Vastaa viestiketjuun

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Mulla on tällä hetkellä pitkähköt kullanruskeat, keskiruskeat, hieman (siis todella vähän!) oranssihtavat hiukset (hirveän vaikea määritellä tätä väriä ;) ). Pitkät hiukset mulla on ollut melkein aina ja niin tulee olemaan jatkossakin - mulle ei todellakaan sovi lyhyt tukka ja oikeastaan haaveilen hiusten pidennyksestä...

..hiusväreistä oon käynyt läpi kaikki blondista mustaan. Seuraavaksi on vuorossa oranssihtavanpunainen tyyliin Julianne Moore :haart:. En malta odottaa, että pääsen kampaajalle :) Ajattelin, että tollanen oranssinpunainen sopis mulle, kun mulla on vihreät silmät ja kohtalaisen (?!) kalpea iho.

Mitään sen kummempaa leikkausta tässä mun tukassa ei ole. Noin vuosi sitten leikkautin otsatukan (silloin mulla oli muuten musta tukka) ja se on nyt kasvanut kivasti pois. Hiukset on vähän pätkittäin leikattu ja ne on normaalin paksuiset, eli ei ihan ohuet mut ei mitkään paksutkaan..

Kaikkein eniten tykkään laittaa hiukseni pienille kiharoille, mut aika harvoin siihen on aikaa. Silloin sitten vaan suoristan tai annan olla luonnollisesti (mulla on kohtalaisen taipuisat hiukset).

Huh, tulipa pitkä sepustus!

Mihin maitojunaa käytetään?
Back
Ylös Bottom