Mimmien ruokailut kipeänä ollessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pinkku
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Hei!

Kun tämä flunssakausi on taas alkanut niin ajattelin kysellä että miten te tyttelit syötte kipeänä ollessanne? Tällä tarkoitan nyt sitä vaihetta kun melkein voisi jo mennä salille...
Puolitoista viikkoa olen pienessä kröhässä kituutellut; salille enkä juoksulenkille en vielä uskalla mennä mutta ruoka maistuu jo ihan normaalisti. Olisi kiva tietää miten syödä jotta lihakset eivät katoaisi ja paino pysyisi suurinpiirtein samana. Proteiinin saannista olen yrittänyt pitää huolta(n.1,5g-2g /painokilo)mutta muuten olen syönyt hieman vähemmän kuin normaalisti treenatessani, onko oikein?

Täällä kärvistellään samassa tilanteessa. Tää vaihe, kun alkaa olla jo melkein terve, on musta kaikkein raivostuttavin. Tekis mieli jo urheilla, mut tietää, et se kostautuisi ja tauti tulisi takaisin. Mä oon syönyt nyt muuten samalla tavalla kuin normaalistikin, mut toisen lämpimän ruuan oon korvannut välipalalla, eli syön ehkä 300 kaloria vähemmän kuin normaalisti. Tosin tuo pätee vaan tähän loppuvaiheeseen, aluks tuli syötyä ihan miten sattuu ja ihan liikaa kaikkia herkkuja, kun otti päähän tää flunssa. Fiksua, eikö totta?

pinkku sanoi:
Hei!

Kun tämä flunssakausi on taas alkanut niin ajattelin kysellä että miten te tyttelit syötte kipeänä ollessanne? Tällä tarkoitan nyt sitä vaihetta kun melkein voisi jo mennä salille...
Puolitoista viikkoa olen pienessä kröhässä kituutellut; salille enkä juoksulenkille en vielä uskalla mennä mutta ruoka maistuu jo ihan normaalisti. Olisi kiva tietää miten syödä jotta lihakset eivät katoaisi ja paino pysyisi suurinpiirtein samana. Proteiinin saannista olen yrittänyt pitää huolta(n.1,5g-2g /painokilo)mutta muuten olen syönyt hieman vähemmän kuin normaalisti treenatessani, onko oikein?

ÄLä mussään tapauksessa syö ainakaan alle kulutuksen, mutta ei sinun tarvitse ihan yhtä paljoa syödä kuin treenipäivinä. Proteiinia voi kipeänä syödä vielakin enemmän, vaikka 3g/painokilo. Proteiinia tarvitaan korjaamaan vaurioita elimistössäsi, joita sairaus on aiheuttanut. Syö vain kunnolla niin paranet ja palaudut paremmin! Kipeänä aineenvaihduntakin on vilkkaampaa, kun keho taistelee pöpöjä vastaan

Olen siis syönyt hieman vähemmän kuin treenikaudella ettei läskiä kertyisi mutta yrittänyt pitää energiansaannin ja kulutuksen tasapainossa. Proteiinin määrää voisin siis jopa lisätä?

Tuntuu vaan aina siltä että kun tällaiset pöpöt ovat pahimmillaan ja masentaa kun ei salillekaan pääse niin karkkipussi aukeaa turhan useaan ja jaffa tuntuu oivalliselta flunssalääkkeeltä :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom