaa tänne kirjoittaa, että sit aletaan miettiä ihan vakavasti sitä vaihtoehtoa, että yritetään saada lapsi. Riippuen tietysti myös siitä, että missä kunnossa parisuhteemme on. On taas mahdoton vauvakuume iskenyt minuun. :hyper: Mut pelottaa, et jos tekee lapsen, niin miten isoksi kasvaa sit kynnys lähteä kouluun. Koska ammatti pitäisi nykypäivänä jokaisella olla.

Treenailut toivottavasti jatkuu samalla innolla kuin nytkin. Tavoitteeksi voisi ottaa ruokapuolen kuntoon laittamisen. Tai se voisi oikeastaan olla se uudenvuodenlupaukseni. Kaikki ylimääräinen paska (lue: karkit ja muut herkut) pitäisi saada nimittäin kokonaan pois. Mutta kun himot ovat valtavat..:nolo:

Ihmissuhteita pitää kyllä yrittää kans vähän "huoltaa". Ystäviä ei ole koskaan liikaa ja tällä hetkelle ystävilleni on jäänyt todella vähän aikaa. Kevättalven aikana pitänee ottaa itselle sekä ystäville aikaa. Töitä pitää yrittää vähentää ja muitakin kiireitä karistella pois. Onneksi talviloma ja kesäloma tekevät myös tuloaan ja silloin ainakin sitä aikaa on. :)

Siinä nyt jotain mitä tuli mieleen. Mut ensin pitää tietysti elää tämä vuosi 2005 loppuun. Vuoden loppu on yleensä ihanaa aikaa. :haart:

Mut kaikille mimmeille:

Säilyttäköön uusi vuosi sen mitä rakastat,
tuokoon tullessaan sen mitä kaipaat ja
vieköön mennessään sen mitä taakkaana kannat.
Parempaa uutta vuotta 2006! :)

MerZi sanoi:
Eli onko mimmeillä jotain erityisiä suunnitelmia tulevalle vuodelle?
Onko treeni-, opiskelu/työ-, tai kotirintamalla tapahtumassa jotain erityistä?
Aiotko tehdä uudenvuodenlupauksia?
Ainakin alkuvuoden suunnitelmissa näyttelee nuo dieetti ja kevään bf-kisat aika merkittävää roolia. Siinä ohessa ois tarkotus kuitenkin paiskia myös töissä hommia sekä käydä rästitenttejä - ehkä jopa valmistua di:ksi :hyper: Kotirintamallakin varmaan jotain saattaa tapahtua, jos vaikka tulevana vuotena pääsisi velkavankeuteen... :jahas: Eli tuskinpa ihan tylsä vuosi tuostakaan tulee :)

Hyvä ketju, MerZi! :)

Uudenvuodenlupauksia en ole ruukannut tehdä, mutta tavoitteita tulevalle vuodelle on jo asetettu muutamiakin, tässäpä niitä:

- treenipuolella on tavoitteena osallistua syyskuussa 2006 Pohjois-Suomen mestaruuskisoihin (lajina siis voimanosto). Tulostavoitteet selkenevät sitten myöhemmin.

- työ- ja opiskelurintamalla tavoitteena on opiskelupaikka Oulun yliopistossa, informaatikon koulutusohjelmassa. Ja ne HuK:in paperit pitäisi myös viimeinkin ottaa JKL:stä...

- yleistavoitteena on vaalia terveyttä ja hyvinvointia entistäkin paremmin: panostaa parempaan ruokavalioon ja tasaisempaan unirytmiin ja olla tekemättä liikaa töitä jne.

Vuoden 2006 suunnitelmiin kuuluu valmistua taitavaksi urheiluhierojaksi, ja saman alan parissa syksylla jatkaminen kiinnostaa myos kovasti. Oman koiran hankkiminen siintaa myos tulevaisuudessa, ehkapa tassa kevaan aikana. Myos muutto uuteen kaupunkiin on edessa. Punttien nostelun parissa jatkan samaan tahtiin!

Minä ajattelin kasvaa isoksi ja vahvaksi, käydä Lontoossa ja yritämme raskautua:) Eikö siinä ole tekemistä kylliksi?

Kesällä pitäisi olla ensimmäiset valmistujaiseni. :P
Sitten edessä muutto seuraavaan maahan. Suomeen mielellään, jos mut huolitaan! Olisi kiva muuttaa johonkin ja oikeasti rakentaa jotain pysyvää. Hankkia jopa televisio ja nettiyhteys ihan omaan kotiin, saada kaikki posti yhteen osoitteeseen (luksus!!!), hankkia huvin vuoksi jotain plussakortteja sun muita hömppiä ja kyetä suunnittelemaan seuraava päivä ilman mitään estoja. Saas nähdä miten käy!
Vuoden 2005 loppupuolisko on ollut mulle yhtä dieettiä vaan, ja lopputulos on saanut mut tyytyväiseksi. Senkin takia olisi todella mukava muuttaa paikkaan johon jää, niin ei tarvitsisi enää pelleillä monen eri salin ja ruokavalion kanssa, vaan jäisi yhteen kattavaan mestaan eikä enää koskaan vaihtaisi, jotta voisi rakentaa päivänsä yhden mestan aikataulujen mukaan. Oon aika kyllästynyt tähän poukkoiluelämään, yhtä pelleilyä tämä on, kun ei mikään ole pysyvää ja mitä tahansa omistaakin se päätyy roskiin muuttojen myötä. Nyt saisi jo riittää. Jos 2006 ei pääse muuttamaan aloilleen, tulee vielä katkerampaa tilitystä ensi vuoden vastaavaaan threadiin.
Tosin on toi pelleily ympäriinsä ihan kivaakin toisinaan... :-P

Tavotteet on korkealla vuodelle 2006 :)

Valmistun keväällä KTM:ksi ja työpaikka olisi kiva löytää heti. Eikä tarvitse olla edes vakipaikka, riittää kun olisi omalta alalta. Ja sitten kun on työtä niin on rahaa ja voi ostaa auton...

Treenit on nyt sujunu ihan hyvin ja jatkuu toivottavasti hyvin jatkossakin. Lihasta lisää ja rasvaa pois. Nyt on paino tippunut noin 6kg, tavotteeseen on vielä matkaa mutta ei oo kiire.:whip:

Tammikuussa olisi tarkoitus saada opinnäytetyön tutkimusosa tehdyksi ja työ valmiiksi, että helmikuussa voi viettää valmistujaisia. Ajattelin näin aluksi jatkaa kauppaduunissani, mutta pitää kuitenkin silmät auki työpaikkojen suhteen. Valmistumisen jälkeen alkaa yliopiston pääsykoekirjoihin tutustuminen ja kesäkuun alussa olisi vuorossa pääsykokeet. Jos en löydä uutta työpaikkaa niin kesällä saan viettää ihan oikeaa kesälomaa, kun olen tuolla nykyisessä sen verran kauan viihtynyt. Myös asuntojen suhteen aion pitää silmät auki. Syksyyn asti en ole vielä miettinyt, sillä näinkin pitkälle miettiminen ei ole lainkaan mun tapaista. ...jos nyt sinne yliopistoon tulee edes haettua :D

Taas niin vaikee kysymys. Ens vuoden aikana olis tavoite valmistua (mikäli se multa ylipäänsä on onnistuakseen) ja löytää työpaikka jossa viihdyn edes suunnilleen. Vielä hienompaa olisi, kuten Naenekin sanoi, saada aikaan jotain pysyvää. Tähän mennessä mun elämässä ei ole ollu mitään muuta pysyvää kuin äiti, isä ja sisko... ja kun kaikki muu koko ajan muuttuu nopeammin kuin itse ehtii sopeutua niin elämä käy todella vittumaiseks. Mitään ei pääse suunnittelemaan yhtään. Tulevaisuus täysin auki.
Mutta epäilenpä että tämän ikänen tyttö mitään pysyvää vielä saa työ- ja asuntorintamalla. Tavoite kuitenkin, että ei tarvisi taas olla muuttamassa muutaman kuukauden välein!

Enempää en viitti suunnitella kun palaa vaan käämit entistä enemmän jos mikään ei taas mene niinku haluais...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt kun opiskelu ja työrintama on "seestynyt" niin päätavoite on treenisaralla. Lähden toteuttamaan unelmaani timmistä Buttiksesta. Josko saisin sen Rautaisen Pepan, mistä olen aina haaveillut.

Entistä tiiviimpi valmennus eli ns. treenautus mukaan kuvioihin, niin saadaan selkä leviämään ja käsiin lisää pattia. Mahtava vuosi tulossa!

Pistäiskö vaatimattomaksi tavoitteeksi olla tänä keväänä/kesänä kireämpi kuin koskaan aikaisemmin :) Tarkoittaa mun kohdalla ehkä sitten sitä, että tähän tyttöön ei jää patin pattia, mutta selluliiteille ajattelin antaa lopullisesti kyytiä!

Lisäksi pitäisi ammatillisessa mielessä alkaa katsella erikoistumispaikkaa ja ilmoittautua yliopistoon sitten johonkin koulutusohjelmaan. Lisäksi jonnekin kauas matkalle syksymmällä tekis mieli. Muuten vaan elämästä nauttimista!

OmppuO sanoi:
Minä ajattelin kasvaa isoksi ja vahvaksi, käydä Lontoossa ja yritämme raskautua:) Eikö siinä ole tekemistä kylliksi?
Tästäpä tuli muuten mieleeni se, minkä omasta aloituspostistani unohdin: en sentää aio raskautua (hassu sana :)) mutta aion käydä tulevana vuonna Lontoossa minäkin, toivoenkin kevättalvella. Aion myös toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni Rivieran matkasta, silläkin uhalla että olen köyhääkin köyhempi opiskelija sen jälkeen... Ja tottahan toki Tukholman shoppailureissu on välttämätön paha, olis kiva päästä jo nyt joulun jälkeisiin alennusmyynteihin. Mä olen ollut niin reipas ja painanut duunia ja opiskeluhommia yhtä aikaa, joten olen takuulla ansainnut vähän "luksusta".

Jaa-a, mitähän tähänkin laittaisi? No, ehkä olisi aika päättää, mitä tältä elämältä oikein haluaa, eli toisinsanoen valita joku ala ja panostaa siihen. Tai siis, liikunta-alahan se on, mutta opiskellako liikunnanohjaajaksi vai panostaa muihin juttuihin hierojan duunin ohella, vai kenties oma lafka pystyyn. Avokki kuumottaa talonosto aikeillaan, ja itellä on koko ajan tuli perseen alla, niin olis kiva vähän rauhoittua. Siis ei jäädä paikoilleen (siihen en pysty, kun aktiivinen olen), mutta jotenkin selkiyttää niitä tulevaisuuden suunnitelmia.
Mikä kamalinta(?), musta ei tunnu enää lainkaan niin kamalalta ajatus lisääntymisestä ja vauvasta. Mutta ei ei ei, en mä vielä halua kuitenkaan..

Sinttu sanoi:
Vuoden 2006 suunnitelmiin kuuluu valmistua taitavaksi urheiluhierojaksi, ja saman alan parissa syksylla jatkaminen kiinnostaa myos kovasti. Oman koiran hankkiminen siintaa myos tulevaisuudessa, ehkapa tassa kevaan aikana. Myos muutto uuteen kaupunkiin on edessa. Punttien nostelun parissa jatkan samaan tahtiin!

Mihin oot muuttamassa? Perustetaanko yhteisfirma?:D

Ensi vuonna:
-oikeisiin töihin
-liika liha pois (pitää mahtua jakkupukuun)
-½ triathlon
-omistus kämppä
-provota ja pitää hauskaa 3 x enemmän kuin menneenä vuotena :)
-ja paljon paljon muuta

Vuosi 2006... Odottelen jo innolla! Tavoitteet on korkealla, koska haen opiskelemaan liikunta-alaa ja koko kevät on tiukkaa treeniä pääsykokeita varten, sillä sinne ei ole niin helppo päästä. Oon valmis tekemään mitä tahansa, että pääsen sinne!!! :whip:

Kevään teen töitä samassa paikassa, jossa nytkin olen. Pidän valtavasti tästä liikuntapuolen työstä ja työnantaja tarjosi töitä viime viikolla myös ensi syksylle koulun oheen, mikäli tieni sinne selvitän. :worship: Kesällä lähdetään tyttökavereiden kesken Suomi kiertämään junalla tai autolla (autossa ois kyl sitä jotain, tiivis tunnelma, kesämusaa, lähimmät ympärillä...) ja syksyllä on luvassa matka Puolaan ystäväporukalla. Kesällä toivon solmivani paljon uusia kaveruus-, ja ystäväsuhteita, varaamaan aikaa myös itselleni. Syksyllä lupaan ottaa rennommin, ettei ole ihan lopussa silloin, kun kaiken hyvän pitäisi olla alussa.

Ja eihän sitä tiedä, jos keväällä/kesällä/syksyllä/talvella minullakin olisi :haart: ilmassa oikeasti jonkun kanssa. :love: Olipas kiva kertoa omasta tulevasta vuodesta, selvitti itellekki vähän, että mitä on tulossa ja mihin valmistautua...

Helga sanoi:
Pistäiskö vaatimattomaksi tavoitteeksi olla tänä keväänä/kesänä kireämpi kuin koskaan aikaisemmin :) Tarkoittaa mun kohdalla ehkä sitten sitä, että tähän tyttöön ei jää patin pattia, mutta selluliiteille ajattelin antaa lopullisesti kyytiä!

Niin ajattelin olla minäkin! :rock: Muita suunnitelmia on gradun tekeminen ja opiskelujen loppuun saattaminen. Töitä olen painanut toimessani kokoaikaisesti ja opiskellut siinä sivussa ja sama rumba jatkuu edelleen tänä vuonna! Ehkä tässä kevään aikana höllään vähän töistä ja teen vain puolikasta, jotta saan opetusharjoittelun tehtyä ja gradun teon käyntiin kunnolla. :D

Zone-sarja -42%
Ihme kyllä mitään ihmeempiä en ole ensi vuoden tavoitteksi laittanut. Yleensä suunnitelmia on vaikka millä mitalla, mutta nyt ei.
Lähinnä kai tavoitteita on tuolla treenien saralla, nyt kahden kuukauden pakollisen treenitauon jälkeen pitäisi taas saada rytmistä ja terveellisemmistä elintavoista kiinni. Joulunpyhin varmaankin tulee ekat treenit vedettyä.

Muuten tuntuu elämä olevan uomissaan; perhe ja työ, siinäpä ne, mihin aika tällä hetkellä kuluu.

Latest posts

Back
Ylös Bottom