Mimmeillä kokemusta ketoilusta?

Liittynyt
26.9.2006
Viestejä
656
Kaupunki
Åland
Tuolla yleisellä puolellahan on vuosikausia pyörinyt Ketoosidieettiketju mutta siellä ne neuvotkin on aina isoille miehille, samoin Markku Tikan opaskirjanen aiheesta, joten halusin ottaa selvää onko mimmeissä ketoosidieetin kokeneita.

Itse olen kerran pari aikaisemmin ketoillut, pääsen hyvin helposti Ketostickien tummimpaan punaväriskaalaan mutta kun pitää alkaa lisätät hiilareita aloitusvaiheen jälkeen, homma menee helposti överiksi ja saan enempi fläsää vyötärölle kuin sitä oli alunperin. Teen siis hiilarilisäyksen väärin tai sitten syynä on liiallisen protskun syönti.

Nyt on sitten sellainen tilanne meikäläisen elämässä, että menen hieman korjauttamaan tissejä joten tulee pakostakin liikuntataukoa, mielellään ei pitäisi treenata pariin kuukauteen, sano. Toki ulkona voi ja suositellaankin kävelylenkkejä, jotain haukkaria voi ja vatsoja voi treenata varovasti mutta ei mielellään niin että verenkierto käy täysillä.

Kysymys: koska haluan saada rasvat mahdollisimman alas kun tuo liikkumattiomuusputki (kuten nimitän sitä) alkaa, niin osaako joku neuvoa missä suhteessa protskut ja rasvat pitäisi olla? Nyt olen pari vrk elänyt 20g hiilareilla, tätä jatkan Atkinsin ohjeiden mukaan 2 viikkoa ja nostan sitten 10g/viikko kunnes laihtuminen pysähtyy. Mutta Atkinsin kirjassa ei neuvota mitään protskujen ja rasvan määrästä! Apua...!

Pituutta mulla on 170cm ja paino oli tänä aamuna 72kg.
 
Liittynyt
29.12.2015
Viestejä
7
Menee vähän kysymykses ohi mutta ekaa kertaa kuulen, että verenkierto ei sais kulkea reippaammin? Ite koin, että esim spinning rentoutti yläkroppaa ja kävin muutaman päivän päästä jo, ja parani kaikki oikein hyvin. Lähinnä penkkaushommat ja kontaktilajit on 2kk kielletty.
 
Liittynyt
26.9.2006
Viestejä
656
Kaupunki
Åland
Varoittelevat mahdollisista hyytymistä, jotka vois aiheuttaa tulppia, siksi neuvovat rauhoittamaan treenejä. Se on niille helpompi niin koska nehän ei voi tietää miten operoitu asiakas lopulta treenaa ja mitä tarkoittaa hillitty treenaus vai hitsin kovaa...

Mutta kysyn vielä jos joku osais neuvoa: Markku Tikka neuvoo että rasvat 60% mutta hänen ohjeensa on treenaaville miehille. Naisten rasvapitoisuus ja -tarve on kuitenkin erilainen, siksi näitä kyselen jos jollain olisi omakohtaistan kokemusta millä rasvatasolla sai omaa fläsää palamaan ilman että keho alkaisi käyttää uutta, just syötyä rasvaa ravinnoksi ja säilyttäen yhä vararenkaan vyötäröllä tjn. Ketoosillahan on tarkoitus saada balanssi aikaan siten että vanhat rasvat alkaisi palamaan pois.
 
Ylös