GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Mimmejä Kainuusta/Kajaanista?

Moi :) Mä asuin Kajaanissa vuoteen 2002, 20 vuotta siis... Suosittelen lämpimästi Body-Centeriä! Isot tilat ja vaikka laitteet on osaksi vanhoja (löytyy myös mukavasti uusia), kaikki toimii moitteettomasti. Kajaanissa on myös Frendos-sali, joka on avattu viime vuoden loppupuolella. Siellä kävin pari kertaa joulun tienoilla, mutta painot loppui kesken ihan heti ja tilat oli todella ahtaat. Hrr... en menis sinne takas, ahdistavan ahdasta. Jumpat siellä kuulemma on tosi hyvät. Henkilökunta siellä on myös ihan loistava. Uimahallilla on myös sali ja itse asiassa se on yllättävän hyvä. Hyvin vapaita painoja ja kivasti laitteitakin, eikä maksa kuin 2e opiskelijalta.

Aloittelijalle Frendos on ehkä turvallisin, koska siellä on hyvä ohjaus. Kannattaa vaan vältellä ruuhka-aikoja. Jos uskaltaa itsekseen puuhastella, niin sitten BC tai uimahalli.

Bodycenteriä suosittelee tämäkin 27 vuotta Kajaanissa elämäänsä viettänyt tyttö. Center tosin on enemmän "äijäsali" eli hienoista laitteista ja parkettilattioista siellä on turha haaveilla, mutta rautaa löytyy varmasti riittävästi :thumbs: Mutta jos ennemin treenailee laitteilla, niin sitten varmasti hyvä vaihtoehto on tuo Faidran suosittelema Frendos.

Ihanaa, pääsee muuten taas pääsiäisenä Centerille treenaamaan!! :rock:

sirpukka sanoi:
Onko ketään Kainuusta/Kajaanista? Mikä sali olisi hyvä aloittelijalle Kajaanissa?

Täällä myös ex-Kajjjaanilainen ja BC rocks :rock:

Body Center ei ehkä päällepäin näytä viimeisen päälle hienolta salilta, mutta on siellä hyvät laitteet. Pystyy treenaamaan todella monipuolisesti! Ei siis mikään huono vaihtoehto. En ole käynyt Frendosilla kuin kurkkaamassa ovelta. Pienihän se on (mutta kuulemma on laajentamassa) ja en hirveesti perusta noista naisten saleista. Yhdyn Faidran kommentteihin siitä paikasta!

BC:llähän sitä mekin Akkin kanssa tutustuttiin :haart:

p.s kaikki Kajaanilaiset ja ex-paikkakuntalaiset ilmoittautukaa tähän threadiin, hep! Ois kiva nähdä kuinka paljon meitä on samoilta kotikonnuilta. Muistaakseni nimimerkki Valerie treenasi Frendoksella vai muistanko väärin?

Juu Frendoksella tulee enimmäkseen käytyä. Sinne on tässä kuussa tulossa uudet laitteet ja ilmeisesti myöhemmin on jonkinlaista laajennusta luvassa.
Frendoksen jumppatuntivalikoimat on tosi hyvät ja laajat, niitä kannattaa käydä aloittajan testaamassa jos yhtään kiinnostaa.

Sivuilta voi lueskella lisää:
www.frendos.fi

Uimahallilla on myös ihan hyvä sali, tosin pieni sellainen. Tuolla taitaa olla halvinta käydä, ja samalla lipulla sa käydä myös uimassa jos haluaa.

Täällä kans yks entinen kajaanilainen...
Itse tykkään treenailla omassa rauhassa ja suosinkin opiskeluaikoina AMK:n salia. Sai käydä ilmaiseksi ja laitteita oli joka lähtöön. Eikä kyllä kukaan koskaan ees kyselly olenko opiskelija. Jonkun kerran käyny myös BC:llä, sekä Kuntokeskuksen ja uimahallin salilla. Ja joskus muinoin testasin sitä naisten salia, kun se oli vielä keskustassa. En kylläkään tykännyt liian "hienosta" ilmapiiristä.
Kannattaa käydä tutustumassa eri vaihtoehtoihin, kyllä se omantyylinen sali sieltä joukosta erottuu. Toisilla saleilla vaan viihtyy ja toisilla ei...

Kajjjaanista lähtöisin tämäkin tyttö! Itseasiassa tälläkin hetkellä Kaenuussa pääsiäisloman vietossa:) Viimeksi tänä aamuna kävin uimahallin salilla ja hyväksi on havaittu ainakin tällaisen harrastelija treenailijan näkökulmasta! Parasta siellä on aamuisin käyvät ihanat vanhat papparaiset ja mummeroiset, joiden kanssa saa treenin lomassa hihitellä:lol2:

Hellouta vain!

Mie oon Puolangalta, jos sitä tosiaan joku tietää ees :D no fitnesspimu ainaki ;) mut siis Ouluun päin oon muuttelemassa kesäkuussa! Mutta kotipaikka on siis siellä. Pikkuinen käpykylä, mutta nyt kyllä hehkutan, miten hyvä punttisali siellä on siihen nähden mikä se paikka on!!! Mä pystyn hyvän reenin tekee siellä! :whip:

-Minttu- sanoi:
Viimeksi tänä aamuna kävin uimahallin salilla ja hyväksi on havaittu ainakin tällaisen harrastelija treenailijan näkökulmasta!

Mä kävin testaamassa tuon uimahallin salin tammikuussa, siis ensimmäistä kertaa elämässäni :D Ilokseni yllätyin suuresti sen "monipuolisesta" laitevalikoimasta. Pienihän se on mutta jos sinne sattuu eksymään oikeaan aikaan, niin oikein hyvin siellä saa treenit vedettyä. Hinta ei todellakaan päätä huimaa...

mut anyway BC on silti ykkönen :whip: Hitto, kun on ikävä sitä kulmasoutukonetta, joka on kyllä vuodelta miekka :lol2:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
fitnesspimu sanoi:
Hitto, kun on ikävä sitä kulmasoutukonetta, joka on kyllä vuodelta miekka :lol2:

Mä lupaan kertoa sille sulta rakkaita terveisiä kun huomenna pääsen sitä pitkästä aikaa hivelemään :haart: Ai niin, ei mulla oo edes selkäpäivä, mut voin mä silti kertoa :D

Nostellaas, kun on jäänyt pitkäksi aikaa unholaam. Eli löytyykö meidän maakuntalaisia?? :whip: salikaveria kaipaalaan ;)

Täällä myös yksi Kajaanilainen. Minä olen enemmäkin tutustunut näihin halvempiin saleihin, opiskelijan ja työttömän budjetilla.

Kajaaninhallilla tuli treenattua monta vuotta, siellä on minusta ihan monipuoliset laitteet, käsipainoista en ole ihan varma miten painaviin asti.

Nyt kun rupesin harrastamaan penkkipunnerrusta ihan kilpailumielessä, niin siirryin Vienankadun punttisalille. Käsittääkseni siellä käy aika paljon kovaa treenaavia ihmisiä, eli pääpaino on vapailla painoilla, laitteita ei ole juurikaan.

Hei! Mä olen vasta tänne muuttanut ja BC:llä olis tarkotus alkaa parin vkon sisällä käymään, ensin kun flunssasta paranen kunnolla.. :)

Ja Kajjjjjaaanista myös lähtösin:hyvä: Kiva huomata miten paljon lajin parissa on porukkaa kotikonnuilta!
Kajaanissa suosikki salini on aina ollut Body Center, todella mukavat vetäjät ja kiva sopivan kokoinen sali. Aamupäivisin vielä hyvin rauhallinen.
Avainkortilla pääsee sisään aukioloaikojen ulkopuolella ja lisäksi on hyvin edullinen paikka.
Joskus kävin uimahallin salilla ja urheilukentän salilla, mutta kyllä Body Center on paras. Jos on auto käytössä niin toki kannattaa testata Vuokatin tarjontakin.

Olis tosi kiva saada treenikaveri/kavereita Centerille! En tarkoita todellakaan nyt mitn juorukerhoa,vaan ihan oikeaa TREENIkaveria :) Itse otan treenaamisen tosissani ja mikä sen mukavampaa, jos samanhenkinen kaveri salille löytyisi! Olisko kukaan halukas tutustumaan minuun? :)
Mailiakin saa laittaa: shs_@suomi24.fi

Suositut

Back
Ylös Bottom