Mimmien kehitystahti: miten nopeasti ja millä menetelmällä

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
36
Kysyin aiemmin lihasta kg/vuosi-lukemia, mutta kun ei vastausta tullut niin muotoillaan uudestaan.

Voivatko pitkän linjan punttimimmit (+3v) kaivella muistia/vanhaa treenipäiväkirjaa ja antaa jotain lukemia a la paino, mitat, voimatulokset eri vuosilta? Ja siihen myös maininnat millä metodilla/jaolla/treenitiheydellä on treenattu ja millainen ruokavalio on ollut?(Voisi laittaa myös before- ja after-kuvia jos ei kerta kaikkiaan ole parempaa tekemistä.)

Olisi kiva voida suhteuttaa näitä omia tulokseaihioita muihin ja miten se indikoisi mahdollisia virheitä.

Tack.

Nimim. Treeniä 3 v. josta 1v ryssitty kaikki, 2½v. ryssitty dieetti ja puoli vuotta tehty kaikki jokseenkin oikein.

Viimeksi muokattu:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä aloitin punttailun kai ehkä joskus kolmisen vuotta sitten. Sen jälkeen on tullut painoa lisää jotain 5-6kg, sanoisin että aika tasaisesti lihasta ja rasvaa (rasva-% tällä hetkellä varmaan jotain 22-23??). En oo bulkannut enkä dieetannut, enkä syö mitään bodyruokaa vaan ihan tavallisesti (hiilareita varmaan keskimäärin 55%).

Ja aika tasaisesti on tuo massa myös jakaantunut minuun, yhtä tasapaksu olen kuin ennenkin (tai siis enhän minä paksu ole :hyper: ). Pituus 163 ja paino aaaaargh 59kg, tammikuun alussa näyttäköön kilon vähemmän (hiilaripöhö päällä). Aerobista tein alkuaikoina enemmän (=kerran viikossa kävin uimassa). :D Punttailut oli aluksi vähän sitä sun tätä, sit vaihdoin 1-jakoisesta kolmijakoiseen, tänä vuonna tein jonkun kuukauden 2-jakoisella ja nyt taas kolmijakoinen käytössä. Tavoitteena nykyisin voimailu eikä massan kasvattaminen eli treeni pyörii kyykyn, penkin ja maven ympärillä.

Olen tyytyväinen tuloksiini, sekä painojen että ulkonäön suhteen, omaan panostukseeni nähden. Aluksi kävin 1-2krt/vk salilla, nykyisin 3-4krt.

Zone-sarja -42%
Voivatko pitkän linjan punttimimmit (+3v) kaivella muistia/vanhaa treenipäiväkirjaa ja antaa jotain lukemia...

Hei vaan! Pystytkö hankkimaan itsellesi VIP-tunnarit? Vippipuolella on pitkähkönkin aikavälin treenipäiväkirjoja + kuvia kehityksestä...

En kyllä itseäni pitkän linjan punttimimmiksi menisi sanomaan, ja tuo 3 vuotta on kyllä muutenkin aika lyhyt aika, mutta vastataan nyt silti. :)

Silloin aloittaessani vajaa 4 vuotta sitten painon sen 50-54 kiloa. Semmonen tavallinen laihaläski siis. Viime kesänä sitten paino olikin jo humpsahtanut 65 kiloon, ja olin kyllä paremman ja timmimmän näköinen silloin kuin aloittaessani. Strategiset mitat on pysynyt lähes samoina koko treeniajan 90-60-90. :jahas: Ihan painosta riippumatta. RAsvoja en ole mitannut.
Treenitahtini on ollut aikasta hajanainen, ekat pari vuotta oli vähän sellaista remputtelua ja taukoja oli enemmän kuin treeniä, kaksi vuotta sitten sitten ihan kunnolla aloin painamaan. Pari kuukautta sitten vaihdoin voimanostoon, jätin syömiset oman onnensa nojaan ja laihdun "aika paljon", nyt painan 56 kiloa. Tulokset eivät ole kaksisia, mutta eipä kai nyt kenelläkään pari kuukautta voimailleella... :jahas:
Ihan alkuvaiheessa esim. kalauttelin itseäni 10 kilon käsipainoilla päähän kun ne olivat liian isot, nyt penkki max 60 kg. Kyykkyä en rupea vertaamaan koska tekniikka ei ole vertailukelpoista, mutta esim. Ylätaljaa kiskon 60-70 kilolla, ihan pienenä aloittelijana taisin jollain 25 kilolla remputtaa hikisen kympin. Alkuvaiheessa oli tiukkaa tehdä vipareita 3 kilon kässäreillä, nyt teen rumat sarjat 11 kilolla, siistimmät 8 kg:lla.

Latest posts

Back
Ylös Bottom