Milla Jovovich - UltraViolet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mixu

Ei vain tajua
Traileri
IMDB

Equilibrium naistähdellä? Tulevaisuuden yhteiskunta on luonut ylivoimaisia taistelijoita jotka pitävät yllä lakia ja järjestystä.... yhteiskunta kääntyy taistelijoita vastaan.... taistelijat eivät suostu kuolemaan.... alkaa järjetön matrix- hidastettu mättö, efektiorgia ja verisuihkuooppera...

lopputulos: näyttää aivan saatanan tyylikkäältä + MILLA JOVOVICH!!!

Ultraviolet-still-001.JPG

Ultraviolet-8.jpg

No tämähän nyt ei voi yksinkertaisesti olla kovin huono...

Huh huh!! Pirun tiukalta vaikuttaa...

Vaikuttaa ihan hyvältä. Panee vaan harmittamaan kun nykyään kaikki väkivalta elokuvissa on sellaista ybercoolia poseerailua, ei ollenkaan rujoa ja... no, väkivaltaista.

RRKalle sanoi:
Panee vaan harmittamaan kun nykyään kaikki väkivalta elokuvissa on sellaista ybercoolia poseerailua, ei ollenkaan rujoa ja... no, väkivaltaista.

Täysin samaa mieltä. Miksi väkivallastakin tehdään balettia, kunnon realistiset tylyt tuoli naamaan ja tonttiin taistelut on paljon vaikuttavampia. Tyyliin "kerran sotureita"- leffan junttaukset.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
D.Yates sanoi:
Ei pyöri traileri. Mites muilla?
Mulla pyöri ainakin toi High Definition 480 traileri

Sepsis sanoi:
Täysin samaa mieltä. Miksi väkivallastakin tehdään balettia, kunnon realistiset tylyt tuoli naamaan ja tonttiin taistelut on paljon vaikuttavampia. Tyyliin "kerran sotureita"- leffan junttaukset.

Off-topiccina Kerran Sotureita on monasti morrisonin turpaanlyöntikohtauksia kehuttu porukalla. Aika helvetin brutaalin näkösiä ja realistisia. oikeen tuntee omassa nyrkissä kun toisen rustot paukkuu. Ja sitten kun se pahoinpitelee sitä vaimoaan niin oikein pahaa tekee. Hyvä ettei parku pääse.
Vaikuttavaa.

Tuli pahat flashbackit Aeon Flux leffasta. Täähän on ihan samaa sotkua, eri "näyttelijättärellä."

Vittu mitä paskaa. :urjo:

Hoho, nytkö tää tulee! Mun ystäväni oli Shanghaissa vaihdossa sopivaan aikaan ja pääsi statistiksi tohon leffaan (muistaakseni joku sairaanhoitaja tms. jonkun kuvauksen taustalla). :D Tarvii varmaan mennä katsomaan ihan kannatuksen vuoksi... huhu vaan kertoo, että leffa on juonen puolesta ihan roskaa. ;)

Mixu sanoi:
Mulla pyöri ainakin toi High Definition 480 traileri
No justiin, pitäis ladata uusi versio quicktimesta joka on helvata yli 30 megan kökkö kaiken maailman iituneksilla eikä edes toimi 98:ssa. Mua huvita enää mikään!

Katsoin juuri tuossa tämän ohjaajan Kurt Wimmer leffan Equilibrium (2002) ja voi sanoa että on ainakin visuaalisesti komeaa katsottavaa ainakin väkivallan osalta. Juoni tuossakin leffassa oli aika pitkälle samanlainen scifihömppä mutta muuten oli hieno leffa. Kaipa se tämkin Ultraviolet on katsottava jos samalle tasolle yltää...

Onkohan missä kunnossa Milla tossa, jos vertaa esim. RE2:en kasvaneisiin hartioihin? Musta oli tyttönen turvonnut ihan kiitettävästi sen ykkösen ja kakkosen välissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom