No niin. Mietin pitkään tota foorumi homma lehden omille sivuille. Päädyin siihen ettei yksi uusi foorumi taas palvele ketään. Mike on kuvannut aika paljon kuvia tähän FightSportin ensimmäiseen numeroon ja ajattelin että koska yhteistyö on pelannut niin hyvin niin miksi ei yhdistettäisi voimia muullakin tavalla. Pakkiksella on kuitenkin valmiiksi aika potentiaalinen foorumin käyttäjäkunta joten en vaan jaksa uskoa että FightSportin oma foorumi toimisi näin hyvin IKINÄ!
Sitten itse lehdestä. Ensimmäinen lehti tulee lehtipisteisiin keskiviikkona 22.11. Lehtipiste tilasi ensimmäistä numeroa kaiken kaikkiaan 7000 kappaletta ja lehteä on saatavilla yli 1400 lehtipisteestä. Sanoivat rautakirjalta että ainoastaan Shell, valintatalo ja siwa ei ottanut lehteä valikoimaansa. Joten R-kioskit, Prismat, city-marketit jne. ovat lehden ottaneet. Kestotilauksia saa nettisivujen kautta heti kun ne saadaan vain auki. Menee varmaan vielä pari päivää. Pakkislaisille on tulossa kestotilaus ensivuodelle erikoishintaan, josta tietoa myöhemmin.
Lehden tyyli? No taittoa, juttuja ym. ym. olen kyllä hieronut ihan viimeiseen asti. Aivan varmaa on se ettei kaikkia lehden ulkoasu miellytä, mutta itse koen että olen päässyt hommassa aimo harppauksen eteenpäin. Tässä muutamia juttuja joita tulee seuraavaan lehteen päätelkää siitä itse, millaisesta lehdestä on kyse:
Henkilökuva: Juho Tolppola
Tapahtuma: Pride Real Deal
Laji: Streetwise JKD
Elokuvat: Jet Li - Elämä ja elokuvat
Pelit: Xbox:n Saints Row
Henkilökuva: Mappela Lehtonen
Historia: Pankration
Lisäksi asiaa:
Kirjoista, voimaharjoittelusta, itsepuolustuksesta, suomen suurimmat kamppailu-urheilutapahtumat 2006, kolumneja ym. ym.
Toki omasta kirjoitustyylistä ei pääse täysin eroon, mutta nyt lehdessä on roppakaupalla muita kirjoittajia, eikä näin tarvitse lukea 8 mun kirjoittamaa juttua per lehti
Itse olen ehdottomasti sitä mieltä että Suomeen mahtuu lisää tasokkaita kamppailu-urheilulehtiä. FightSportin tarkoituksena on viedä hommaa vielä askeleen verran ammattimaisempaan suuntaan ihan juornalistisessakin mielessä. Ihan varmaa on kuitenkin se että pelkkä hieno ulkokuori ei riitä vaan jutuissa pitää ihan oikeasti olla sisältöä...