Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähtityttö, millasia treenejä sä teet sillon kun et pääse crossfitaamaan (onko tähän edes mitääm suomenkielistä verbiä? :D)?
Täällä!
Pari vuotta olen Crossfittiä harrastanut ja "kuherrusaika" alkaa olla takanapäin. Alussa kehityin nopeasti ja opin paljon uusia liikkeitä. Alun häkellyksessä meni aika paljon ohi valmentajien neuvot kun tuli niin paljon uutta asiaa ja itse takkusin kumppariskaalauksien sun muiden kanssa. Nyt kun niistä alkaa selvitä ja treenit junnaa paikallaan ja välillä ottaa takapakkia niin olisi mukava saada valmentajilta eteenpäin vieviä neuvoja. Valitettavasti meidän salilla valmentajat ovat täysin paneutuneet onrampilta tulevan uuden materiaalin kaitsemiseen sekä kilpailijoiden valmentamiseen. Muutenkin olisi kiva jos valmentajien kanssa käytäisiin henkilökohtaiset tavoitteet läpi ja saisi neuvoja/käskyjä valmentajilta miten tehdä, että homma saataisiin kokonaisuutena kehittymään eteenpäin.
Ensimmäinen vuosi oli kovaa kehitystä ja se näkyi inbodymittauksissakin. Nyt on viimeisen vuoden ajan mittaustulokset olleet paikallaan. Nykyinen ohjelmointi ei enää kehitä minua ja olen alkanut miettiä, että alkaisiko omin päin sooloilemaan. Ohjelmointi ei ole todellakaan helppo sillä minulla on vaikeuksia palautumisen kanssa. Ja olen väsynyt tähän koko ajan treeneistä kipeänä olemiseen.