Millon lehti tulee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uskaltaanko tänne ees mitään kirjoitella? Eli mitäs mitäs, tuleekos tänne fightsportin foorumi? No ilmeisesti taitaa tulla ku niin tossa lukee. Mutta aika jännä kuvio näyttäs olevan.

Mutta millons eka lehti ilmestyy? Ja muutenkin onkos lehti "samanlainen" kuin Tilleksen vetämä Fighter, vai onko lehdellä aivan oma tyyli. Mitä mieltä jengi muuten on mahtuuko Suomeen lisää kamppailulehtiä?

Uskaltaanko tänne ees mitään kirjoitella? Eli mitäs mitäs, tuleekos tänne fightsportin foorumi? No ilmeisesti taitaa tulla ku niin tossa lukee. Mutta aika jännä kuvio näyttäs olevan.

Mutta millons eka lehti ilmestyy? Ja muutenkin onkos lehti "samanlainen" kuin Tilleksen vetämä Fighter, vai onko lehdellä aivan oma tyyli. Mitä mieltä jengi muuten on mahtuuko Suomeen lisää kamppailulehtiä?

Jeps, kansa vaatii lisää tietoa!!

No niin. Mietin pitkään tota foorumi homma lehden omille sivuille. Päädyin siihen ettei yksi uusi foorumi taas palvele ketään. Mike on kuvannut aika paljon kuvia tähän FightSportin ensimmäiseen numeroon ja ajattelin että koska yhteistyö on pelannut niin hyvin niin miksi ei yhdistettäisi voimia muullakin tavalla. Pakkiksella on kuitenkin valmiiksi aika potentiaalinen foorumin käyttäjäkunta joten en vaan jaksa uskoa että FightSportin oma foorumi toimisi näin hyvin IKINÄ!

Sitten itse lehdestä. Ensimmäinen lehti tulee lehtipisteisiin keskiviikkona 22.11. Lehtipiste tilasi ensimmäistä numeroa kaiken kaikkiaan 7000 kappaletta ja lehteä on saatavilla yli 1400 lehtipisteestä. Sanoivat rautakirjalta että ainoastaan Shell, valintatalo ja siwa ei ottanut lehteä valikoimaansa. Joten R-kioskit, Prismat, city-marketit jne. ovat lehden ottaneet. Kestotilauksia saa nettisivujen kautta heti kun ne saadaan vain auki. Menee varmaan vielä pari päivää. Pakkislaisille on tulossa kestotilaus ensivuodelle erikoishintaan, josta tietoa myöhemmin.

Lehden tyyli? No taittoa, juttuja ym. ym. olen kyllä hieronut ihan viimeiseen asti. Aivan varmaa on se ettei kaikkia lehden ulkoasu miellytä, mutta itse koen että olen päässyt hommassa aimo harppauksen eteenpäin. Tässä muutamia juttuja joita tulee seuraavaan lehteen päätelkää siitä itse, millaisesta lehdestä on kyse:

Henkilökuva: Juho Tolppola
Tapahtuma: Pride Real Deal
Laji: Streetwise JKD
Elokuvat: Jet Li - Elämä ja elokuvat
Pelit: Xbox:n Saints Row
Henkilökuva: Mappela Lehtonen
Historia: Pankration
Lisäksi asiaa:
Kirjoista, voimaharjoittelusta, itsepuolustuksesta, suomen suurimmat kamppailu-urheilutapahtumat 2006, kolumneja ym. ym.

Toki omasta kirjoitustyylistä ei pääse täysin eroon, mutta nyt lehdessä on roppakaupalla muita kirjoittajia, eikä näin tarvitse lukea 8 mun kirjoittamaa juttua per lehti :)

Itse olen ehdottomasti sitä mieltä että Suomeen mahtuu lisää tasokkaita kamppailu-urheilulehtiä. FightSportin tarkoituksena on viedä hommaa vielä askeleen verran ammattimaisempaan suuntaan ihan juornalistisessakin mielessä. Ihan varmaa on kuitenkin se että pelkkä hieno ulkokuori ei riitä vaan jutuissa pitää ihan oikeasti olla sisältöä...

Kyllä Suomessa on aina tilaa laadukkaalle "ninja-lehdelle". Mielenkiintoista nähdä, millainen ero on tällä uudella ja fighterilla.

No niin ensimmäinen numero lähti sitten tänään painoon. Oli kyllä pientä luopumisen tuskaa, mutta jossain vaiheessa se hierominen vaan on lopetettava. Lopputulokseen olen kyllä ihan tyytyväinen. Nyt sitten vaan odotellaan.

Ei tässä tosin saa juuri jäädä laakereilleen lepäämään sillä seuraavan numeron valmistelu on jo täydessä vauhdissa.

Löin eilen tilauksen vetämään eli ehdin mukaan heti eka numerosta, otaksun?

Valitettavasti tuota ensimmäistä numeroa ei pysty tilaamaan ollenkaan, eli se täytyy käydä noutamassa lehtipisteestä. Kesto- ja määräaikaistilaukset alkavat tammikuun alusta, eli kaikki kuusi vuoden 2007 numeroa tulee sitten kotiin.

Kävin tänään paikallisissa kaupoissa ja R-kioskilla, ilmeni karu totuus; Lehteä ei ollut näissä paikoissa myynnissä:curs:

Voi johtua puusilmäisyydestä, ettei lehteä löytynyt, mutta olin katsovinani lehtihyllyt huolella läpi ja ei löytynyt.
Pettymys oli valtava...

Huomenna kuitenkin ajattelin hankkia lehden, kierretään kauppoja niin kauan että löytyy..:)

Edit.

Siis käsitykseni mukaan Tilles ei ole enää Fighterin toiminnassa mukana(ainakaan päätoimittajana), vaan FightSport on hänen uusi ja (iki)oma projekti. Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis käsitykseni mukaan Tilles ei ole enää Fighterin toiminnassa mukana(ainakaan päätoimittajana), vaan FightSport on hänen uusi ja (iki)oma projekti. Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä..

Joo. Siis Tilles on Fightsportin päätoimittaja ja Tilles oli Fighterin ensimmäinen päätoimittaja. Ite yritin tuolla kysymykselläni aikoinaan tarkoittaa, että onko Fightsport saman vai eri tyylinen kuin Fighter oli Tilleksen vetämänä.

Eli seuraava lehti meni painoon aivan juuri. Viimeinen pdf-paketti latautui viisi minuuttia sitten. Ensi viikon maanantaina lehti on valmis, jonka jälkeen se kulkee postiin ja lehtipisteelle. Eli ensi viikon aikana alkaa kuulua ja näkyä.

Kansi juttuna on suomalaisen vapaaottelija Jerry Kvarnströmin haastattelu. Kuvat on vaihteeksi Miken käsialaa ja täytyy sanoa että näyttää hivenen pelottavalta tuo Jerry noissa kuvissa.

Vielä enemmän naurattaa kun lukee äijän juttuja, sen verran paljon "asiaa" mies tuossa haastattelussa latelee. Onneksi meillä on Jerry, kyllä suomalainen vapaaotteluskene olisi niin helvetin paljon tylsempi ilman häntä.

Jep uusin numero on mennyt postiin ja lehtipisteelle maanantaina, joten lehti kaikilla tilaajilla ja kaupoissa tällä viikolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom