Millaset kynnet kisoihin?

En ole löytänyt mistään vastausta kysymykseen, että pitääkö kisoihin laitatuttaa rakennekynnet tai muut vastaavat vai käyttääkö joku myös kaupasta ostettuja ns halppiskynsiä? Itselläni ei kokemusta halpakynsistä ole, mutta mietin tulevatko ne pysymään kisojen ajan?

Pysyy ne, mulla ainakin. Pitkäikäisethän ne ei tietty ole, mutta jos et muuten kaunistuskynsiä kaipaa, niin ovat ihan ok vaihtoehto.

Minkä ihmeen takia? Mistä lähtien kisoissa on kynsiä katottu? :lol2:

Minkä ihmeen takia? Mistä lähtien kisoissa on kynsiä katottu? :lol2:

Kynnet, meikki, hiukset jne. kuuluvat stailaukseen. Jotkut haluavat panostaa siihen ja se on ihan ok. Stailausta katsotaan. Kyllä tosin ilmankin tekokynsiä voi lavalle mennä :).

Kynnet, meikki, hiukset jne. kuuluvat stailaukseen. Jotkut haluavat panostaa siihen ja se on ihan ok. Stailausta katsotaan. Kyllä tosin ilmankin tekokynsiä voi lavalle mennä :).
Joo, ymmärrän kyllä että halutaan näyttää edustavalle ja hiukset ja meikki on sen verran näkyviä siellä, mutta se että huomaako edes kukaan niitä kynsiä, on sitten asia erikseen. Ja toinen asia sitten onko ne tekokynnet edes edustavat.:D Yhdellä kisaajalla pisti kerran silmään, musta ne oli lähinnä törkeän näköset noitakynnet:rolleyes:

Efekti oli lähinnä tälläinen kun on liian pitkät kynnet:
tracee.nail.art.003.jpg

e: mulla vaan tulee joku orava niistä pitkistä kynsistä mieleen, yök.

Yksinkertainen on kaunista:
1201428_blog.png

Joo, ymmärrän kyllä että halutaan näyttää edustavalle ja hiukset ja meikki on sen verran näkyviä siellä, mutta se että huomaako edes kukaan niitä kynsiä, on sitten asia erikseen. Ja toinen asia sitten onko ne tekokynnet edes edustavat.:D Yhdellä kisaajalla pisti kerran silmään, musta ne oli lähinnä törkeän näköset noitakynnet:rolleyes:

Ei niitä kynsiä välttämättä kukaan huomaa. Jos nyt kuitenkin joku haluaa panostaa myös niihin, niín mikä jottei. Tyyli on sellainen asia, että joko sen taitaa tai sitten ei. Eli toki ne kynnetkin voi olla ihan kauheat kuten hiuksetkin jne. Minusta kauniit kynnet ovat edustavat ja kuuluvat edustavaan kokonaisuuteen. Mä menen lavalle ilman rintoja, mutta kynnet on kunnossa :D. Tosin mun kynnet on kunnossa aina.

Ei niitä kynsiä välttämättä kukaan huomaa. Jos nyt kuitenkin joku haluaa panostaa myös niihin, niín mikä jottei. Tyyli on sellainen asia, että joko sen taitaa tai sitten ei. Eli toki ne kynnetkin voi olla ihan kauheat kuten hiuksetkin jne. Minusta kauniit kynnet ovat edustavat ja kuuluvat edustavaan kokonaisuuteen. Mä menen lavalle ilman rintoja, mutta kynnet on kunnossa :D.
Joo, eihän niitä kukaan muu huomaa kun ehkä tuurilla sun huoltajas ja 2 kisakaveria pukkarissa. :D

Näin ne ihmiset eroaa toisistaan... Eniten ihmettelen miten joku jaksaa lakata varpaan kynsiä. :D Mä en jaksa kuluttaa sekunttiakaan kynsien laittoon, kuhan puhdistan ne ja leikkaan ja that's it. :lol2:

Joo, eihän niitä kukaan muu huomaa kun ehkä tuurilla sun huoltajas ja 2 kisakaveria pukkarissa. :D

Näin ne ihmiset eroaa toisistaan... Eniten ihmettelen miten joku jaksaa lakata varpaan kynsiä. :D Mä en jaksa kuluttaa sekunttiakaan kynsien laittoon, kuhan puhdistan ne ja leikkaan ja that's it. :lol2:

Niin me olemme erilaisia :). Naisena sinun luulisi kuitenkin ymmärtävän naisten kauneusoikut. Ihan sama vaikka ne ei aina näkyisikään muille. Pääasia, että itsestä tuntuu hyvältä, eikös niin :).

Niin me olemme erilaisia :). Naisena sinun luulisi kuitenkin ymmärtävän naisten kauneusoikut. Ihan sama vaikka ne ei aina näkyisikään muille. Pääasia, että itsestä tuntuu hyvältä, eikös niin :).
Se onkin toki pääasia. :)

Tampereelta kisakynnet

Tampereen likoille ja miksei muillekin muistutukseksi, että Studio Feel It Satakunnankadulla tekee kisoihin mahtavat geelikynnet! Itse kävin viime kisoja varten Ninnillä laitattamassa.
Tuohon keskusteluun siitä onko ne "pakolliset" lavalla vai ei, olen sitä mieltä, että ei ne katsomoon asti näy mutta tuomareille asti kyllä. Ja on se tunne lavalla eri kun tiedät kaiken olevan laitettuna. :)
Ja omissa kuva-arkistoissa näkyy missä kunnossa ne kynnet silloin oli...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom