Jos joku sattui lukemaan mun edellisen threadin tuolta alottelija osiosta, nii tietää tilanteen =) Eli oon vaihto-oppilaana Sveitsissä, ja mun vierasperhe syö aivan liian vähän verrattuna siihen mitä pistän napaan suomessa. Aamupalaks ei oo ku kippo mysliä. lounaaks aina jotain pastaa, välillä vähän lihaa (n.100g/henk.) Välipalaa ei ole, ja illalla 6-8 maissa syödään jotain keittoa tai vaaleeta leipää nutella suklaavoilla. :S Iltapalaa ei myöskään ole :D
Huomenna saan vihdoinkin mun salikortin koulun salille, ja alan käymään 4-5 kertaa viikossa.
Mua kehotettiin mennä ostamaan omaa safkaa tänne, sillä oon laihtunu jo vajaat 5kg 2.5kk aikana. Eli kysymys kuuluu:
Mitä ruokaa pitäs ostaa? Mistä saan eniten tarvittavia aineta? Ja pitäs olla suht halpaa. Ei mitään kaviaaria joka aterialla. Mihi aikaa päivästä pitäs syödä ja mitä? Millasii lisäravinteit ostan?
Oon 17v 191cm 80kg ja pelaan korista 2kertaa viikossa paikallisessa miesten 2divari jengissä.
Edittiä vielä: Käyn salilla aina hyppytunneilla, eli kello 13-16 välillä.
Huomenna saan vihdoinkin mun salikortin koulun salille, ja alan käymään 4-5 kertaa viikossa.
Mua kehotettiin mennä ostamaan omaa safkaa tänne, sillä oon laihtunu jo vajaat 5kg 2.5kk aikana. Eli kysymys kuuluu:
Mitä ruokaa pitäs ostaa? Mistä saan eniten tarvittavia aineta? Ja pitäs olla suht halpaa. Ei mitään kaviaaria joka aterialla. Mihi aikaa päivästä pitäs syödä ja mitä? Millasii lisäravinteit ostan?
Oon 17v 191cm 80kg ja pelaan korista 2kertaa viikossa paikallisessa miesten 2divari jengissä.
Edittiä vielä: Käyn salilla aina hyppytunneilla, eli kello 13-16 välillä.