Mimmien lihaskasvu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Chi
  • Aloitettu Aloitettu

Chi

Eikö tällä palstalla ole tosiaan ollenkaan punttimimmejä, jotka olisi kokeillut HST:tä tai muita vastaavia ns. lihaskasvatusohjelmia? Vetääkö suurin osa teistä tavallisia 3- tai 4-jakoisia ohjelmia? Millainen on ollut lihaskasvunne esim. aloittaessanne punttiharrastuksen, millä ohjelmalla, jne? Olisi mukava kuulla millaisilla keinoilla täällä mimmit on saavuttanut massaa ja voimaa, eikä pelkästään alhaista rasvaprosenttia :D

Eli tähän threadiin toivoisin keskustelua mimmien lihaskasvusta, siihen tähtäävästä ruokavalion ja oikeanlaisen treenin yhdistelmästä, sekä tuloksista ja vastaiskuista. Eiköhän tämän tulisi kiinnostaa kaikkia täällä luurailevia ;)

Chi :thumbs:

En ole mitään se ihmeempiä lihaksenkasvatus ohjelmia kokeillut ja silti mielestäni olen saanut vuosien varrella jotain aikaiseksikin. (kts. avatar :) )

Hyvää ja laadukasta ruokaa riittävästi, ja kunnolliset palautusjuomat sekä monipuolista ja intensiivistä treeniä, aina uudenlaisia ärsykkeitä lihaksille... siinä minun reseptini. Ja itse olen kokenut tosi tärkeäksi sen, että oppii kuuntelemaan ja tuntemaan omaa kroppaansa niin treeni kuin dietti hommissakin. Mikä toimii yhdellä, ei välttämättä johda toisella juuri minnekään.

Originally posted by Helie
vilma-liina! Mites pitkään tarvii treenata, että saa tuollaiset olkapäät..? :nolo:

Riippuu tietenkin geeneistä ja asenteesta... Tuon sinun avatarin tyttöpolon (the Ring?) "hanskat tiskiin"-asenteella siihen saattaa mennä koko elämä. :lol2:

Niin tai sitten voi tehdä niin kuin minä, eli tiukkaa ittensä niin änkytiukaksi, niin että ne pienoisetkin lihakset näyttää kuin näyttääkin edes vähän joltain ;)

Olen kokeillut HST-tä

Eiköhän HST-lokikirjani löytyne vanhoista ketjuista hakemalla. Kahden kierroksen jälkeen palasin 3-jakoiseen ohjelmaan. Olen melko tosissani kehonrakentajana, tänä aamuna yritin tuota vilma-liinan poseerausta kylpyhuoneen peilin edessä. Valoissa varmaan joku vika, kun en saanut olkapäitäni ihan tuon näköisisksi!:curs:

Itsellä ahkerassa käytössä sellaiset tosi hyvät tiimarista hommatut muskelirillit, niitten läpi kun katselee itseään peilistä, niin ei tarvi treenata ollenkaan :)

Sorgen vaan jo etukäteen tää väsähtänyt huumori.. valvottuja öitä takana.

Niin ja kiitos leenam.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom