Milloin hyljeöljyt/muu omega?

Sori et tällasen takii nyt uss threadi mut en löytäny kunnon suoraa vastausta mistään. Eli aamulla vai illa nää kapselit naamaan?? Nykyään ottanu ammusin mut kaveri sano et lukenu jostain et mielummin iltasin. Eli mites siis oikeaoppisesti??:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sori et tällasen takii nyt uss threadi mut en löytäny kunnon suoraa vastausta mistään. Eli aamulla vai illa nää kapselit naamaan?? Nykyään ottanu ammusin mut kaveri sano et lukenu jostain et mielummin iltasin. Eli mites siis oikeaoppisesti??:david:
Öljyt otetaan illalla...

Ei varmasti mitään väliä noin pienellä määrällä, että millon ottaa. Rasvoja painotetaan iltaan käsittääkseni vaan siksi, että niiden käyttöä ei suositella samanaikaisesti hiilareitten kanssa ja iltapalassa näitä ei ole, jos haluaa unen aikaansaaman kasvuhormoonineritys piikin.

Rasvat pää-asiassa illalla hitaasti imeytyvän proteiinin esim. maitorahkan kanssa. Öljy vielä hidastaa jo valmiiksi hitaasti imeytyvän proden imeytymistä ja yötä vastenhan siitä on hyötyä. Mutta siitä huolimatta otan aamupalalla 10g lesitiiniä ja 2g omega3:sta, vaikka se ehkä hidastaakin aamupalan imeytymistä. Noin mä oon tehnyt aina, kisadieetilläkin aivan loppuun saakka ja toimii. Rypsärin/oliiviöljyn oon aina ottanut illalla, en tykkää sotkea sitä ruokiin pitkin päivää.

Mut alkuperäiseen kysymykseen lyhyt vastaus, ota aamulla ja illalla. Mun henk. koht. mielipide! Mut jos pitää valita joko tai niin ehdottomasti illalla.

Jos puhutaan muutamista grammoista, niin se on sit AIVAN SE JA SAMA milloin ne ottaa!!

Kun dieetillä vedin 30-40g/pv niin jaoin määrän tasaisesti päivän kakille aterioille. Nykyään määrän ollessa 10-15g niin otan sen yleensä kahdessa osassa... aamulla 5g illalla 5-10g.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom